Portrait de Індіана Джонс
Індіана Джонс
  • Visits: 0
  • Accès: 0

Розробка нашого сайту: поточний стан і найближчі перспективи

Думаю, багатьох цікавить, як рухається процес розробки Народного Оглядача. Знайомтеся з переліком вже зроблених виправлень і нововведень, а також новаціями, які відбудуться протягом кількох днів.  

  • Візуальний редактор
    • додана можливість перевіряти орфографію у візуальному редакторі через вбудовану в браузер перевірку орфографії впроваджено
  • Дизайн
    • зміни у "шапці" сайту  впроваджено
    • зміна тла, в залежності від обраного простору йде праця
    • змінено розміри мініатюр в анонсах статей на тестуванні впроваджено
  • Головна сторінка
    • перероблено дизайн головної сторінки на тестуванні впроваджено
    • оптимізовані та оновлені інформаційні блоки на головній сторінці на тестуванні впроваджено
    • в частині інформаційних блоків додано посилання на сторінки з більшою інформативністю на тестуванні впроваджено
    • переробка "табів" у блоках  йде праця
  • Ярмарок
    • додано стандартний дизайн та функціонал нового дизайну розділу Ярмарок  впроваджено
    • додано стандартний дизайн та функціонал до сторінок з товарами у Ярмарку  впроваджено
    • додані категорії товарів до Ярмарку  впроваджено
    • новий дизайн та функціонал сторінки товарів в Ярмарку на черзі
  • Швидкодія
    • на частині сторінок та інформаційних блоків змінена система пагінації (нумерація сторінок) для зменшення завантаження на сайт на тестуванні впроваджено
    • переналаштована система кешування сторінок та інформаційних блоків на тестуванні впроваджено
    • додано ще одну систему кешування контенту на тестуванні впроваджено
  • Групи
    • переглянута праця групових блогів на тестуванні
    • система групових блогів повністю перебудована на тестуванні
    • старі записи скоріш за все залишаться на тестуванні
    • додано новий тип запису до групи - світлина на тестуванні
    • додано новий тип запису до групи - опитування йде праця на тестуванн
    • додано новий тип запису до групи - документ (схожий на сторінку wiki) на тестуванні
    • додано можливість створювати своє меню до кожної групи на тестуванні
  • Багатомовність
    • виправлено перемикання мов: відтепер статті потрібною мовою можна побачити відразу на тестуванні впроваджено
    • перероблено поведінку контенту при перемиканні мов, відтепер у блоках і розділах відображаються коректна інформація, в залежності від обраної мови на тестуванні впроваджено
  • Сторінка з переліком гравців
    • сторінка перероблена, більше інформації та зручності на тестуванні впроваджено
  • Система опитувань
    • буде створена нова система опитувань. йде праця на тестуванн
  • Wiki
    • відновлена праця Wiki Борії впроваджено
    • відновлені необхідні налаштування Wiki Борії на черзі
  • Відмітка на тестуванні  вказує на те, що зараз ця можливість тестується і на Народний Оглядач буде викладена  приблизно за дві-три доби. 

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Паперовий альманах «Гартленд»: як замовити і отримати поштою

У паперових випусках «Гартленду» зібрані найкращі статті «Народного Оглядача» з метафізики, релігії, магічної традиції, націоналізму, расології, біоритмології, оздоровлення, правильного харчування,...

Commentaires

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 29 Avril, 2014 - 09:19

?Коли можна буде галити коментарі гравців? Давно про це була мова. )))

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 30 Avril, 2014 - 18:12

поки в розробці, шукаємо оптимальний варіант реалізації

Portrait de Андрій Пасічник
0
No votes yet
Soumis par Андрій Пасічник le 29 Avril, 2014 - 09:43

Дорогий головний програміст, і дорогі розробники. Не знаю як вас звати бо всі під псевдо, хіба я під своїм іменем і фото :-). Сайт помітно вдосконалюється і це гарно. Колись старий сайт мав список останніх публікацій зправа на самому верху, тому відкривши сайт - відразу можна було побачити непрочитані статті. Тепер це є нижче, і доводиться прокручувати сторінку вниз. Було б зручно якби останні публікації було видно вгорі сторінки відразу після її відкриття. Також не розумію як бачать мої блогові статті інші, хто їх коментує, бо я ніяких нових статей з блогів не бачу, окрім тих, котрі головний редактор розмістив на головній сторінці.?

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 30 Avril, 2014 - 18:09

підняли блок останніх публікацій на саму гору, під ними тепер блок світів

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 30 Avril, 2014 - 18:15

до речі, стосовно останніх публікацій, є окрема сторінка - Блоги

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 29 Avril, 2014 - 11:24

Андрій Пасічник wrote:
(...)як бачать мої блогові статті інші, хто їх коментує, бо я ніяких нових статей з блогів не бачу, окрім тих, котрі головний редактор розмістив на головній сторінці.?

Пане Андрію, усі статті (у т.ч. нові) гравців можна знайти (добре було б тут писати побачити :), правда? ) у рубриці Останні записи вкладки Блоги.
Наприклад, я свій день розпочинаю з перегляду: 1) коментарів на статті; 2) перегляду нових публікацій у згаданій рубриці. Скажу чесно, трохи незручно..., зате так я в курсі всіх подій на сайті.

А це вже до розробників сайту:

1) Варто вставити лічильник статей на назви рубрик (наприклад, "Проект Сенсар" 2/34 - нові/загальна кількість; "Загальносуспільні новини (Україна)" 5/86 - нові/загальна кількість). Жмеш на "нові" і переходиш до нової статті, як зручно з лічильником у рубриці "Останні публікації"! Гарний приклад!;

2) думаю, пан Андрій показав де раціональне зерно розвитку сайту:

Андрій Пасічник wrote:
Дорогий головний програміст, і дорогі розробники (...) Було б зручно якби останні публікації було видно вгорі сторінки відразу після її відкриття.

Це правильно, бо останні публікації переглядають усі відвідувачі сайту (не лише гравці), натомість інформація про галообмін між гравцями доступний лише гравцям і є додатковою інформацією (можна їй знайти інше місце).

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 30 Avril, 2014 - 18:22

Quote:
Наприклад, я свій день розпочинаю з перегляду: 1) коментарів на статті;

я можу створити у окрему сторінку, у якій буде перелік статей які створив автор, або коментував їх, або додав у закладки. і там де з’явились нові коментарі буде відмітка - нові коментарі

Quote:
Варто вставити лічильник статей на назви рубрик (наприклад, "Проект Сенсар" 2/34 - нові/загальна кількість; "Загальносуспільні новини (Україна)" 5/86 - нові/загальна кількість).

мова йде про головну сторінку?

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 2 Mai, 2014 - 09:34

1) я передивляюся усі коментарі, а не лише свої :) 2) так. На головній сторінці.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 1 Mai, 2014 - 00:19

Стосовно оновлень, коментарів, та посилань на оновлення. На справді я не все зрозумів, але ідею ухопив, були схожі думки.

У це оновлення додамо дещо схоже. Скажемо так, з'явиться фільтр, через який можна буде обирати тільки ті статті, що були оновлені, або були додані нові коментарі.

Portrait de Андрій Пасічник
0
No votes yet
Soumis par Андрій Пасічник le 30 Avril, 2014 - 23:13

Мене втішило повідомлення "підняли блок останніх публікацій на саму гору, під ними тепер блок світів" - але коли я відкриваю НО то такого нема - може це тільки в мене так? Є як і було "СВІТ" , "Акціонери", "Голосування", "Ярмарок", і аж тоді "Останні публікації" А у вас як?

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 1 Mai, 2014 - 00:07

Вибачаюсь, я просто не дописав, що це не на живому сайті.
Ми перед тим як викладати, тестуємо кілька днів. Так ось це додано до оновлення що тестується.

Portrait de Андрій Пасічник
0
No votes yet
Soumis par Андрій Пасічник le 30 Avril, 2014 - 23:19

Щодо правила видумування собі псевдо і аватарки з якогось фільму - то мені таке не до вподоби. Адже ім’я людини багато про неї говорить. Ви можете прочитати моє справжнє ім’я і побачити фото - маєте уявлення з ким спілкуєтеся. А я не уявляю з ким спілкуюся. Може це правило штучно видуманої ідентифікації варто переглянути?

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 1 Mai, 2014 - 08:19

Троє коментаторів тут, а я четвертий. Гадаю, що НО слід розвивати в напрямку збільшення ефективності СПІЛКУВАННЯ між авторами, коментаторами і просто відвідувачами сайту. Без спілкування - не буде поширення НОВОГО СВІТОГЛЯДУ. Для автора важливо знати, як вплине його публікація на людей. Як? Через число коментарів і їхню якість, через загальне число переглядів. Чому й досі не працює цей лічильник? Я не знаю, як мені внести правку у текст моєї статті. Чи автор не має права РЕДАГУВАТИ?

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 1 Mai, 2014 - 10:54

Стосовно лічильника вже десь відповідав, ми використовуємо лічильник від гугла, і там є обмеження по запитам на добу. А в нас на сайті більше 20000 сторінок.
тому і оновлюється статистика частинами.

Зараз в процесі впровадження своєї системи статистики, ми повідомимо тут, як ввімкнемо її.

А стосовно редагування своїх статей, зверху зліва від статті є блок Завдання, і там є посилання редагувати

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 1 Mai, 2014 - 08:23

Додам, що я помітив, що в розділі АКТИВНІ КОМЕНТАТОРИ показники змінюються після кожного мого коментаря. Як змінюються, за яким правилом - мені не зрозуміло.

Portrait de Індіана Джонс
0
No votes yet
Soumis par Індіана Джонс le 1 Mai, 2014 - 10:59

Так і повинно працювати. У цьому блоку інформація про кількість коментарів у обраному розділі сайту. Наприклад зараз на цієї сторінці з розділу Розвиток сайту

Після кожного коментаря до гравця додається +1 коментар

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 2 Mai, 2014 - 07:44

Дякую. Зрозумів, що число коментарів розподіляється по РОЗДІЛАХ.

Portrait de Миро Продум
0
No votes yet
Soumis par Миро Продум le 2 Mai, 2014 - 14:03

Реєструватися на сайті можна як під справжнім іменем, так і під ігровим - за бажанням. Саме такий підхід був на Січі. Докладніше у статті: Віртуальна січ SD.ORG.UA: живи граючись!

Quote:
Андрій Пасічник: Щодо правила видумування собі псевдо і аватарки з якогось фільму - то мені таке не до вподоби.

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 3 Mai, 2014 - 08:22

І все таки приємніше мати справу з реальними людьми і їхніми світлинами!

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 3 Mai, 2014 - 08:29

Пане Арсене, радіймо! Ви пишете: я передивляюся усі коментарі, а не лише свої Це не так вже й важко. Лише за останню добу з 8=00 2 травня 2014 р. по 8=00 3 травня 2014 р. надійшло 9 (!) нових публікацій, на які + на на попередні відгукнулися аж 7(?) коментаторів. Як ви ставитеся до такого дизбалансу?

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 4 Mai, 2014 - 08:40

Видно, пане Арсене, що ви не прочитали тут мій коментар, бо я запитав й ньому вас про дещо...

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 4 Mai, 2014 - 21:48

Даруйте, пане Анатолію. У мене не завжди є доступ до інтернету, тому на Ваше запитання не міг відповісти ))). Але зв'язок з Вами я не переривав ))) !Ще раз (і ще раз з дочкою) залюбки вислухав Ваш Чудо-твір "Повернення, або планування майбутнього"! Давайте ще!!! )))
Відповідаю на Ваше запитання:
1) Давно помітив, що цікавість до публікацій сайту підупала... Навіть на ті публікації, що є унікальними (а не просто такою собі "політінформацією") коментарів часто-густо не буває... ((( Причини цього авторам зовсім невідомі - адже відгуків досить часто не буває (!я б сказав навіть дуже часто, а то й рідко!) і лічильник не працює! Автори пишуть, бачать відсутність попиту на будь-яку інформацію, якою вони діляться, і, природно, інтерес до друкування-відвідування також гасне... Часто запитував себе: (?)мої дописи не цікаві, чи надто "розумні", що реакції на них не буває? Але причину бачу в наступному (див п.2):
2) Я вважаю, що і система галія не зовсім дієва. Це видно гравцям, які в системі. На додаток до галення мають бути і лайки. У цьому разі б і простий відвідувач підтримував своєю енергією ставлячи свої + чи - до статті. Це б додатково стимулювало дописувачів. Ділюся своїм досвідом гри (п.3):
3) Переглядаючи коментарі я цікавлюся думками відвідувачів і гравців - з якимись погоджуюся (бо вони беззаперечні чи відповідають моїм поглядам), до якихось є що додати чи поправити (погляньте на блок ліворуч "Активні коментатори". Моє ім'я там майже завжди вгорі ))) ). Я граю - навчаючись, і навчаюсь - граючи. І радію! І хочу більшого (див. п.4):
4) Список коментаторів (не лише "активних") майже завжди постійний. Мабуть треба ще трохи почекати, коли їх кількість сягне тих магічних 10%, з яких почнеться активне і безповоротне перетворення українців. )))
Дякую за запитання, пане Анатолію! І можливість поділитися враженнями й подякувати за Ваше "Повернення..."
Хай буде щастя для всіх!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 5 Mai, 2014 - 09:29

Дякую вам, пане Арсене, за грунтовну відповідь. Дякую також за добру оцінку мого ПОВЕРНЕННЯ... Чудо-Твір - так ще ніхто мене не оцінював. Це мій друг Харалужний озвучив так гарно цей есей. Може помістити тут на НО текстовий варіант ПОВЕРНЕННЯ? То я це зроблю. Без спілкування між просвітленими українцями все буде надалі згасати. Згоден з вами, що спілкування треба заохочувати скрізь і зокрема тут на сайті. Я помітив, що ви є одним із найактивніших коментаторів - за це вам окреме спасибі! Таке становище, коли число авторів (статей) = числу коментарів, є провальним для НО. В чому причина? Я взагалі помічаю, що українці в своїй більшості є такими егоїстами, що для них похвалити когось в чомусь є рівнозначним тому, як ніби себе образити. Чого воно так? Спілкування і взаємопідтримка людей на Майдані показує, що серед нас є й багато доброзичливців, але вони=ми, на жаль, у меншості. Чи не так?

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 5 Mai, 2014 - 10:24

Анатолій Висота wrote:
Може помістити тут на НО текстовий варіант ПОВЕРНЕННЯ? То я це зроблю.

Зробіть обов'язково!!! Дуже потрібна інформація, яку треба повторювати частіше.

Анатолій Висота wrote:
Це мій друг Харалужний озвучив так гарно цей есей.

За озвучку статей пану Енею особлива дяка! (Чуєте, пане Енею!? ;) ). Читати не завжди випадає, то під час праці на городі, переміщень авторбусом й т.ін. ще і ще раз переслуховую аудіозаписи.

Анатолій Висота wrote:
Таке становище, коли число авторів (статей) = числу коментарів, є провальним для НО. В чому причина?

Частково я спробував пояснити в попередній відповіді (мабуть, скоріше для себе :) ). Помітив також, що банк уваги до НО бідніє за рахунок розпорошування часу на інші соц.мережі (читай "фейсбук"), люди знайшли себе в інших справах (також потрібних, беззаперечно!).

Анатолій Висота wrote:
Я взагалі помічаю, що українці в своїй більшості є такими егоїстами, що для них похвалити когось в чомусь є рівнозначним тому, як ніби себе образити. Чого воно так?

На жаль, ментальність українців відселектовано в гірший бік. Тому ми (нові українці, нова раса) маємо народитися згори. Зараз, як ніколи, нам треба звернути увагу (тут я з Вами згоден повністю) на самопросування, саморекламу, заповідь Хрестову, врешті-решт! ("Ви - світло світу. Не може сховатись місто, що лежить на верху гори. І не запалюють світла і не ставлять його під посудиною, лише на свічник, і воно світить усім у хаті. Так хай світить перед людьми ваше світло, щоб вони, бачачи ваші добрі вчинки, прославляли вашого Батька, який на небесах.")

Анатолій Висота wrote:
Спілкування і взаємопідтримка людей на Майдані показує, що серед нас є й багато доброзичливців, але вони=ми, на жаль, у меншості. Чи не так?

;) Знову беру в руки Інструкцію від Ісуса Хреста ;). Читаймо:
- "Не тривожтесь",
"Царство Боже схоже на закваску, яку бере жінка і кладе до трьох мірок борошна, аж поки все скисне". Тож, меншість рулить! )))
Радіймо, пане Анатолію!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 6 Mai, 2014 - 08:31

Пане Арсене, ви унікальний, позитивний українець і творите Добро скрізь - дякую! За час мого спілкування тут на НО я отримав реальну підтримку насамперед від вас - дякую! Окрім вас мені тут допомагають: Каганець, Еней, Оксанка та Олена Каганець й інші. Це вона з усіх пояснила мені, щр всі нові публікації вміщені в розділі БЛОГИ-ОСТАННІ ЗАПИСИ. Всім вам та іншим ДОБРОТВОРЦЯМ я дякую! Я так розумію, що ви маєте доступ до РЕДАГУВАННЯ на НО. Я розміщу на своєму блозі есей ПОВЕРНЕННЯ... Ваші лаконічні коментарі до моїх висловів цілком прийнятні, особливо ті, які містять посилання на Добру Новину. Ви пишете: На жаль, ментальність українців відселектовано в гірший бік. Ким відселектовано і з якою метою? Адже це кількасотлітня робота.

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 6 Mai, 2014 - 17:24

Анатолій Висота wrote:
"...ментальність українців відселектовано в гірший бік..." Ким відселектовано і з якою метою? Адже це кількасотлітня робота.

Ким? Та тими ж "воріженьками" :) слугами темряви, мороку непросвітнього! Тими, хто гнобив волхвів, убивав мольфарів і справжніх священників, українців, татар і чукчів, новгородців і рязанців, арійський/хрестиянський світогляд. Ой, пане Анатолію, їх же "несть числа"!
Селекція навпаки - це коли знищують добре, світле, розумне, мудре. Натомість плекають сіре, зле, недалеке, зарозуміле. Це стосується як окремої людини, так і народів; як сортів рослин, так і видів тварин. Для цього у них на озброєнні свої мЕтоди і метОди, свіжий приклад - геноцид українців і кримських татар. А мета такої селекції зрозуміла - створити легко маніпульовану сіру масу.
Але, РаДіймо! Є такі люди, які не піддаються маніпуляціям і не дозволяють дурити себе і ближніх (Хрестос, Мамай, Хмельницький, Сірко, Голота, Шевченко, Франко, Стус, ТойЩоПройшовКрізьВогонь, Коновалець, .............). Вони проводять селекцію, відбір приРОДний, несучи світло знання. Тому в народі нашому завжди є Герої!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 6 Mai, 2014 - 18:12

Шкода, розробники, адміністратори і підтримувачі не прочитали...
Опубліковано Арсен Дубовик 4 Травень, 2014 - 21:48

Арсен Дубовик wrote:
1)....лічильник не працює! Автори пишуть, бачать відсутність попиту на будь-яку інформацію, якою вони діляться, і, природно, інтерес до друкування-відвідування також гасне... ...
2) Я вважаю, що і система галія не зовсім дієва. Це видно гравцям, які в системі. На додаток до галення мають бути і лайки. У цьому разі б і простий відвідувач підтримував своєю енергією ставлячи свої + чи - до статті. Це б додатково стимулювало дописувачів. Ділюся своїм досвідом гри (п.3):
3) .....
4) Список коментаторів (не лише "активних") майже завжди постійний. Мабуть треба ще трохи почекати, коли їх кількість сягне тих магічних 10%, з яких почнеться активне і безповоротне перетворення українців. )))
Дякую за запитання, пане Анатолію! І можливість поділитися враженнями й подякувати за Ваше "Повернення..."Хай буде щастя для всіх!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 7 Mai, 2014 - 14:11

?Запитання: що означає той дріб у верхній чорній стрічці сайту? Наприклад, 4 / 1...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 7 Mai, 2014 - 21:27

Пане Арсене, дякую за розлоге пояснення. Я тих воріженьків вже давно називаю ВРАЖОЮ СИЛОЮ (це та духовна сила, яка панує над людством і його поневолює). Її інструментами-виконавцями виступають окремів люди і цілі народи. Вони на виду, але називати їх відкрито всі соромляться або просто бояться. Чи не так?

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 8 Mai, 2014 - 09:58

?Ви хочете імен, пане Анатолію? Список може бути ду-у-у-у-же(!) великий.
Назвемо "свіжих" - Тимошенко, Путін. До "9 травня" - Жуков, Косіор. Далі, той, хто плодами-діями заперечує справи Хреста - Гундяєв (Кіріл): "Главноє нє побєда! Главноє ПРІчастіє".
За народи не скажу, бо народами часто маніпулюють.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 9 Mai, 2014 - 07:13

Пане Арсене, названий по імені ворог вже нами вражений частково. Вража Сила готує нам ВОРІЖЕНЬКІВ заздалегідь. Більше 10 років готували і вели Яценюка (через Крим). Боюся, що вже кілька років ведуть одесита - депутата облради Гончаренка (через Шустера). Дивний російськомовний патріот України. Як вам?

Portrait de Андрій Пасічник
0
No votes yet
Soumis par Андрій Пасічник le 21 Mai, 2014 - 18:27

Програмісти молодці! Чудові нововведення, по дві новини - тепер удвічі менше треба прокручувати. Наверху останні публікації - відразу видно що ще не читав.
Тепер залишилось установити правила реклами, що саме НО рекламує, яка реклама сприяє розвитку у стані Царства Божого, яка реклама - тупо заробляння грошей, а яка реклама веде до згубних наслідків, як от реклама алкоголю, проституції, гральних автоматів (замануха для викачування з людини грошей і заганяння її в боргову яму). Я переконаний, що на сьогодні є ряд сайтів що продають корисні речі (сприятливі для Царства Божого), починаючи від здорової їжі, вишиванок, української електротехніки і тд...

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 21 Mai, 2014 - 23:23

Так, програмісти молодці, бо багато роботи роблять. Вона часто не видима... А я хотів би бачити нарешті реакцію на мої пропозиції в коментарях до цієї статті :)
Може ще кілька додати (це в наших правилах є: "Арії не критикують один одного, а навчають"). Наприклад, - сьогодні не бачу скільки галів отримала окрема стаття - гали подарував, але підсумку не бачу;
- занадто великі ілюстрації в анонсах статей - раніше було краще;
- я хотів би "наповнювати "харизму" зворотною хвилею вдячності у вигляді дарування" (див. "Голосування") ще й до коментарів. ?Чи кожен мій повноцінний коментар я маю оформляти у вигляді статті, щоб мати змогу отримувати ігрову енергію? Адже коментарі також мають цінність - мене у цьому переконав Анатолій Висота (див. коментарі у цій статті). Дякую Вам пане, Анатолію! :)
Чекаю на відповіді. Дякую.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 22 Mai, 2014 - 08:36

Пане Андрію, ви пишете: починаючи від здорової їжі, вишиванок, української електротехніки і тд... Таки нема ні здорової, ні великої їжі, а є ОЗДОРОВЛЮЮЧА! Пане Арсене, в мене склалося враження, що програмісти не зацікавлені у зростанні рівня спілкування на сайті. А може в них не доходять руки до впровадження показника ВІДВІДУВАНОСТІ СТОРІНКИ?

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 22 Mai, 2014 - 11:28

Анатолій Висота wrote:
Пане Андрію, ви пишете: починаючи від здорової їжі, вишиванок, української електротехніки і тд... Таки нема ні здорової, ні великої їжі, а є ОЗДОРОВЛЮЮЧА!

Можна також їжу класифікувати як ПОВНОЦІННА.

Анатолій Висота wrote:
Пане Арсене, в мене склалося враження, що програмісти не зацікавлені у зростанні рівня спілкування на сайті. А може в них не доходять руки до впровадження показника ВІДВІДУВАНОСТІ СТОРІНКИ?

Мене дивує мовчанка... Ви праві, пане Анатолію, щодо спілкування. Нормальне спілкування, це коли до мене звертаються, я не можу не відповісти. А тут таке... відповіді не дочекаюся... ( ;) як звернув увагу Ларіон Павлюк у к/ф "Планета мавп" - частку НЕ наша підсвідомість не сприймає, тому надіюся, що відповідей все ж таки ДОЧЕКАЮСЯ ;) )

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Богдан ДуБ
0
No votes yet
Soumis par Богдан ДуБ le 22 Mai, 2014 - 12:13

Після вього хорошого, що зараз тестується і "в процесі", обов"язковоо треба згадати про мобільну версію. Андроїд з топовим залізом підвісає, особливо коли робиш спробу щось прокоментувати. Та й вікна дуже не зручні. Особливо в тому ж коментуванні.

"Революція без еволюції - це ідейна спекуляція"

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 23 Mai, 2014 - 07:21

По-перше, я дякую розробнику-програмісту Індіані Джонсу за постійну роботу по вдосконаленню сайту НО. По-друге, я питаю у програміста, чому й досі не працює число ПЕРЕГЛЯДІВ СТОРІНКИ і коли цей показник буде впроваджено?

Portrait de Миро Продум
0
No votes yet
Soumis par Миро Продум le 19 Juin, 2014 - 12:05

Функція вставляння додаткових зображень у тіло статті вже працює.

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Portrait de ДЗен ДЗелень
0
No votes yet
Soumis par ДЗен ДЗелень le 19 Juin, 2014 - 12:19

Обов'язково треба відновити роботу груп і проектів.

Хай буде Ща з Тя! І з Мя :)

 

Portrait de Анатолій Висота
0
No votes yet
Soumis par Анатолій Висота le 26 Juin, 2014 - 08:29

Читаю: Портал святолядних новин SD.ORG.UA
Сонячна етномережа AR25.ORG
26 Червень 2014 р., Четвер, Київський час 08:25
Статей за останні 24 години - 17 Може ця ПОМИЛКА є ТЕСТОМ на УВАЖНІСТЬ відвідувачів сайту? Тижнів два тому я це зауважив і помилку виправили. А це з учора вона знову появилася на головній сторінці НО. Треба ще раз виправити!

Portrait de Андрій Пасічник
0
No votes yet
Soumis par Андрій Пасічник le 26 Juin, 2014 - 09:52

Коли викладаю якусь статтю з НО у ФБ - то інколи замість зображення статті на ФБ у посиланні подається зображення когось з коментаторів тієї статті. Чи можна це підправити?

Portrait de Арсен Дубовик
0
No votes yet
Soumis par Арсен Дубовик le 26 Juin, 2014 - 13:00

Так. Внизу під ілюстрацією повинні бути стрілочки, якими можна вибрати потрібну Вам ілюстрацію.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Portrait de Андрій Пасічник
0
No votes yet
Soumis par Андрій Пасічник le 28 Juin, 2014 - 21:13

інколи стрілочок нема, а інколи переключає по зображеннях коментаторів, а головного фото не бачить. Може то недолік Фейсбуку, а може і на власному сайті це можна поправити.

Portrait de Миро Продум
0
No votes yet
Soumis par Миро Продум le 1 Juillet, 2014 - 13:54

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!