Важливість: 
3
Кремль фінансує німецькі ЗМІ, які атакують Захід

Кремль створює в Берліні нові пропагандистські мас-медіа для захоплення нової, молодої аудиторії. Одним зі ЗМІ, що вдає незалежність, а насправді практикує проросійську пропаганду, є Redfish, що належить російській державі. 

Фінансовані Росією засоби масової інформації RT і Sputnik мають погану славу в Німеччині. Щоб зацікавити молоду аудиторію, Кремль створює нові мас-медіа, котрі приховують своїх меценатів і з Берліна атакують Захід.

Телеканал RT Deutsch, що декілька років мовить на терені Німеччини, працював на старшу аудиторію з правими поглядами, здебільшого німців, вихідцями з Радянського Союзу, які від 1990 років живуть у Німеччині.

Нові російські ЗМІ, осідком яких є Берлін, націлені на молодих глядачів із лівими поглядами, які є активними захисниками довкілля, – написав у середу, 23 січня, Маркус Венер у виданні «Frankfurter Allgemeine Zeitung» (FAZ).

Їхньою метою є підрив авторитету Сполучених Штатів та всього Заходу.

Одним зі ЗМІ, що вдають незалежність, а насправді практикують проросійську пропаганду, є Redfish, що належить РФ. Згідно із реєстраційними даними фірми, власником Redfish є відеоінформаційне агентство Ruptly GmbH, що є частиною міжнародної медіагрупи «Россия сегодня».

FAZ наводить приклади осіб, котрі дали інтерв’ю журналістам Redfish, не розуміючи, що вони спілкуються із представниками російського каналу. Редакція не має доступного для осіб ззовні номера телефону, не погодилася вона також на розмову із журналістом FAZ.

Redfish робить відеоматеріали про мексиканських мігрантів, котрі йдуть у напрямку кордону зі США, про протести «жовтих жилетів» у Франції, про расову ненависть у Великій Британії, а також про експорт німецького озброєння.

Просувається теза про «доктрину Меркель», що полягає у тому, аби покладатися на озброєння інших держав. У матеріалах показують боротьбу захисників природи та жорстокі акції поліції проти екологів та іноземців.

Директорка Redfish – це 32-річна британка Елізабет Кокер, відома під псевдонімом Ліззі Фелан (Lizzie Phelan), – є екс-кореспонденткою RT у Лівані та Сирії.

Ще одним мас-медійним російським проектом є Maffick Media, що працює у Берліні вже рік.

Редакція націлена на аудиторію, що є здебільшого активними захисниками довкілля. Її очільницею є Аніса Наоуай (Anisa Naouai), відома широкій публіці як модератор програми «In the Now», що виходить в ефірі RT America. У Facebook на передачу підписані майже 3,8 млн. осіб.

У Німеччині Maffick Media має відеоканали «Waste-Ed», «Back then» та сатиричний канал «Soapbox», на якому критикують західних політиків.

«Завдяки новим медіапроектам Кремль здобуває нові групи аудиторії для своєї пропаганди», – говорить Стефан Майстер, експерт з російських питань в аналітичному центрі Німецьке товариство закордонної політики (DGAP).

«Російська сторона – креативна і вона любить експерименти», – вважає експерт. Метою російських ЗМІ є критика «гнилого» Заходу і звинувачення Америки у всіх гріхах. Завдяки соціальним медіа, фінансовані Кремлем ЗМІ постійно розширюють свою сферу мовлення.

Наші інтереси: 

Розуміти, що Німечинна пронизана шпигунами і агентами РФ, усвідомлювати, що Німеччина та РФ таємно прагнуть створити Континентальний блок, а Україна з Америкою їм заважає це зробити.

Гравець: 
Олена Каганець
110

Новини від RedTram - для збільшення прихильників НО

Loading...
 
Форум Підтримати сайт Довідка