Рай: Простір волі, ідеальна Україна, герб ТГ

Ігор Каганець

Рай: Простір волі, ідеальна Україна, герб ТГ

Категорія
Символіка
https://www.ar25.org/node/28420

РАЙ – це красива, благодатна і багата земля, де людина перебуває в єдності з божественним РА, а тому РАдіє. РАЙ – це простір гармонійних подій: Царство боже, Простір волі.

Image
РАЙ: Простір волі, Царство боже

«Це місце, де розгадуються всі загадки. Тут зв’язок між цим світом і наступним» (Френк Герберт).

У попередній статті ми розглянули слово РА, яке в арійській традиції є іменем Творця Всесвіту. Проте опитування показало, що воно не підходить на ім’я герба Української держави. Чому?

Колективний мозок НО це пояснює тим, що слово РА езотеричне, тож для його пояснення ширшому колу українців доведеться докладати багато додаткових зусиль.  А все тому, що РА – це ім’я божественного, а нам потрібне його поєднання з земним. Тоді ім’я герба буде зрозуміле українцям, і це сприятиме просуванню нашої справи.

Та чи є слово, в якому божественне РА перетворює земний простір? Так! Це слово РАЙ. У процесі мозкового штурму його запропонував Вадим Кононенко:

«А чому б, дійсно, не використати слово "РАЙ"? Це:
1) простір волі,
2) фактично, той же РА, тобто і расовий ідентифікатор, і дзвінкість та сонячність,
3) хтось і смерть там може побачити – як ланку у духовному зростанні,
4) без зайвих асоціацій з Єгиптом,
5) слово є змістовнішим за простий склад,
6) звичніше українцям».

РАЙ – це красива, благодатна і багата земля, де людина перебуває в єдності з божественним РА, а тому РАдіє. РАЙ – це простір гармонійних подій: Царство боже, Простір волі.

На гербі Української держави РАЙ символізується земним паростком, захищеним з обох сторін божественною силою РА. Але в Бога нема інших рук, окрім наших. Тому в земних умовах лівий (Р) і правий (А) елементи перетворюються на Двозуб (Тур) Святослава Хороброго, який символізує силовий захист паростка нового світу: "Озброюйся!", "Хочеш миру - готуйся до війни". Українська держава має бути озброєною до зубів.

Центральний елемент (паросток) – це духовна вісь (руна Іс) – символ первинного духовного центру, планетарного полюсу, Примордіальної Традиції (див.: Центр і периферія).  

Це місце, де періодично народжуються нові цивілізації і нові раси. «Горнило народів», «кузня націй», Гіперборія, Свята земля – так здавна називали Україну – «країну-зародок».  

РАЙ – це серцевина слова Україна, глибинний сенс і мета Української держави. Відтак слово РАЙ може бути іменем герба Третього Гетьманату.      

Нижня частина герба символізує рівновагу, гармонію, міру. Тобто РАЙ виростає на платформі зваженості й правильних пропорцій, без фанатизму і екстремізму.

А тепер, за звичаєм, переходимо до практики Українського консенсусу. Для цього проводимо опитування щодо висловленої пропозиції з трьома варіантами відповідей: «Підтримую», «Не заперечую», «Проти».

Нагадую правила: 

1. Якщо «Підтримую», то треба написати будь-який коментар і бути готовим відповідати на запитання інших гравців для захисту своєї позиції.

2. Якщо «Не заперечую», то можна нічого не писати, адже гравець просто погоджується з тими, хто підтримує.

3. Якщо «Проти», то гравець має обґрунтувати своє рішення і бути готовим відповідати на запитання.

Отже, голосуємо:

Останні записи
Опубліковано Миро 26 November, 2014 - 20:21
Україна - це місце, де укри будують рай. Енергосота Ноль (Ц-18) Наполегливість спостерігача Силу Роду Укрів Пізнає! Пам’ятає Минуле, Живе в Сьогоденні, РАДО в Майбутнє Крокуємо! (Олександр Філатович. Живе Слово).
Опубліковано Олег Ціома 26 November, 2014 - 21:10
Обома руками підтримую нову назву! (в опитуванні - не заперечую) Хай Буде РАЙ !
Опубліковано Явсе Світ 26 November, 2014 - 21:28
Все більше приходжу до думки,що наш Тризуб-Рай має бути просто елементом жовто блакитного прапора..А над новим великим Гербом потрібно ще працювати...так як і над новим Славенем...
Опубліковано [email protected] 27 November, 2014 - 17:41
Рай - дуже архаїчно, церковно і розслаблююче. Не асоціюється ні в цілому з гербом, ні з його складовими. Тобто слово не є ключем і не спонукає до дії. Скоріше, помріяти чи лягти спати) Голосую проти.
Опубліковано Миро 26 November, 2014 - 22:18
Якого ж ми раю У бога благаєм? Рай у серце лізе, А ми в церкву лізем, Заплющивши очі, — Такого не хочем. Тарас Шевченко [Перша половина 1849, Косарал] Послухайте цю пісню, Наталко! Може це про Вас?

Рай - дуже архаїчно, церковно і розслаблююче. Не асоцієються ні в цілому з гербом, ні з його складовими. Тобто слово не є ключем і не спонукає до дії. Скоріше, мріяти чи лягти спати) Голосую проти.

Опубліковано [email protected] 27 November, 2014 - 12:39
Мабуть, Ви не зрозуміли, Миро. Саме тому, що слово "рай" так пов'язано з церковністю і йому уже надано віками стільки приспано-ілюзорних тлумачень, саме тому проголусувала проти. Брендом має стати слово Сили, а не розслаблення чи церковних ілюзій.
Опубліковано Арсен Дубовик 26 November, 2014 - 22:02
Рай - мета кожної людини. Чи Рай дехто прирівняє і до нірвани? Зробити райським життя українців - це мало б бути ціллю влади в Україні. Ще раз. Рай - слово гарне. Наприклад, кажуть "закоханим - рай і в шалаші" )) І за бажанням (за ним саме й працює "пошукова система Всесвіт") можна знайти/прочитати/побачити РАЙське життя у будь-чому. Навіть так: https://www.ar25.org/sites/default/files/node/2014/11/28409/141125-ra.jpg Але, як тоді читається та частина знака, яка залишилися "не прочитаною", є жовтою? Хіба може бути щось зайве в символі? Оновлюючи назву не має йти у відриві від старого знаку. Або ... для нової назви творімо(а не переробляймо) принципово новий знак-символ, щоб нас називали Творцями (колись і тепер) , а не напівпаразитом-омелою, що хоч і творить органіку бо фотосинтезує, однак користує з дерева і руйнує його і врешті себе. Коротко - я проти і такої назви - "Рай". Читаймо, хто що собі забажає )) А Вольному - ВОЛЯ!
Опубліковано Миро 26 November, 2014 - 22:10
Нижня частина герба символізує підтримання рівноваги, гармонії, міри. Тобто РАЙ виростає на платформі зваженості й правильних пропорцій, без фанатизму і екстремізму.
Але, як тоді читається та частина знака, яка залишилися "не прочитаною", є жовтою? Хіба може бути щось зайве в символі?
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 10:22
Я не про жовтий колір нижньої частини щита, а про нижню частину знаку, яка залишилася не зафарбованою червоним і зеленим ;)
Арсен Дубовик сказав: Але, як тоді читається та частина знака, яка залишилися "не прочитаною", є жовтою? Хіба може бути щось зайве в символі?
Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 10:17
Дійсно: "Але, як тоді читається та частина знака, яка залишилися "не прочитаною", є жовтою? Хіба може бути щось зайве в символі?" Вибіркове, часткове, прочитання частини тризуба невігластво, неграмотність це пересмикування карт. Натомість ВОЛЯ - це і є весь Тризуб, чи Сокіл, чи Лебідь. Це повне прочитання Творця.
Опубліковано Лука Небохід 26 November, 2014 - 22:16
Рай україняцям буде нагадувати про ортодоксальне пекло іудохристиян! Хоча асоціації й справді можливо позитивні повсюди зелень але в тумані а це сон(можливо зображення до статті так впливає). Скоріш проти ніж за! Потрібне нове слово, але деж його взяти коли у кожного свій сенс що вкорінився підсвідомо.
Опубліковано Миро 26 November, 2014 - 22:22
Цікава логіка! Тоді назвімо "пекло", бо це українцям буде нагадувати про рай :)

Рай українцям буде нагадувати про ортодоксальне пекло іудохристиян! Хоча асоціації й справді можливо позитивні повсюди зелень але в тумані а це сон(можливо зображення до статті так впливає). Скоріш проти ніж за! Потрібне нове слово, але деж його взяти коли у кожного свій сенс що вкорінився підсвідомо.

Опубліковано Українець 26 November, 2014 - 22:28
Рай - найкраща назва з раніше пропонованих.
Опубліковано [email protected] 27 November, 2014 - 12:42
Миро, за гумор 10 балів))
Опубліковано Миро 26 November, 2014 - 22:25
Лівий і правий елементи - це Двозуб (Тур) Святослава Хороброго, який символізує силовий захист паростка нового світу: "Озброюйся!", "Хочеш миру - готуйся до війни". Українська держава має бути озброєною до зубів.
Опубліковано Доброслав Велесовий 26 November, 2014 - 23:33
Найкращий варіант визначитися - це підкинути жереб :) І так всі варіанти - це всього плід нашої фантазії. В когось вона більша, в когось менша. Та чи варто цим зараз займатись. І так справжнє ім’я таким чином не розкриємо, а лише придумаємо нове, і швидше за все ніяк не пов’язане з формою герба. По-моєму, краще залишити як є і називати Тризубом, так як це слово найкраще відповідає формі герба, а далі хай кожен собі сприймає як хоче, хтось як Сокіл, хтось я Лебідь, а хтось як Трисуття.
Опубліковано Зоріна Небокрай 27 November, 2014 - 02:12
Підтримую п. Наталку. Рай,- все з попами і церквами. Закрутили такі слова, що поклони тільки бити залишилося. А квіточки і листячко домалюємо в раю, щоби нагадував трохи. )))) Вже краще слово Грай, бо муз. інструмент можемо утворити. Це так, до слова. А розмалювали гарно, оживили, подобається. Тоді серцевину зробіть всю зелененьку, як одне ціле.
Опубліковано Mykola 27 November, 2014 - 05:48
РАЙ - чудове слово. Присутній РА. Підтпримую РАЙ. Як корабель назвеш, так він і попливе. Щоб збудувати РАЙ доведеться докласти чимало ВОЛЬОвих зусиль. Та й мета РУХу зрозуміла, навіть для попів і церковників. РА-діймо!
Опубліковано Доктор Смалець 27 November, 2014 - 06:37
Підтримую. Нічого кращого зараз не придумаємо. Дуже гарне слово і має потужну енергетику. Після того, як ми його побудуємо, можна буде подумати про іншу назву:-))
Опубліковано Вадим Кононенко 27 November, 2014 - 06:46
Як на мене, слово РАЙ містить у собі усі пояснення, які надавалися у попередній статті дописувачами. На моє переконання символ (назва) у собі завжди має містити МЕТУ. Щоб постійно нагадувати про неї. РАЙ - це чудова мета. Асоціації з іудохристиянством можуть виявитися позитивним моментом, адже нам потрібно затягнути усіх (якомога більше) українців у позитивний простір подій (а вони, на жаль, живуть зараз в орбіті іудохристиянства), РАЙ і є цей позитивний простір і така назва буде сприяти цьому процесу їх долучення до нашої спільної справи, чіпляючи знайомі їм асоціації та спрямовуючи на позитивне мислення. Це слово - місток між їх розумінням світу та нашим. Єдине, що потрібно від нас - пояснити їм, що він не десь там.. він тут. :) І його потрібно творити. Хай буде! :)
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 10:29
І я про те ж, шановні компанійці!
Вадим Кононенко сказав: На моє переконання символ (назва) у собі завжди має містити МЕТУ. Щоб постійно нагадувати про неї.
?!Чи всі вже забули, що: ВОЛЯ – українська національна ідея П.С. О-о! Тоді я починаю розуміти пана Арія Хрестового ;)
Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 09:40
Проти. Як на мене, Рай, Свято... - це , дійсно, розслаблюючі, "ледачі", назви, несер'йозно звучать - крішнаїзм вже існує. У слові ВОЛЯ є геть усі позитивні значення, та й ще є УКРАЇНСЬКІСТЬ. Воно пов'язане і з птахами, що вбачаються у Тризубі, з обороноздатністю і мирністю, з простором волі, що ще треба? Екзотики, езотерики? Справжня єзотерика це і є Воля. Можливо, знайдеться гарне похідне слово від ВОЛЯ, якщо чомусь слово ВОЛЯ не подоба. Всі ці придивляння до Тризуба і вгадування інших буков типу PAJ чи RAJ - це образа для українства, бо там написано ВОЛЯ, і всі це знають. Ра - сподобається німцям, бо схоже на РАЙХ.
Опубліковано Влад Діброва 27 November, 2014 - 15:57
Цілком підтримую Вашу точку зору п.Вакула! ВОЛЯ-ключове слово!
Опубліковано Анатолій Висота 27 November, 2014 - 09:39
Перше: помітив, що з герба щезли два елементи і вже не можна прочитати ВОЛЯ (щезла літера О). Друге: РАЙ - це статика; дивіться на герб і любуйтеся раєм і мрійте про нього. В цьому підтримую друга Арсена та посестру Зоріну. Голосую проти. Нагадую компанійцям за мою пропозицію назви герба - РАДІЙ! З наголосом на і. (Варіант - нове слово - РАДІЯ). Радій! - тут і заклик до дії і разом заклик до радості - справжня українська толока. Хто як думає, чи буде нас у цьому голосуванні хоч тепер із 30?
Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 09:59
ВОЛЯ легко прочитується, тому що видно, що знак об'ємний (двухшаровий) і букву О частково затуляють "крила". Так пишуть написи "графіті" і читаються без проблем. З усіх написів ВОЛЯ читається найочевидніше.
Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 10:26
Радіти, ніжитися, святкувати, освячуватися - це не ціль, бо вона вже досягнута в багатьох "туристично-курортних" країнах, від Тибету до Панами, ми ж не до них тягнемося. Народовляддя - ВОЛЯ. Закон про зброю - ВОЛЯ. Безподаткове господарство - ВОЛЯ. Українська Національна Ідея - ВОЛЯ. Свято - це примітив супроти ВОЛІ. Згадайте: "все що робиться з власної волі - є добро". ВОЛЯ - це ДОБРО. Коли кажеш РАЙ - відчуваєш пасивне тепло, приємність. Коли ВОЛЯ - аж в грудях повітря набирається, відчуваєш силу, впевненість у майбутньому. Тут проблема не у слові ВОЛЯ, а у намаганні товариства придумати своє, авторське і з готовністю не бачити очевидного - історичного і законного. І все це новопридумане - , поки що, вигляда слабенько і надумано проти Української Національної Ідеї - ВОЛІ.
Опубліковано Аватар Арій 27 November, 2014 - 10:09
Поки не голосував, але схиляюся до «ПРОТИ», тому що РА все ж таки більш глобальне поняття, на мою думку. Якщо не РА, то БРАМА. Ґрунтовніше пояснив у коментарі до попередньої статі. Тут повторюватися не буду.
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 10:41
?Така брама Вам подобається ;) http://stroika.dp.ua/i/upload/sites/10875/nb/10875_1341475183.jpg або така: http://ic.pics.livejournal.com/friday_ptaha/30786476/19917/19917_640.jpg То що б зробити її відкритою треба добавити ще "рисок" трохи, щоб всі відчули ВОЛЮ=можливість туди(куди?) ввійти ;) Наприклад, ось так: http://cs618025.vk.me/v618025396/1a92f/OnnFlUesLds.jpg
Опубліковано Аватар Арій 27 November, 2014 - 22:53
Пане Арсене, гадаю, Ви самі зробите вибір, у яку браму увійти. Хоча, можливо, Ви настільки собі не довіряєте, що дозволите мені за Вас його (вибір) зробити. ;) Проголосував «ПРОТИ», тому що голосував «ЗА» в попередньому голосування за варіант РА, хоча й надалі продовжую вважати назву БРАМА кращою. P.S. Раз вже тут писали про асоціації, то особисто у мене слово РАЙ асоціюється з райлікарнею. ;)
Опубліковано Анатолій Висота 27 November, 2014 - 10:52
Шановні компанійці, невже той, хто дивиться на ГЕРБ, спочатку прочитує в ньому слово ВОЛЯ? В мене ГЕРБ викликає потребу до РУХУ до ДІЇ. Виходить, що спочатку треба було нам провести опитування про те, які почуття виникають при спогляданні ГЕРБА, яку викликають потребу? 1 - до руху і дії; 2 - до Раю;3 - до Волі. А тоді вже визначатися із назвою ГЕРБА. Але ще не пізно це зробити. Хай буде!
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 10:58
Мою думку компанійці знають (якщо уважно читали мої коментарі... колись доведеться їх зібрати в одну книжку ;))). )
...спочатку треба було нам провести опитування про те, які почуття виникають при спогляданні...
Щоб реалізувати зазначені Вами потреби - без ВОЛІ не обійтися, пане Анатолію!
...яку викликають потребу? 1 - до руху і дії; 2 - до Раю;3 - до Волі.
Опубліковано Анатолій Висота 27 November, 2014 - 10:55
Друже Арсене, брама вражає. Даю вам гал за не!
Опубліковано Явсе Світ 27 November, 2014 - 11:52
Чудова Гра,ті хто в коментарях підтримує назву Рай,добре проГалені..Мені дивно,чому ми в деталях не обговорюємо вже ту назву,яку нам лишили предки..Може Вони були розумніші за нас і знали що і як називати..На мою думку,змінювати назву символів без вагомих причин неправильно..це неповага до минувшини..Коли нашого дипломата закордоном, його іноземний колега запитає чому герб України називається PARADISE,що він має відповідати..Триматися слова РА,теж не потрібно фанатично..саРАй, тРАмвай...і т.д...ВОЛЯ зрозуміла в усіх просторах і рівнях..А РАЙ у простих людей,буде асоціюватися із свідками Єгови і їхніми кольоровими книжичками..
Опубліковано Миро 27 November, 2014 - 11:15
Кожен має можливість галити ті коментарі, які йому подобаються.

Чудова Гра,ті хто в коментарях підтримує назву Рай,добре проГалені..

Мені дивно,чому ми в деталях не обговорюємо вже ту назву,яку нам лишили предки..Може Вони були розумніші за нас і знали що і як називати..
Предки залишили нам чарівне слово РАЙ. Натомість "Тризубець" - це вигадка Карамзіна.
На мою думку,змінювати назву символів без вагомих причин неправильно..це неповага до минувшини..
Заснування держави нового циклу - це дуже поважна причина для зміни символів, імен і сенсів.
Коли нашого дипломата закордоном, його іноземний колега запитає чому герб України називається PARADISE,що він має відповідати..
Відповість, що ми творимо просвітлену і справедливу державу, без корупції і брехні.
Триматися слова РА,теж не потрібно фанатично..саРАй, тРАмвай...і т.д...ВОЛЯ зрозуміла в усіх просторах і рівнях..А РАЙ асоціюється із свідками Єгови і їхніми кольоровими книжичками..

І тут Остапа понесло... У одного рай асоціюється з пеклом, в іншого - з трамваєм.
Опубліковано Явсе Світ 27 November, 2014 - 11:49
Дякую за відповідь пане Миро..Та нікуди мене не понесло просто хочу щоб не було у ворогів приводу стібатися над нашим гербом...раша-параша,рай-сарай...Рай важко до чогось прирівнювати,так як його немає,так само як і пекла..ці історії для дітей я вже пройшов..Є стан Свідомості,який можна назвати райським,чи божественним..правильних слів не підбереш для назви..
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 12:42
У голосуванні треба враховувати не лише кількість галів, а й кількість голосів (там є така статистика). А то знову - "багатий - сильніший - правий". Коефіцієнт - голоси ділити на кількість галів, наприклад - 4 голоси/10 галів=0,4; 1 голос/20 галів=0,05.
Миро Продум сказав: Кожен має можливість галити ті коментарі, які йому подобаються.
Явсе Світ сказав: Чудова Гра,ті хто в коментарях підтримує назву Рай,добре проГалені..
Опубліковано Миро 27 November, 2014 - 14:44
У голосуванні за коментарі використали стандартний модуль. Його треба пристосувати до голосування галами, але до цього ще не дійшли руки. Напишу завдання програмістам.

У голосуванні треба враховувати не лише кількість галів, а й кількість голосів (там є така статистика). А то знову - "багатий - сильніший - правий".
Коефіцієнт - голоси ділити на кількість галів, наприклад -
4 голоси/10 галів=0,4; 1 голос/20 галів=0,05.

Цитата:
Миро Продум сказав:
Кожен має можливість галити ті коментарі, які йому подобаються.

Цитата:
Явсе Світ сказав:
Чудова Гра,ті хто в коментарях підтримує назву Рай,добре проГалені..
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 16:09
Дякую за розуміння потреби і за відповідь,
Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 19:48
У голосуванні не можна рахувати гали, це ж почнеться бізнес.
Опубліковано Доброслав Велесовий 27 November, 2014 - 11:34
Голосую проти. Повністю згоден з цією думкою Явсе Світа! Хоча вважаю, що краще взагалі не чіпати назву "Тризуб", оскільки вона найкраще відповідає формі герба, але на крайній випадок готовий проголосувати за "Волю", як той елемент, який використовує Бог (Ра), для того, щоб впливати на Матерію (Ма). Хоча насправді не існує ніякого Ра і Ма. Це все гра людської фантазії, щоб зробити поняття Бога більш зрозумілим для свого інтелекту. Є тільки одне єдине ціле (Бог, Абсолют), а матеріальні світи є тільки продовженням духовних. Але це вже інша історія. Пропоную пану Вакулі Ковалю, який найенергійніше обстоює тут ідею "Волі", створити статтю з голосуванням. Впевнений, що цей варіант буде мати найбільшу підтримку.
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 12:44
І мені це в голову приходило, пане Доброславе! )) - зібрати всі коментарі/аргументи "за ВОЛЮ" в одну статтю. Хай но я лише трохи звільнюся для написання статті!))))
Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 19:49
Я по-перше не "потягну" таку статтю, а по-друге - швидити не бажано, нехай усе перегорить і зостанеться ВОЛЯ одностайно.
Опубліковано Миро 27 November, 2014 - 11:04
Рай гарантує волю, але воля не гарантує рай. Рай - це вища мета, ніж воля. Щоб попасти в ціль, треба цілитися вище. Хто ставить за мету Рай, той отримає Волю. Хто цілиться в Волю, отримає пригоди і боротьбу. РАЙ розкриває всі сенси, закладені в епітетах до нашого герба. Тут і Сокіл, і Лебідь, і Воля, і Гра, і Свято, і Освячення, і Брама (як ім'я Творця і як ворота до раю), і Ра, і паросток, і бойовий Тур-дворіг, і Царство боже з Простором волі. Ухвалення цього символу піднімає велич нашої справи на абсолютну висоту. Досягнення Царства божого: що може бути вище? В українській традиції усе це позначається одним коротким архаїчним словом священної мови Сенсар. Це слово РАЙ. Славний народ український Надійно веде кермо держави, Щоб усьому світу показати Безмежну велич своєї справи. Славень українського народовладдя
Опубліковано Арсен Дубовик 27 November, 2014 - 11:26
Вільна людина - свята людина. Свята людина автоматично попадає в Рай. Отже ціль не Рай, а святість. Бо "Рабів до РАЮ не пускають!" (мудрість народна). А ще святі кажуть: "Спасися(/святися/світися) сам і тисячі навколо тебе спасуться(/освятяться/освітяться)" . Щоб стати святим - перш за все треба стати вільним від різних прив'язаностей матеріальних і бути сильним застосувати силу ВОЛІ. Тому, цільмося вище ;)
Опубліковано Миро 27 November, 2014 - 14:12
Саме так. Звільнення від бруду, пороків, слабкостей, залежностей, паразитичних програм - це передумова святості і засіб для її досягнення. Але це ще не святість, бо для її досягнення треба не тільки звільнитися від чогось, а ще й набути дещо важливе: знання, віру, свідомість, милосердя, любов. Тільки після цього людина здобуває РАЙ - Царство боже, Простір волі. "Шукайте найперше Царства божого і правди його, а все інше вам додасться". Це мета. Понад те - це надзавдання. Воля - це необхідна умова святості. Але не достатня.

Вільна людина - свята людина.
Свята людина автоматично попадає в Рай.
Отже ціль не Рай, а святість.
Бо "Рабів до РАЮ не пускають!" (мудрість народна).

А ще святі кажуть: "Спасися(/святися/світися) сам і тисячі навколо тебе спасуться(/освятяться/освітяться)" .
Щоб стати святим - перш за все треба стати вільним від різних прив'язаностей матеріальних і бути сильним застосувати силу ВОЛІ.
Тому, цільмося вище ;)

Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 22:29
Скоріш, навпаки: Рай не гарантує ВОЛІ. До слова РАЙ згадується слово САД і ворота, де всі гуляють приємненько. А за воротами до Раю існує справжнє життя. А маючи ВОЛЮ, нормальна людина не мріятиме про РАЙ. У раю - всі беззбройні, клієнти санаторію, думати не треба, все на скатерті самобранці подано, вдосконалюватися не треба - галів у всіх повно, бо галять один одного. Краще, комунізмом уже назвати. :))) Від слова Рай віє бажанням сховатися від неприємностей, замість їх подолати і бути приборкачем усього, що обмежує ВОЛЮ. До того ж, обмеженість РАЮ бачимо у обмеженому прочитанні Тризубу, коли частину ліній і буков ми не "бачимо". Натомість Тризуб повністю складено тілько із буков ВОЛЯ.
Опубліковано [email protected] 27 November, 2014 - 13:03
Пан Миро арґументує, як Орфей співає: починаєш читати і зачитуєшся-заслуховуєшся...)) Браво-браво. Про рай дуже гарно (як і про свято, і про Ра - все вірно). Але все-таки має бути інше... Має бути універсальний ключ, в якому об'єднані Дух, Сила, і Дія. З усією пошаною до оратора)
Опубліковано Миро 27 November, 2014 - 14:18
Шукайте, Наталко! Знайдете ще універсальніший ключ - я ЗА!

Пан Миро арґументує, як Орфей співає: починаєш читати і зачитуєшся-заслуховуєшся...)) Браво-браво. Про рай дуже гарно (як і про свято, і про Ра - все вірно). Але все-таки має бути інше... Має бути універсальний ключ, в якому об'єднані Дух, Сила, і Дія.
З усією пошаною до оратора)

Опубліковано Vakula 27 November, 2014 - 20:01
Натяк очевидний! Дух, Сила, і Дія - це ж ВОЛЯ!!! І дійсно, це не райок, і не празднічок.
Опубліковано Миро 27 November, 2014 - 14:21
Проблема в тому, що Рай сприймається невігласами як "шара і розслабуха". В арійському розумінні, РАЙ - це постійне і наполегливе навчання, творення, вдосконалення. Тому гаслами арійського Раю є: Освячуйся! - самодосконалюйся. Озброюйся! - будь сильним і оснащеним. Плодися! - помножуй свої набутки і поширюй навколо.
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_ya_tobi_brehala.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/iran_zbagachuye_uran_-_sasha_boole.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_ne_doviryay_smertnym.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_sonce_zhara.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_znaydy_mene.mp3
Audio file
/sites/default/files/tayina_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_choven.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ruslana-ostannya_poema.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/bozhichi-ja_ptychka-nevelychka-kant.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/2.slipa_dytyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zlata_ognevich_-_yangol.mp3
Audio file
/sites/default/files/sergius_iii_-_maty_govoryla_ukrayinskoyu_my_mother_told_me_ukrainian_version_ac_valhalla_song.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oy_yak_zhe_bulo_izprezhdy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/02_kolir_nochi_-_dva_shlyahy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/05_kolir_nochi_-_slava_ukrayini.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_na_boloti.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oc_feat._bangi_hep_-_ziyde_sonce.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/torban_-_oy_yak_zhe_bulo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_dzhonni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/harcyzy_-_lebedi_2020.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oleksa_mikolajchuk_ta_viktor_pashnik_-_sonce-zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/zwyntar_-_gospel.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/angy_kreyda_-_vrazhe.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_-_ivo_bobul_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/hrystyna-solovij-buty-lyudmy.mp3
Audio file
/sites/default/files/karta_svitu_-_kryla.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kalush_feat.skofka-dodomu_kaver_victoria_niro.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kolir_nochi_-_korabli_demo_2013.mp3
Audio file
/sites/default/files/vopli_vidoplyasova_-_yura.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/de_tvoya_liniya.mp3
Audio file
/sites/default/files/trans-former-kalina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozak_system_-_poday_zbroyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/02_-_party_na_prikarpatti.mp3
Audio file
/sites/default/files/folkteatr_ostapa_stahiva._pisni_upa._marshyruyut_vzhe_povstanci.mp3
Audio file
/sites/default/files/tavro_-_fashist_2.mp3
Audio file
/sites/default/files/karchata_folknery.mp3
Audio file
/sites/default/files/karna-gucul-metal_2017.mp3
Audio file
/sites/default/files/kazka_-_plakala.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_u_rayu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/maxima_-_zolota_y_nebesna_zhinka.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_zyma_vesna_lito_osin.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_gopaka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_pid_borom.mp3
Audio file
/sites/default/files/diana_bigun-moya_zemlya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/4_koly_vona.mp3
Audio file
/sites/default/files/meri_-_ya_z_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vidverto_-_borotba.mp3
Audio file
/sites/default/files/14_sosonochka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/drevo_tak_kosyv_batko.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_rusalochky.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_ne_vidpuskay.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_viter_z_polya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/13_folknery_-_vyplyvalo_utenia.mp3
Audio file
/sites/default/files/taruta_zberemosya_rode.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/090-znak-vodi-mamo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/119-vv-harmonija.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/115-vv-vesna.mp3
Audio file
/sites/default/files/117-vv-haleluja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/118-vv-halu_pryhod.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/120_-_gorila_sosna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/054-oj_po_sinomu_mori.mp3
Audio file
/sites/default/files/055-oj_tam_u_lvovi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/002-kvitka-osinnie_kokhannia.mp3
Audio file
/sites/default/files/022-haydamaky_gnyva.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/021-haydamaky_bohuslav.mp3
Audio file
/sites/default/files/017-ohorontsi_lisu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ta_scho_tancjuye_z_vitrom.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vita-brevis-doroga-v-nebesa.mp3
Audio file
/sites/default/files/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vitalij-kozlovskij-znayesh.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01._enej_-_radio_hello.mp3
Audio file
/sites/default/files/05_vitre_hnatyi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/igor-balan-oj-tam-za-morjami.mp3
Audio file
/sites/default/files/korali_project_-_korali_-_01._potsuhy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/batkivcke_gyto.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_hodyt_son.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_melanka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/liotchyk.mp3
Audio file
/sites/default/files/lama_meni_tak_treba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/04._mertvi_troyandy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/08._z_togo_berega.mp3
Audio file
/sites/default/files/09._ya_bez_tebe_ne_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_kolyskova.mp3
Audio file
/sites/default/files/chuhajster-ukr.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozaky.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_banzay.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_vidryvaysya.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_ta_ty_shcho.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/mandarinovij-raj-zorepadi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ty_v_mene_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nebo_ukrayiny-drach_eduard.mp3
Audio file
/sites/default/files/euterpa_marysunia.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/sonce-hmary_na_chuzhyni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01.persha_versiya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/03.vesna_.mp3
Audio file
/sites/default/files/07.chaka_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/020-haydamaky_30-lit.mp3
Audio file
/sites/default/files/026-dyki_gusy.mp3
Audio file
/sites/default/files/027-pisnya_pro_pisnyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/031-ukraina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/033-ishla_divcha_luchkamy.mp3
Audio file
/sites/default/files/035-vv_kompanichenko_taras.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka-dva_koliory.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka_cisyk_-_cheremshyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/039._dva_kolory.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/040._chornobryvtsi.mp3
Audio file
/sites/default/files/042._nich_jaka_misiachna.mp3
Audio file
/sites/default/files/043._de_ty_teper.mp3
Audio file
/sites/default/files/045-oj_na_gori_ta_zenci_znut.mp3
Audio file
/sites/default/files/046-ridna_maty_moja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/048-lira.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/049-pryvyd.mp3
Audio file
/sites/default/files/051-neba_zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/052-ptakha.mp3
Audio file
/sites/default/files/056-tam_na_stavi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/059-i_zijde.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/061-hen_dolynoju.mp3
Audio file
/sites/default/files/062-mykyta_shvachka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/064-bili_demony.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/065-maga_vira.mp3
Audio file
/sites/default/files/067-zapovit.mp3
Audio file
/sites/default/files/069-vechir.mp3
Audio file
/sites/default/files/072-olster.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/073-shiva.mp3
Audio file
/sites/default/files/076-transformer-zmusila.mp3
Audio file
/sites/default/files/098-drymbadadzyga-shidi-ridi.mp3
Audio file
/sites/default/files/101-u-muza-7.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/103-u-muza-16.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukranski_koljadki_-_dobrij_vechir_tobi_pane_gospodarju.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/105-vasya-club-04-chorna_gora.mp3
Audio file
/sites/default/files/108-bozhichi-sho-z-kuiva-ta-j-do-rusalima.mp3
Audio file
/sites/default/files/111-bozhichi-u_poli_vijsko_stojalo-koljadka.mp3
Audio file
/sites/default/files/114-muzyka_dyka.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_-_cyklony.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukrayinski_dity_i_ruslana_-_ye_u_kozhnogo_z_nas_v_serci_mriya.mp3
Audio file
/sites/default/files/116_-_velyka_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_vesela_pisnya_2010_-_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti.mp3
Audio file
/sites/default/files/6_sheva_ital.mp3
Audio file
/sites/default/files/chornyj_luge.mp3
Audio file
/sites/default/files/16_siv_sus_hrestos_da_vecheryaty_-_shchedrivka.mp3