Portrait de Оксана Колосовська
Оксана Колосовська
  • Visits: 0
  • Accès: 0

Новорічне вітання: Порошенко пообіцяв українцям економічне піднесення

Категорія:

Світ:

Моя оцінка корисності цієї статті: 
3 - Схоже, що реально працює.

Президент Петро Порошенко пообіцяв забезпечити у новому році політичну стабільність та підвищити рівень життя, відчутний для кожного українця. Про це він сказав у своєму новорічному привітанні.

Перед президентом українців привітав із Новим роком заступник голови Меджлісу, звільнений із російської в'язниці Ахтем Чийгоз, який звернувся до кримських татар зі словами підтримки, запевняючи, що скоро Крим повернеться до своєї Батьківщини - України, а також воїн-спортсмен Павло Будаєвський, який виграв 4 золоті медалі на Іграх Нескорених та народна артистка України Ада Роговцева.

Петро Порошенко першими у своїй промові згадав українців, які днями повернулися з полону ОРДЛО.

"Дорогі українці! Перш за все, давайте разом порадіємо за наших співвітчизників, які днями повернулися з полону до рідних і близьких. Слава Богу, напередодні свят їх вдалося таки вирвати з ворожих катівень", - сказав президент.

Він також привітав українських воїнів, і пообіцяв  надалі зміцнювати "нову армію - нашу гордість і нашу славу". 

Крім того Порошенко звернувся до жителів Криму та тимчасово окупованих районів Донецької та Луганської областей.

"І крізь штучні лінії розмежування мої щирі побажання нехай почують Крим і Севастополь, Донецьк та Луганськ. Брати і сестри, ваш дім - Україна! А грабіжника, який сплюндрував нашу оселю, настане час, проженемо і покараємо", - сказав президент.

Він передав слова вітання для міжнародних партнерів - США, Канади та Євросоюзу, які підтримують Україну у боротьбі проти російської агресії та згадав минулорічні досягнення - і  рішення стокгольмського арбітражу,  на користь "Нафтогазу" щодо газових контрактів з "Газпромом" за 2009 рік, та безвізовий режим з країнами Євросоюзу.

"Ще минулорічної святкової ночі ми лише загадували бажання про безвіз, і от воно здійснилося. Нехай не без помилок, але рухаємося вперед. І після кількох років кризи, яку спричинила війна, переходимо до відновлення та розвитку", - зазначив Порошенко .

Він додав, що у новому році "уряд має прискорити темпи зростання", бо "потрібно підвищення рівня життя, відчутне для більшості українців".

За словами Порошенка,  він, як президент, у наступному році забезпечить "політичні умови необхідні для економічного піднесення".

Наші інтереси: 

Доля українців у власних руках. 

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Паперовий альманах «Гартленд»: як замовити і отримати поштою

У паперових випусках «Гартленду» зібрані найкращі статті «Народного Оглядача» з метафізики, релігії, магічної традиції, націоналізму, расології, біоритмології, оздоровлення, правильного харчування,...

Commentaires

Portrait de cBіт Розумний
0
No votes yet
Soumis par cBіт Розумний le 1 Janvier, 2018 - 17:03

Нашому Гаранту треба було для повноти розкриття своїх досягнень ще знайти найстарішу людину в Україні, і проголосити, що ця людина так довго живе лише тому, що "живе по-новому"...

"Народ не повинен боятися влади. Влада повинна боятися народу"
"V означає ВЕНДЕТТА"

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 1 Janvier, 2018 - 17:04

Але про головне завдання, про яке йому неодноразово говорили наші американські союзники - БОРОТЬБУ З КОРУПЦІЄЮ, Президент, на жаль, не сказав нічого!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Явсе Світ
0
No votes yet
Soumis par Явсе Світ le 1 Janvier, 2018 - 19:29

Україна це країна фантастичних можливостей тому,що у ній президентом може стати будь який брехун.

Вірю в те, що розумію.

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 2 Janvier, 2018 - 17:11

Президентами не стають! Президентів обирають!
Якщо президентом в Україні "може стати будь-який брехун", то це значить, що у нас нема нації... і навіть нема людей, а є гобіти, що не відповідають за свої дії.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Ігор Каганець
0
No votes yet
Soumis par Ігор Каганець le 2 Janvier, 2018 - 17:54

Нації у нас дійсно ще нема - її треба створити. Нація - це організований народ, який керує власною державою.
Націотворення - це саме те, над чим ми активно працюємо. Це наше найголовніше завдання.

Володимир Федько wrote:
Президентами не стають! Президентів обирають!
Якщо президентом в Україні "може стати будь-який брехун", то це значить, що у нас нема нації... і навіть нема людей, а є гобіти, що не відповідають за свої дії.

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Portrait de Явсе Світ
0
No votes yet
Soumis par Явсе Світ le 2 Janvier, 2018 - 22:51

Так звичайно,президентів обирають.Але хто їх обирає?
Знаєш чия хатинка:

Вірю в те, що розумію.

Portrait de Сірко Крутивус
0
No votes yet
Soumis par Сірко Крутивус le 3 Janvier, 2018 - 21:24

Як сумно: більшість бачить лише негатив.

Portrait de Миро Продум
0
No votes yet
Soumis par Миро Продум le 4 Janvier, 2018 - 11:14

На негативі у нас спеціалізуються лише два світи - Світ Розумний і Явсе Світ :) У інших гравців позитивний світогляд.

Сірко Крутивус wrote:
Як сумно: більшість бачить лише негатив.

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Portrait de Явсе Світ
0
No votes yet
Soumis par Явсе Світ le 4 Janvier, 2018 - 17:03

Ви праві,справді сумно,бо більшість не бачить негативу...А ті,що бачать,їм вже ніколи сумувати...

Сірко Крутивус wrote:
Як сумно: більшість бачить лише негатив.

Вірю в те, що розумію.

Portrait de Миро Продум
0
No votes yet
Soumis par Миро Продум le 4 Janvier, 2018 - 19:07

А яка нам вигода від усього цього сумного скиглення? Від нього не станеш ні здоровішим, ні багатшим. Сумуючих ніхто не любить: друзі від них утікають, а вищі сили відвертаються.

Явсе Світ wrote:
Ви праві,справді сумно,бо більшість не бачить негативу...А ті,що бачать,їм вже ніколи сумувати...
Сірко Крутивус каже:<blockquote class="bb-quote-body">Як сумно: більшість бачить лише негатив.</blockquote>

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Portrait de Явсе Світ
0
No votes yet
Soumis par Явсе Світ le 4 Janvier, 2018 - 19:31

Нема ніякого скиглення.Повинно бути адекватне бачення дійсності,яке допомагає отримати ту ж саму вигоду.
Коли відверто плюють в обличчя і людина реагує на це,то це не негатив і скиглення,а адекватність.А можна радіти "божій росі" і підставляти другу щоку...

Вірю в те, що розумію.

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 4 Janvier, 2018 - 21:01

Між КРИТИЧНИМ мисленням і НЕГАТИВНИМ мисленням є велика різниця.
Я не знаю, що таке "адекватне бачення дійсності"?
Я розумію "адекватна реакція на дійсність".

У минулому році я якось провів експеримент з однією жінкою, з якою мені часто доводиться розмовляти по різних історичних темах в межах моїх досліджень. Їй за 50... і в неї збереглися помірно ліві погляди, що досить часто приводить нас до гострих суперечок.

Під час однієї суперечки, яка стосувалася остарбайтерів, я запропонував їй порівняти умови життя в радянському селі кінця 1920-х - початку 1930-х років і умови життя і праці остарбайтерів в Німеччині у 1942 - 1943 рр. В результаті вона погодилася, що порівняння не на користь життя і праці в УРСР.

Але наша розмова продовжилася на сучасність... Тобто, я запропонував порівняти ЩО МАЛА ПЕРЕСІЧНА РАДЯНСЬКА ЛЮДИНА У 1960-х - 1970-х роках і що має пересічна людина сьогодні. Порівняння теж виходить не на користь радянського періоду.

Поговоримо про сьогодення.
Скільки людей в Україні після розпаду Радянського Союзу активно включилися в розбудову нової держави? Основна маса, як таргани розповзлися по смітниках Європи скуповуючи різні товари і ввозячи їх в Україну, щоб продати своїм співвітчизникам.
Так само, як таргани бігають "активісти" по партіям, яких у нас 340+ По псевдорелігійним групам і організаціям, яких у нас ще більше.

Досить багато тих, що вишукують в архівах якісь натяки на єврейські, німецькі, польські, угорські ... корені, щоб податися на ПМЖ... Типове нахлібництво!

За останні чотири роки Україна пройшла більший шлях до цивілізованої держави, ніж за попередніх 22... Треба не заздрити злочинцям і не скиглити, а займати громадянську позицію і працювати на себе, на свою сім'ю, на розбудову Держави.

Касту так званих "народних обранців" виростили ми самі! А тепер обурюємося, що вони зажерлися. До речі, хочу нагадати, що одним з "активістів", що прибрали з наших паспортів графу "національність" був Левко Лук'яненко.

Націоналізм виродився у смолоскипні прогулянки 1 січня, абсолютно безпечні для їх учасників і так само абсолютно безрезультатні!

Чим завинив перед українським народом Провідник Євген Коновалець, що на його честь за 27 років незалежності не відбулося жодної смолоскипної ходи!?
Чим завинив перед українським народом Провідник Андрій Мельник, що на його честь за 27 років незалежності не відбулося жодної смолоскипної ходи!?
ХТО сказав, що український націоналіст повинен бути тільки бандерівцем!?

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Сірко Крутивус
0
No votes yet
Soumis par Сірко Крутивус le 5 Janvier, 2018 - 06:47

Дякую, друже. Метод порівняння дуже важливий і ефективний. Важливо бачити спільне відмінне, шукати причини і робити висновки про перспективи. При цьому шкала оцінки, яка має бути дана, мусить бути підготовлена зараннє. Скажімо, щоб не було так: якщо одне і те ж роблять в однакових умовах наші та їхні, то їхні злодії, а наші герої. І навпаки.

Portrait de Явсе Світ
0
No votes yet
Soumis par Явсе Світ le 5 Janvier, 2018 - 09:54

У кожній країні відсоток таких людей,яких Ти називаєш тарганами,приблизно однаковий.Також не потрібно забувати про те,що велася і ведеться до тепер політика від'ємного відбору.Питання не у них,"тарганах", а в тих,кого поставили їх очолювати зігравши комедію "чесні вибори".

До речі знаєш скільки "таргани" за рік реальної валюти в Україну передають із-за кордону.У твоїй пенсії є певний відсоток,який вони заробили своєю нелегкою працею.

Ти,що голосував на виборах за "це",що тут захищаєш "це" у стилі Портнікова.

Перестаньте вішати ярлики типу "скиглення" чи "заздрість злочинцям",а також перестаньте видаляти коментарі без пояснення...

Вірю в те, що розумію.

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 5 Janvier, 2018 - 16:31

1. НЕ знаю про що ти говориш! За майже два роки на НО, я як редактор не видалив жодного коментаря, незалежно від того, подобається мені цей коментар чи ні.

Quote:
перестаньте видаляти коментарі без пояснення...

2. ВІдносно заробітчанства за кордоном...
Не варто робити з цих людей патріотів. Вони заробляють гроші на себе і на свою сім'ю. І валюту вони та їх родичі витрачають не на розбудову держави, а оплачуючи власні потреби.

Quote:
До речі знаєш скільки "таргани" за рік реальної валюти в Україну передають із-за кордону.

3. Я свою пенсію заробив власною працею, оскільки працюю з 17 років і до сьогодення. І моя пенсія значно вкрадена правителями України, тобто моя пенсія повинна була б бути рази в три більшою.

Quote:
У твоїй пенсії є певний відсоток,який вони заробили своєю нелегкою працею.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Явсе Світ
0
No votes yet
Soumis par Явсе Світ le 5 Janvier, 2018 - 17:51

Вірю в те, що розумію.

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 5 Janvier, 2018 - 20:14

Коли я писав коментар, то на 200% знав, ЩО ти мені закинеш... І це була перевірка.
Я бачу, що за рік, що минув, на жаль, ти не змінився в кращу сторону.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 5 Janvier, 2018 - 20:20

І, до речі, негарно пересмикувати мої слова. Я написав чітко: "Основна маса, як таргани розповзлися по смітниках Європи скуповуючи різні товари і ввозячи їх в Україну, щоб продати своїм співвітчизникам".

Тобто, я мав на увазі, торгашів, а не людей, які поїхали працювати за кордоном.

Ти ж мені пишеш: "До речі знаєш скільки "таргани" за рік реальної валюти в Україну передають із-за кордону.У твоїй пенсії є певний відсоток,який вони заробили своєю нелегкою працею".

Коректніше, друже Явсе Світ, треба бути.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 5 Janvier, 2018 - 17:43

Хочу повернутися до коментаря Явсе Світ (2 січня ц.р.):

Quote:
Так звичайно,президентів обирають.Але хто їх обирає?
Знаєш чия хатинка:

Давай згадаємо, хто верещав "Юля! Юля!"... "ЮЩЕНКО!"... "Разом нас багато!"... І що? Обрали Ющенко! Одразу ж Юля почала гризтися з ним за владу. Вони обидва не дали масам очікуваної манни небесної і через чотири роки та ж сама маса обрала Януковича.

Давай згадаємо, скільки патріотів відчайдушно тримали барикади на Майдані? Є цікавий відеозапис 18 лютого 2014 року - запис з безпілотника вигляду Майдану в оточенні палаючих шин. Так от, можна побачити, що на Майдані на той час було аж 3-4 тисячі захисників. ВСЕ! І це у тримільйонному Києві.

Ти розмістив фото будинку/палацу і запитуєш чи я знаю чий це будинок. Знаю. Але піди до фірмового магазину "Рошен" і постій біля нього годинку... Заодно порахуй скільки за цей час там побувало покупців.
Ти запитуєш: "Так звичайно,президентів обирають.Але хто їх обирає?"
Обирають ті, хто купує солодке!

Ми обурюємося, що Європа і США нам мало допомагають, що слабі економічні санкції проти Росії...
Але економічні санкції, перш за все, повинні вводити ми самі!
МИ і тільки МИ повинні першими відмовитися від товарів і продуктів російського виробництва.
Ми і тільки МИ повинні вимагати від телеканалів припинити транслювання російських ідеологічних помиїв.
Ми і тільки МИ повинні вимагати від влади припинити транслювання російських ідеологічних помиїв.

НЕ встигла Савченко зійти з трапу літака, як її вже почали пхати в Президенти України. От з подачі таких неадекватно розумових осіб у нас і формується владний корпус.

Можна ще багато про це говорити.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Явсе Світ
0
No votes yet
Soumis par Явсе Світ le 5 Janvier, 2018 - 18:13

1.Будинок Охендовського.
2.Ти копіюєш стиль Портнікова,а він дуже поверхневий м'яко кажучи.

Вірю в те, що розумію.

Portrait de Володимир Федько
0
No votes yet
Soumis par Володимир Федько le 5 Janvier, 2018 - 20:05

Я нікого не копіюю. Я висловлюю свої думки.
Повторюю, нас ніхто не повинен був звільняти у 1917-1920... нас ніхто не повинен був звільняти у 1941-му... нас ніхто не повинен звільняти зараз!
МИ повинні самі звільнитися від внутрішньої і зовнішньої окупації.

Боротися, а не скиглити!

Почитай книгу Леона Дегрелля!
Історія не знає прикладів, щоб відомий політик пішов воювати за свої Ідеали рядовим солдатом-кулеметником і за 4 роки війни дослужився до генерала. І не просто генерала, а генерала СС.

Та Дегрелль полишив не тільки політичну кар'єру, а і свою сім'ю - дружину та малих дітей. І до кінця днів він вірив у свої Ідеали і боровся за них!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 5 Janvier, 2018 - 21:25

Прочиталося і згадалося...

"Хто визволиться сам, той вільним буде,
Хто визволить когось - в неволю зажене"
Леся Українка

Володимтр Федько wrote:
...нас ніхто не повинен був звільняти у 1917-1920... нас ніхто не повинен був звільняти у 1941-му... нас ніхто не повинен звільняти зараз!
МИ повинні самі звільнитися від внутрішньої і зовнішньої окупації.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Ігор Каганець
0
No votes yet
Soumis par Ігор Каганець le 6 Janvier, 2018 - 07:50

Точний вислів Лесі Українки:
"Хто визволиться сам, той буде вільний,
Хто визволить кого, в неволю візьме".

Арсен Дубовик wrote:
Прочиталося і згадалося...
"Хто визволиться сам, той вільним буде,
Хто визволить когось - в неволю зажене"
Леся Українка
Володимтр Федько каже:<blockquote class="bb-quote-body">...нас ніхто не повинен був звільняти у 1917-1920... нас ніхто не повинен був звільняти у 1941-му... нас ніхто не повинен звільняти зараз!
МИ повинні самі звільнитися від внутрішньої і зовнішньої окупації. </blockquote>

Все, що робиться з власної волі, – добро!

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 6 Janvier, 2018 - 19:07

Дякую!
Воістину "Точність - ввічливість королів" (фр. L'exactitude est la politesse des rois).
:-)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)