Якби я був гетьманом...

Дуб

Якби я був гетьманом...

Категорія
Україна
Моя оцінка корисності цієї статті
1 - Може колись знадобиться.
https://www.ar25.org/node/21785

Більшість населення витрачає свої нерви й енергію на слідкування за меншістю населення і її проклинання. Звідси одні знесилені і затуркані, інші - озлоблені і прокляті. Весело живемо! А що буде, якщо хоча б 20% населення усю свою енергію і фантазію спрямують на допомогу собі і владі стати кращими? "Слабо?"

Image

Коли Якби я був султан гетьман... то перші законопроекти були б такі:

 

Нагору

"Закон про відновлення символіки"

Шана Богу і державі. Відновлення вигляду державного прапора, кольору герба і зміна гімну. Думаю, це найочевидніше рішення і його пояснювати нема необхідності. Хто ще нічого про це не чув, ось "ввідна стаття"(ч.1з4):


Ось так має виглядати:

Image

Щодо гімну, можна оголосити вседержавний конкурс, можливо, навіть з референдумом, або, конкурс залишити для обов’язкових регіональних "візиток", а державним постановити "Боже великий, єдиний..." duhovnyy_gimn_ukrayiny_-_bozhe_velykyy_yedynyy1.mp3

П.С. анекдот в тему: "Тихоне, Устина ще не прийшла? А, не прийшла, ну то я підожду.. а то мені так погано, так погано, ну, підожду, може надприродна сила мені ще посміхнеться, і всі проблеми згинуть, самі  собою. А щоб нудно не було, волосся положу за гребінець. А взагалі - це все він, Богдан нерозумний..."

Нагору

"Закон про заборону вбивства корів"

Шана людям душі і духу. Забороняється вбивство корів будь-якого віку. Будь-хто може або доглядати корову до її природної смерті, або здати її у спеціально організовані державні корівники. Корівники треба організувати так, щоб вони самоокуповувались. Пустих корівників в нашій країні безліч, 1-2 корівники навіть заможний мешканець міста може купити, замість/впридачу авто. Кізяк і сеча іде на: 1) побутову хімію; 2) медицину (держ. програма медичної реформи); 3) добрива (що не підійде для попередніх цілей). Продукція + молокопродукт ідуть на див. "пенсійний хліб". Після природної смерті дозволяється використання тіла для промислових потреб (побут. хімія, медицина), те, що непотрібно - спалюється/закопуєтся. Туди можна наймати як звичайних людей на роботу, так і залучати винних в дрібних злочинах, але не здатних/не бажаючих сплатити штраф, або вибирають між короткотерміновим ув"язненням за дрібне порушення і корівником (*2 термін). З часом, після судової реформи, див "смертна кара", охочих попрацювати в корівниках буде більш, ніж достатньо, і можна буде навіть вибирати серед бажаючих. Залишаються організаційні і економічні дрібниці, про які нема потреби зараз писати.

П.С. вищеописана ідея збору й утримання старих корів уже реалізована обізнаною в ведичних науках сімейною парою, недалеко від Луцька. Корів, мабуть, купують за заниженою ціною м’яса, обіцяючи догляд за ними. Виготовляють засоби медицини, засоби особистої гігієни, ароматичні засоби... паралельно ті ж молокопродукти. Продукція виходить недешевою, але, зважаючи на якість і привабливість - дуже конкурентноздатною.

Нагору

"Закон про справедливість смертну кару"

Шана адміністраторам. Введення за досить широкий спектр важких злочинів смертної кари в різних варіаціях. Введення за широкий спектр дрібних злочинів фізичного привселюдного покарання та/або фізичних "відзнак" - тавро на видимій ділянці тіла чи ампутація пальців, наприклад, за відповідні злочини. У порушників з дрібними злочинами є альтернатива - замість привселюдного шмагання/таврування/ампутування - виправні роботи на державних програмах (корівниках, наприклад, чи якихось інших шкідливих, але необхідних роботах), елементарний і досить дешевий браслет з автоматикою на шиї допоможе їм сумлінно виправлятись - досягнення ГПС техніки далеко сягнули (я в цьому прекрасно обізнаний). А з часом, оновлення судового законодавства, зміна судового процесу, реформа судової гілки. Я не піднімаю інформації, скільки наша влада сьогодні витрачає на судову систему, але після навіть тих простих вищеописаних кроків бюджет цієї гілки зменшиться          (щонайменше) на 30%, а з реформою - ще на 30%, тобто, через кілька років на судову систему має йти не більш як 40% того, що йде зараз, розрахунки без врахування інфляції.

П.С. Чув про сучасну реалізацію смертної кари в різних країнах. Нічого поганого не чув. Смертна кара - це просто очевидна, культурна потреба нашого часу.

Нагору

"Закон про робочий день"

Шана діловим людям. Початок робочого дня в країні - о 6:00 до 15:00, обід з 11:00 до 12:00. Виправлення 12:00 до найвищого положення Сонця. Відповідно, вставати варто буде о 4:00 - 5:30, лягати захочеться +/- година 20:00. А якщо здорова людина ляже спати в 20:00, то в 2:00 - 4:00 їй самій захочеться вже встати, без будильника. Тільки з 21 до 00 відновлюються душа, в інший час відпочиває тільки тіло, і то неповноцінно. 3 години в цей час рахуються за 6 і більше годин сну в пізніший час. З 6 до 15 людина найбільш здатна до продуктивної праці - інтелектуальної чи фізичної. Юр. об’єкти, що швидко перейдуть на цей розклад, отримають пільги в податкуванні на пів року, наприклад на 33% менше, фірми, які цього не зроблять - навпаки, на 33% збільшиться, плюс одноразова пеня, якщо й через місяць не перейдуть - повторна і в два рази більша, замість третьої пені - закриття (незалежно від розміру об’єкту). Фактичне виконання прослідковуєтся.

П.С. За подібним розкладом працює Чехія. Ви чули про якісь економічні чи будь-які інші негаразди в Чехії? Я теж не чув. Якби вони там були, я б про це знав. Там веде бізнес мій знайомий, який поїхав туди колись як звичайний робітник на пив. завод.

Нагору

"Закон про хліб насущний пенсійний хліб"

Шана старим бідним людям. Відкриття у населених пунктах держ. об’єктів "дякуємо вам" (чи інша назва). Це приміщення на зразок магазину, де може зареєструватись пенсіонер та деякі інші пільгові категорії, позбавлені турботи близьких і можливості прохарчуватись. Процедура має проходити легко. Після реєстрації, людина може щодня взяти порцію харчів, необхідну, щоб просто без голоду прожити день. В об’єкті буде певний вибір, тобто людина зможе вибрати, що їй їсти сьогодні - хліб+молоко чи картопля+яйця/овочі тощо. Справа має бути продуманою так, щоб пільгова категорія була безпечною, що шматок їжі вона буде мати щодня. Моменти, які унеможливлюють зловживання описувати не буду - це прості дрібниці. Харчі в такі об’єкти можуть надходити від: 1) меценатів, за заданим списком того, що об’єкт може прийняти, і відмінусуванням еквіваленту+7% вартості продуктів з податку, 3) з держ. об’єктів, на зразок корівників, господарств 3) з територіального бюджету (тендерних держ.замовлень) тощо.  Натомість деякі сучасні "пільги" і плечі, на які вони лягають, як, наприклад, проїзд, можна і переглянути.

Image
Image

Можна було описати детально численні причини, які спонукають і сприяють введенню цих Законів, але міркував так: хто мислить - той і сам причини знайде,  нюанси "домалює" і зрозуміє, хто безглуздий - той навіть після 100 сторінок з цифрами і підтвердженнями, розгорнутою аналітикою, нічого не зрозуміє і нововведення не сприйме, та й не для таких стаття писана.

Інші Закони:

  • "Про скасування обов’язкової середньої освіти"
  • "Про скасування обов’язкової військової служби"
  • "Про візові нормативи й іноземне франчайзі"
  • "Про мобілізацію на державні роботи"
  • "Про державні свята"
  • "Про виборче право"
  • "Про бюджет, податки і регіональні свободи"
  • "Про соціальний устрій"

Хай буде!

Нагору
Наші інтереси

філософія

Останні записи
Опубліковано Оксана Лутчин 27 March, 2013 - 15:04

 Вибачте, це не музика!!! Ви помилились блогом. Може, внесете відповідні корективи.

Опубліковано Юрко Гірський 27 March, 2013 - 17:10

це ви про яку музику?

Опубліковано Оксана Лутчин 27 March, 2013 - 16:01

  Смертна кара -   суперечить  Божим законам.

Опубліковано Дуб 27 March, 2013 - 21:25

пані Оксано, звідки чи черпаєте Божі закони? )

спецтема вірна, ніяких помилок.

Опубліковано Оксана Лутчин 28 March, 2013 - 13:05

 Ви, п. Богдане, особисто годитесь здійснювати смертну кару?

Опубліковано Леонід Золотаренко 28 March, 2013 - 14:45

Смертна кара це лише верхівка айсберга. Яким буде механізм здійснення цього процесу ?
В наш час, при наскрізь прогнившій та закорумпованій судовій системі впровадження смертної кари не є доцільним.

Опубліковано Спас Ярий 28 March, 2013 - 14:59

Смертна кара недоречна навіть якщо дивитися не крізь призму Божих Законів, а навіть лише економічних інтересів. Куди вигідніше для держави послати правопорушника на виправні роботи. Звичайно, за козацьких часів смертна кара була доречна, але сьогодні її краще замінити роботами. Проте є одна особа, для якої смертна кара буде актуальною завжди. А саме, керівник держави. Якщо його політика призвела до незворотніх негативних змін в країні, то доречно застосувати смертну кару. Це, на мою думку, єдиний вийняток.

 

Опубліковано Дуб 28 March, 2013 - 16:33

Смертна кара доречна завжди, у всі епохи. А в нашу - смертна кара - це вимога часу, якщо суспільство хоче бути здоровим. Смертна кара - підпорядковуєтсья принципам божественного милосердя, і відповідає Божим законам. Сентименти і забрудненість світогляду мішають це розуміти. Усі питання по типу "в залежності від судової системи" "як реалізуєтсья" - це інші, другорядні питання, не треба їх змішувати...

 

"особисто годитесь здійснювати смертну кару?"  я не гожусь за типом  народження, але є категорії людей, для яких бути палачем є природньо і корисно для еволюції (і я ці категорії знаю), так стверджують віди.

Опубліковано Vakula 6 December, 2013 - 19:00
Згоден. Помилувати високого чиновника, дії якого опосередковано приводять до скалічення життів чи загибелі людей - це образити і наплювати на багатьох невинних. на долю всієї держави. Чим вища посада - тим більша відповідальність, це ж не "кормушка". Ту ж Юлю, наче, жалкувато, але як глянеш ша її ужимки, та діла - то жалко стає країну, хай собі сиділа б, хоч і довічно, не жалко.
Опубліковано Дуб 12 December, 2013 - 09:11
Згадалось - "жалко в пчолки, а їх має бути шкода".(нар.гумор) Та я про інший рівень міркувань писав. "жалко/нежалко" - це сентименти, емоції, почуття і людські ставлення. А "корисно для духу провинця" "загоююче для нації (еволюційної духовної жили)" і "корисно для духу виконавця" - це інший пласт міркувань.
Опубліковано Олег Подорожній 15 December, 2013 - 08:36
А як щодо продажних суддів?
Опубліковано SAXON 28 March, 2013 - 17:56

 Я теж за momento mori. Приклад Китаю показує повний позитив від смертної кари. Наші древні Волхви ставились зовсім нормально до даної "операції".

Опубліковано proweb 28 March, 2013 - 18:42

Нарешті прочитав статтю :)

Не знав що в Чехії так рано прокидаються. Хоча людина може жити за будь яким графіком.

А як давно  у Чехів, такий робочий графік?

Опубліковано Vakula 6 December, 2013 - 19:37
Думаю, такий графік там з давніх часів. У поляків було на 6-00 на роботу, на завод, у 90-х роках, може й зараз теж. У нас було на 7-00. Ще й старі робітники приходили зарані та різалися у доміно! Це не диво, це давня традиція.
Опубліковано Володимир Світлий 29 March, 2013 - 01:00

Таким чином вбивство ,смерть ,фізичне приниження, закони ,табор ,констабор... асоціюється з пропонованим символом. Яким чином це пов'язано з простором Волі. Простір теранії це не простір Волі.

Опубліковано Дуб 12 December, 2013 - 09:07
Асоціації понесло на крилах страхів/небажань. Думка закінчуєтсья тим, що автор виказує прив"язку смерті і власне вольових дій до простору боротьби, чим помножує масовий асоціативний бруд.
Опубліковано Дуб 29 March, 2013 - 12:33

Радянська школа викривила ваші асоціації. А руйнувати "виплекані" з дитинства стереотипи ніхто не хоче. А тепер всі хором: "ой, влада погана!" )

Опубліковано Оксана Лутчин 29 March, 2013 - 13:07

Ви, Богдане, не коректно помістили "закон про смертну кару" -

це простір боротьби, а не волі.  Простір волі керується іншими принципами.

Опубліковано Дуб 29 March, 2013 - 22:24

ви це серйозно?

Опубліковано Миро 30 March, 2013 - 11:27

В українській традиції не було смертної кари - була "кара на горло". Але традиції треба змінювати. Оскільки смерть - це середина життя, то кару на горло варто замінити на "примусове перезавантаження". 

 

У Просторі волі все відбувається з власної волі. Людина, яка вирішила порушити існуючі правила, завжди має пам'ятати про Залізний закон розплати: Все, що ти робиш іншому, буде зроблено тобі.

 

Наприклад, той, хто прагне вбити іншого, має бути готовим до того, що його також уб'ють. Тобто він добровільно приймає такі правила життя, і якщо його перезавантажать - це буде виконання його волі. 

 

З другого боку, примусове перезавантаження - це дуже відповідальна справа. Той, хто ухвалює таке перезавантаження, має бути готовим до того, що в разі помилки його також можуть перезавантажити.

 

Арійські брахмани ухвалювали примусове перезавантаження в дуже рідкісних випадках. З історії кельтів знаємо, що друвіди давали засудженому шанс зробити добру справу, заслужити народну повагу і забезпечити собі нормальне наступне втілення.

 

Для цього вони домовлялися з засудженим про те, що після потрапляння в світ духів він передасть невоплоченим предкам важливі відомості, слова підтримки чи прохання. У такий спосіб примусове перезавантаження перетворювалося на ритуал відсилання вісника у світ духів.

 

 

 

     

Опубліковано Володимир Світлий 30 March, 2013 - 19:36

Хорбрий той хто життя зберігає і вміє прощати.

Опубліковано Арій 2 April, 2013 - 09:50

Пробачення не відміняє виховання. Пробачення - це вчинок почуттів, виховання - це вчинок розуму.

Опубліковано Володимир Світлий 2 April, 2013 - 17:49

І це має існувати одночасно і гармонійно.

Опубліковано Віктор Макаренко 3 April, 2013 - 08:30

Думка "той, хто прагне вбити іншого, має бути готовим до того, що його також уб'ють" - справедлива. Але де гарантія що не помиляться судді стосовно обвинуваченого?

Опубліковано Миро 3 April, 2013 - 09:13

Гарантії від помилок немає ніде, особливо в нашому ігровому просторі життя.

 

Гарантія тільки в тому, що кожна причина дає наслідок, тому за кожну помилку доведеться відповідати, в тому числі суддям. 

Опубліковано Воїн Світло 3 April, 2013 - 10:56

Закон причини і наслідки говорить: Кожне слідство у вашому житті має причину.

Він дуже важливий і має ще назву - залізний закон Всесвіту. 

Закон стверджує, що все відбувається з якоїсь причини поза залежності від нашого знання про неї. Немає нічого випадкового. Ми живемо в упорядкованому Всесвіті, де керують суворі закони, і розуміння цього відіграє центральну роль стосовно до будь-якого іншого закону або принципу.

Закон причини і наслідки свідчить, що для успіху є конкретні причини і що такі ж конкретні причини є для невдачі. Є конкретні причини для здоров'я і хвороби. Є конкретні причини для щастя і нещастя. Якщо у нашому житті має місце якесь слідство, яке нам би хотілося помножити, то потрібно простежити його причини і повторити їх. Якщо є деякий наслідок, яке нам зовсім не до вподоби, простежимо і його причини, а потім позбудемося від них.

Цей закон настільки простий, що багато хто не звертають на нього уваги. Люди продовжують робити (або не робити) ті самі речі, які призводять до розчарування і жаль, і звинувачують у своїх проблемах оточуючих.

 Божевілля визначається як "виконання одного і того ж дії одним і тим же способом і очікування різних результатів ". Ми всі в тій чи іншій мірі це робимо. Тому слід чесно зізнатися в цій тенденції і впоратися з нею.

Найбільш важливе застосування закону причини і наслідку, або сівби та жнив, таке: думки є причини, а умови є наслідки.

Наші думки служать головною причиною умов нашого життя. Все, що ми є, і все, чим ми станемо, є підсумком засобу наших думок. Змінивши якість своїх думок, ми змінемо і якість свого життя. Зміни у нашому зовнішньому підуть за змінами нашого  внутрішнього. Так ми отримуємо те, що посіяли.

Вся принадність цього незмінного закону полягає в тому, що, прийнявши його, ми отримуємо повний контроль над своїми думками, почуттями і отримуємими плодами. Застосовуючи цей закон, ми приводимо своє життя у гармонію і відразу ж відчуємо себе краще і щасливіше.

Кожен з аспектів успіху чи спаду можливо також пояснити дією цього базового закону. Посіявши потрібні причини, ми пожнемо бажане.

Опубліковано Миро 3 April, 2013 - 11:31

Золоті слова! Без закону причини і наслідку Всесвіт не міг би існувати ні секунди.

Головний інструмент керування собою і обставинами - думка: Пошукова система Всесвіт.

Опубліковано Воїн Світло 3 April, 2013 - 11:44

Живе Слово, це прибирання сміття і бруду на рівні підсвідомості і включення автоматичного режиму (а це причини – думки і наслідки – плоди).  

Опубліковано Олег Смолінський 3 April, 2013 - 12:12

...більше того, для успішного освоєння цього закону, нам постійно надається допомога у вигляді такого інструменту як "підказки"...вони завжди і кругом нас, питання їх помічати та інтерпретувати....чим вище і дальше ти на шляху духовного вддосконалення, тим більше підказок отримуєш, але і тим вагоміші уроки (наслідки) наступають..

 

Опубліковано Воїн Світло 3 April, 2013 - 13:47

 Є ще Закон віри. Все, у що ми віримо, стає реальністю.  Чим сильніше ми віримо в істинність чогось, тим вище ймовірність отримати це. Якщо ми справді віримо в щось, то й уявити собі не можемо, як це може бути інакше. Наші переконання створюють тунель нашого зору. Вони редагують вхідну інформацію і відкидають те, що не відповідає нашим рішенням або переконанням.

Опубліковано Сергій Остапенко 3 April, 2013 - 14:18

У Всесвіті діють закони двох типів:  закони, створені людством, і Закони Природи.

Коли ВР створює свої закони, то їх потрібно приміряти на відповідність Законам Природи. При умові «старого мурашника» цього просто не може бути. При переході в «новий мурашник» або простір волі, будуть діяти тільки Закони Природи.  

 

Опубліковано Володимир Світлий 7 April, 2013 - 12:00

ПРО КРОКОДИЛА І ЛЮДОЖЕРА

 Отже: «Як мусить повестися філософ-гуманіст, помітивши, що крокодил підкрадається до сонного людожера? Все залежить від термінів. Якщо той, хто спить, для філософа є «людожер», треба допомогти крокодилові й разом зробити гуманну справу. Якщо філософ надає перевагу терміну «канібал», визнаючи поїдання людей таким, що відповідає ритуалам і моралі певних людських спільнот, крокодила мусить убити, а канібала штурхнути під бік («Прокинься!»). Якщо ж філософ належить до школи, котра послуговується терміном «антопофаг», який фіксує власне харчовий, а не етичний аспект цього питання, то він (філософ) може спокійно іти у бібліотеку, а відбудеться все за волею Вседержителя і законами Дарвіна. Нарешті, філософ, нетвердий у своєму ремеслі й схильний щодо «крокодилізму» і людожерства триматися не наукової, а побутової термінології типу «хве!» або «паскудство!», мусить убити обох і подати заяву про вступ до товариства мисливців і рибалок».

Опубліковано Дуб 7 April, 2013 - 13:28

Про це й говорим - все діло в світогляді.

Опубліковано Борій Східний 9 April, 2013 - 14:24

Закон про робочий день не всім підійде, повинна бути альтернатива. Я наприклад о котрій годині не ліг би спати, якщо прокинусь раніше 9-ої, пів дня ще пробуджуюсь. А підйом о четвертій ранку викинутий день. І не я один такий. Потрібно всенародне обговорення таких законів.

Опубліковано Дуб 9 April, 2013 - 15:49

Маса ще ніколи не була компетентною. А ситуація з "непробужденістю" - то всього-лиш результат того режиму (і стилю життя), який нам нав"язала наша цивілізація. Якщо сповна перейти на описаний режим, більшість відкриє для себе "приємні плюшки".) Життя зміниться, я не тільки впевний - я це знаю!

 

Спробуйте не їсти після 6ї, на вечерю їсти гречку, овочевий салат, щось легке. Перейти з кави+чаю на відвари, компоти і спеції. Відмовитись від м"яса, картоплі, помідорів на користь всіх молочних продуктів, злаків+круп, овочів... На ніч випивати кружечку гарячого молока, можна з кардамоном, маслом, цукром/медом(краще липовим).

 

П.С "Правління народу? Уточніть - над ким??"

Опубліковано Арій 9 April, 2013 - 16:00

?В чому небезпека помідорів? ?Небезпечні всі помідори чи тільки варені?

Опубліковано Дуб 9 April, 2013 - 18:37

Усі томати заморожують глузд/розум/"разум"рос.. Тобто, один з прошарків тонкого тіла. Медики про це не здогадуються, але їм вистачило "ум"них можливостей на те, щоб емпірично довести, що вживання томатів зупиняє розвиток ракових пухлин і ряду інших болячок (пов"язаних з прошарком глузду). Навіть приписувати почали, "для зупинки розвитку злоякісної пухлини". На справді, тормозиться і падає енергетична напруженість тонкого прошарку (розуму/глузду) душі, і ті болячки/причини, які містяться там, призупиняють ріст. Це як транквілізатор, болю не відчуваєш, але і всього органу також; і керувати ним також не можеш. Треба докази? Он, подивіться на італійців і американців! ))

 

Якщо розум спить, то рано вставати буде важко. Сонливість буде на протязі всього дня, слабкість. Це одна з можливих причин. Тому писав, що варт виключити томати. Це реалізований досвід, який співпадає з думкою Від (здається, Аштанга-Самхіти).

Опубліковано Vakula 6 December, 2013 - 19:06
До виникнення електричної лампочки подібних проблем не було, тож треба трохи більше наполегливості і розуміння. Рано вставати буде і корисно і приємно.
Опубліковано Дуб 21 May, 2013 - 21:47
«Ті, хто досить розумний, аби не лізти в політику, бувають покарані тим, що ними правлять люди дурніші за них самих" - Платон
Опубліковано Арій 6 December, 2013 - 19:32
Радіймо, Богдане! Скористайтесь вашим шансом стати гетьманом! Ситуація сприятлива!
Опубліковано Альберт Саїн 7 December, 2013 - 14:08
100% XD Богдана у Гетьмани! Зараз або ніколи! (=^_^=)
Опубліковано Анатолій Висота 7 December, 2013 - 10:12
Підтримую тему: ЯКБИ Я СТАВ ГЕТЬМАНОМ. Із запропонованого сприймаю без застережень лише зміну прапора. Все інше є дискусійним, особливо про корівники. Всім коментаторам пропоную додати свої ГЕТЬМАНСЬКІ УНІВЕРСАЛИ. Ось мій УНІВЕРСАЛ: Кожна бажаюча родина буде жити у власній хаті під власним дахом на своїй гектарній ділянці землі - основі автономного життєзабезпечення.
Опубліковано Дуб 12 December, 2013 - 09:18
Брахманам-лірикам (класика укр.соціотипу), при владі нічого робити. Просто їх фантазії від реальності відірвані, близькорукі(недалекоглядні) і оперують сентиментальними/емоційними бажаннями, а не віданнями. А "гасло" схоже на дешеве передвиборне сміття. Мабудь, даються в знаки десятиліття життя в існуючій системі. Це холодний аналітичний висновок.
Опубліковано Анатолій Висота 8 December, 2013 - 09:28
То де ж ваші пропозиції, панове?
Опубліковано Альберт Саїн 8 December, 2013 - 14:38
А що тут пропонувати??? Хто стане Гетьманом той і буде діяти як вважатиме за потрібне доки народ його не усуне.. А все решта це так, для любителів поспілкуватися про все по троху:) Зараз кожен із нас може стати отим Гетьманом про якого так всі мріють бути.. Але чомусь жоден із нас ним саме в цей час не стане, натомість замість парєрєдніка буде перепрошую на слові ще гірше лайно яке і буде гідним народу "України" Трохи вульгарно, розумію. Але спробуйте і мене зрозуміти, що навіть якщо яника й поміняють то наступний папєрєднік реально буде ще гіршим за нього.. І це факт!
Опубліковано Альберт Саїн 10 December, 2013 - 02:11
Бачте, поки ми тут згадуємо про нашого Гетьмана, то він тим часом я наприклад вважаю зараз на відмінно від нас таки має перебувати на Майдані.. Ось так от!
Опубліковано mpohoril 12 December, 2013 - 21:42
Так. На майдані. І що робити?
Опубліковано Зоріна Небокрай 12 December, 2013 - 17:46
1.Стосовно помідорів, згідно досліджень, шкідливими вважається їх насіння, те що в плоді. Через те використовують тільки м"якоть або сорти без насіння. Про решту - цікаво знати. 2. Рано лягати і рано вставати- це є гарна традиція, якої позбулися, бо появилося світло і ніхто не лягає спати разом з сутінками, але біологічні часи також є. Відомо, що творчі люди довго не сплять вночі, можливо і тут щось є. А може треба добре побігати або мати душевний спокій, комфорт. Я не вмію лягати спати рано і вставати рано- і вважаю це своїм найбільшим недоліком. Певно щось не в гармонії або програма в мозку не та і треба міняти. Ще б тут навчитися володіти. 3. Що посієш- те пожнеш. Це стосовно смерті і всього іншого. Мені подобається вислів " ...а за зло- по заслугам". "Страшніше смерті є чекання смерті". Значить покарання повинне бути таке, щоб винному було страшно і хай собі живе і ніхто нікому не робить зла, нема розплати.
Опубліковано Дуб 12 December, 2013 - 18:01
1. повністю плід, і навіть бадилля. говориться про тонке тіло рослини, а плід - особливо. Більше тут: не їжа: пасльонові. 2. це не "програма в мозку" а звичайна, масова дисгармонійність. 3. ну знову... та не треба підходити до серйозних питань, таких як життя і смерть, з емоційних / сентиментальних / меланхолійних / персональних позицій... Один: "жалко"/"нежалко", інша: "страшно"/"нестрашно"... І з таким підходом до всієї статті! 8( Люди! Хтось взагалі аналітично/відично/конструктивно пробує мислити?
Опубліковано mpohoril 12 December, 2013 - 21:40
Богдане, в принципі пишеш правильні речі. Але в душі твоїй явно не брахманські пристрасті, як видно з твоїх коментарів. Закон про захист корів - чудово, але, мабуть, краще -- закон про обов'язкову освіту щодо режиму дня і режиму харчування, мотивація охорони здоров"я власними силами, робочий день має сенс пов"язувати із сонячним. Люди, які мають силу і бажання вдосконалюватись -- підуть у перші три варни, решта залишаться смердами. То їхня карма і їх вибір. Щодо вбивства і державного насилля ти будеш мати авторитет, коли станеш волхвом, тобто після успішно виконаної програми мирського життя підеш від миру і будеш радити на основі знань і досвіду. Зараз твої коментарі демонструють пристрасне бажання ощасливити всіх і одразу. Дрючком. Концтабір з ведичною вивіскою чом би й ні? Чи не так? Ведичне виховання на даному етапі є продуктивнішим від дублювання ведичних законів мирськими. І до речі -- джерело інформації про помідори покажи, будь-ласка. Болгарський перець є пасльоновим, а Торсунов, наприклад, вбачає в ньому користь.
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_ya_tobi_brehala.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/iran_zbagachuye_uran_-_sasha_boole.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_ne_doviryay_smertnym.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_sonce_zhara.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_znaydy_mene.mp3
Audio file
/sites/default/files/tayina_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_choven.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ruslana-ostannya_poema.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/bozhichi-ja_ptychka-nevelychka-kant.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/2.slipa_dytyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zlata_ognevich_-_yangol.mp3
Audio file
/sites/default/files/sergius_iii_-_maty_govoryla_ukrayinskoyu_my_mother_told_me_ukrainian_version_ac_valhalla_song.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oy_yak_zhe_bulo_izprezhdy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/02_kolir_nochi_-_dva_shlyahy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/05_kolir_nochi_-_slava_ukrayini.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_na_boloti.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oc_feat._bangi_hep_-_ziyde_sonce.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/torban_-_oy_yak_zhe_bulo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_dzhonni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/harcyzy_-_lebedi_2020.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oleksa_mikolajchuk_ta_viktor_pashnik_-_sonce-zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/zwyntar_-_gospel.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/angy_kreyda_-_vrazhe.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_-_ivo_bobul_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/hrystyna-solovij-buty-lyudmy.mp3
Audio file
/sites/default/files/karta_svitu_-_kryla.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kalush_feat.skofka-dodomu_kaver_victoria_niro.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kolir_nochi_-_korabli_demo_2013.mp3
Audio file
/sites/default/files/vopli_vidoplyasova_-_yura.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/de_tvoya_liniya.mp3
Audio file
/sites/default/files/trans-former-kalina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozak_system_-_poday_zbroyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/02_-_party_na_prikarpatti.mp3
Audio file
/sites/default/files/folkteatr_ostapa_stahiva._pisni_upa._marshyruyut_vzhe_povstanci.mp3
Audio file
/sites/default/files/tavro_-_fashist_2.mp3
Audio file
/sites/default/files/karchata_folknery.mp3
Audio file
/sites/default/files/karna-gucul-metal_2017.mp3
Audio file
/sites/default/files/kazka_-_plakala.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_u_rayu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/maxima_-_zolota_y_nebesna_zhinka.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_zyma_vesna_lito_osin.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_gopaka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_pid_borom.mp3
Audio file
/sites/default/files/diana_bigun-moya_zemlya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/4_koly_vona.mp3
Audio file
/sites/default/files/meri_-_ya_z_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vidverto_-_borotba.mp3
Audio file
/sites/default/files/14_sosonochka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/drevo_tak_kosyv_batko.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_rusalochky.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_ne_vidpuskay.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_viter_z_polya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/13_folknery_-_vyplyvalo_utenia.mp3
Audio file
/sites/default/files/taruta_zberemosya_rode.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/090-znak-vodi-mamo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/119-vv-harmonija.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/115-vv-vesna.mp3
Audio file
/sites/default/files/117-vv-haleluja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/118-vv-halu_pryhod.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/120_-_gorila_sosna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/054-oj_po_sinomu_mori.mp3
Audio file
/sites/default/files/055-oj_tam_u_lvovi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/002-kvitka-osinnie_kokhannia.mp3
Audio file
/sites/default/files/022-haydamaky_gnyva.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/021-haydamaky_bohuslav.mp3
Audio file
/sites/default/files/017-ohorontsi_lisu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ta_scho_tancjuye_z_vitrom.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vita-brevis-doroga-v-nebesa.mp3
Audio file
/sites/default/files/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vitalij-kozlovskij-znayesh.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01._enej_-_radio_hello.mp3
Audio file
/sites/default/files/05_vitre_hnatyi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/igor-balan-oj-tam-za-morjami.mp3
Audio file
/sites/default/files/korali_project_-_korali_-_01._potsuhy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/batkivcke_gyto.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_hodyt_son.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_melanka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/liotchyk.mp3
Audio file
/sites/default/files/lama_meni_tak_treba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/04._mertvi_troyandy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/08._z_togo_berega.mp3
Audio file
/sites/default/files/09._ya_bez_tebe_ne_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_kolyskova.mp3
Audio file
/sites/default/files/chuhajster-ukr.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozaky.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_banzay.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_vidryvaysya.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_ta_ty_shcho.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/mandarinovij-raj-zorepadi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ty_v_mene_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nebo_ukrayiny-drach_eduard.mp3
Audio file
/sites/default/files/euterpa_marysunia.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/sonce-hmary_na_chuzhyni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01.persha_versiya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/03.vesna_.mp3
Audio file
/sites/default/files/07.chaka_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/020-haydamaky_30-lit.mp3
Audio file
/sites/default/files/026-dyki_gusy.mp3
Audio file
/sites/default/files/027-pisnya_pro_pisnyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/031-ukraina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/033-ishla_divcha_luchkamy.mp3
Audio file
/sites/default/files/035-vv_kompanichenko_taras.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka-dva_koliory.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka_cisyk_-_cheremshyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/039._dva_kolory.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/040._chornobryvtsi.mp3
Audio file
/sites/default/files/042._nich_jaka_misiachna.mp3
Audio file
/sites/default/files/043._de_ty_teper.mp3
Audio file
/sites/default/files/045-oj_na_gori_ta_zenci_znut.mp3
Audio file
/sites/default/files/046-ridna_maty_moja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/048-lira.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/049-pryvyd.mp3
Audio file
/sites/default/files/051-neba_zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/052-ptakha.mp3
Audio file
/sites/default/files/056-tam_na_stavi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/059-i_zijde.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/061-hen_dolynoju.mp3
Audio file
/sites/default/files/062-mykyta_shvachka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/064-bili_demony.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/065-maga_vira.mp3
Audio file
/sites/default/files/067-zapovit.mp3
Audio file
/sites/default/files/069-vechir.mp3
Audio file
/sites/default/files/072-olster.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/073-shiva.mp3
Audio file
/sites/default/files/076-transformer-zmusila.mp3
Audio file
/sites/default/files/098-drymbadadzyga-shidi-ridi.mp3
Audio file
/sites/default/files/101-u-muza-7.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/103-u-muza-16.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukranski_koljadki_-_dobrij_vechir_tobi_pane_gospodarju.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/105-vasya-club-04-chorna_gora.mp3
Audio file
/sites/default/files/108-bozhichi-sho-z-kuiva-ta-j-do-rusalima.mp3
Audio file
/sites/default/files/111-bozhichi-u_poli_vijsko_stojalo-koljadka.mp3
Audio file
/sites/default/files/114-muzyka_dyka.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_-_cyklony.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukrayinski_dity_i_ruslana_-_ye_u_kozhnogo_z_nas_v_serci_mriya.mp3
Audio file
/sites/default/files/116_-_velyka_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_vesela_pisnya_2010_-_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti.mp3
Audio file
/sites/default/files/6_sheva_ital.mp3
Audio file
/sites/default/files/chornyj_luge.mp3
Audio file
/sites/default/files/16_siv_sus_hrestos_da_vecheryaty_-_shchedrivka.mp3