Голосування за 12 принципів еконаціоналізму

Ігор Каганець

Голосування за 12 принципів еконаціоналізму

https://www.ar25.org/node/29693

Діємо як духовна ділова корпорація. Голосування відбувається інвестиційними внесками, тобто що більший внесок акціонера у розвиток Третього Гетьманату, то більша вага його голосу.  

Image
Творимо еконацію

Радіймо, арії! Творення нової української нації вимагає твердого ідеологічного фундаменту.

Основи сформульовані у 12 принципах еконаціоналізму. Для того, щоб вони стали дороговказом для нашої спільної праці, за них треба проголосувати.

Діємо як духовна ділова корпорація. Голосування відбувається інвестиційними внесками, тобто що більший внесок акціонера у розвиток Третього Гетьманату, то більша вага його голосу.  

Голосування передбачає три варіанти відповідей: «Підтримую», «Не заперечую», «Проти».

Правила голосування:

1. Якщо «Підтримую», то треба написати будь-який коментар і бути готовим відповідати на запитання інших акціонерів для захисту своєї позиції.

2. Якщо «Не заперечую», то можна нічого не писати, адже акціонер просто погоджується з тими, хто підтримує.

3. Якщо «Проти», то акціонер має обґрунтувати своє рішення і бути готовим відповідати на запитання інших акціонерів для захисту своєї позиції.

У процесі голосування прагнемо дійти консенсусу, тобто однозгідності. Консенсус досягається тоді, коли інвестиційна частка тих, хто «проти», не перевищує 5%.

Опубліковано Ігор Каганець 26 February, 2015 - 18:53
Підтримую. Аргументація у моїй статті "Еконаціоналізм: 12 принципів, організація, символіка".
Опубліковано Доброслав Велесовий 26 February, 2015 - 19:40
Я проголосував за. Самі 12 принципів підтримую. Хоча не згоден з деякими словами в твоїх поясненнях до них. Але це зараз абсолютно не важливо.
Опубліковано Ігор Каганець 26 February, 2015 - 21:43
Пиши що не так. Будемо думати і уточнювати.

Я проголосував за. Самі 12 принципів підтримую. Хоча не згоден з деякими словами в твоїх поясненнях до них. Але це зараз абсолютно не важливо.

Опубліковано Доброслав Велесовий 26 February, 2015 - 22:57
Добре. Написав в коментарях до публікації "Еконаціоналізм: 12 принципів, організація, символіка" Посилання на коментар.

Пиши що не так. Будемо думати і уточнювати.

Опубліковано Віталій Остапенко 26 February, 2015 - 20:03
Не заперечую. Хоча на мою думку, теоретична та метафізична основи ТГ достатньо вже підготовлені і питання - у практичній реалізації проекту, а мірилом його практичної реалізації (як мені бачиться) є діяльність груп та сотень ТГ.
Опубліковано Доброслав Велесовий 26 February, 2015 - 21:29
Приєднуюсь до цієї думки!

Хоча на мою думку, теоретична та метафізична основи ТГ достатньо вже підготовлені і питання - у практичній реалізації проекту, а мірилом його практичної реалізації (як мені бачиться) є діяльність груп та сотень ТГ.

Опубліковано Володимир Світлий 26 February, 2015 - 20:29
Еконаціоналізм,на мій погляд, вдалий спосіб назви новому дійству.Еконаціоналізм зрозумілий для будь кого.Замовлення згори отримало свою назву.Тепер я знаю як називається те чим я займаюсь.Особливо сподобався прапор.Мамай на драконі також доречний особливо для молоді в цікавих іграх.
Опубліковано ARiAS 26 February, 2015 - 20:33
Звичайно підтримую, але хотів би додати, що треба краще опрацювати деталі кожного принципа та додати до них практичні дії, виконуючи які людина буде втілювати ідеї "Еконаціоналізму". :)
Опубліковано Ігор Каганець 26 February, 2015 - 21:46
Слушна думка! До кожного принципу має бути настанова для практичної реалізації. Беремо в роботу.

Звичайно підтримую, але хотів би додати, що треба краще опрацювати деталі кожного принципа та додати до них практичні дії, виконуючи які людина буде втілювати ідеї "Еконаціоналізму". :)

Опубліковано Миро 26 February, 2015 - 21:49
Беремо за основу, а там будемо вдосконалювати.
Опубліковано Майя 26 February, 2015 - 22:29
Шляхетна еліта...! А чи вся еліта шляхетна? Чи можна вважати елитою тих, хто принципи еконаціоналізму не підтримує?
Опубліковано Арсен Дубовик 26 February, 2015 - 23:56
А почитай но ось це, соколице Майє ;) ЕЛІТА, ПСЕВДОЕЛІТА, КОНТРЕЛІТА
...4 елітарні групи — духовну, владну, бізнесову і професійну. Кожна з них зобов’язана виконувати власний комплекс обов’язків (і бути в цьому прикладом для інших), а оскільки обов'язки суттєво відрізняються, то відрізняються і критерії належності до відповідного роду еліти..." "...глибинної суті феномену еліти. До еліти належать всі ті, що кваліфіковано працюють задля наближення реальної соціальної структури до ідеальної. Еліта організує націю згідно з природними законами, наближає її до відповідності Божественному порядку. Для правильного структурування соціуму члени еліти повинні ясно усвідомлювати власне місце в національному організмі і мати для цього відповідну кваліфікацію. Тому справжня еліта не може бути некомпетентною. ...Некомпетентність, тобто нездатність кваліфіковано робити свою справу, є ознакою псевдоеліти...
Шляхетна еліта...! А чи вся еліта шляхетна? Чи можна вважати елитою тих, хто принципи еконаціоналізму не підтримує?
І тут у нас є чим "насититись" - еліта.
Опубліковано Миро 2 March, 2015 - 12:28
Треба казати не соколиха, а соколиця. Не лихо, а лице.

А почитай но ось це, соколихо Майє ;)

Опубліковано Арсен Дубовик 2 March, 2015 - 13:29
Дякую, Миро! Врахував і виправив :)
Опубліковано Володимир Майборода 26 February, 2015 - 23:16
!Підтримую кожен із 12 пунктів (хай ненабудуть вони статусу Закону ;) ). От тільки в п.6 я проти тези "Людина – цар природи". Це ніби сказати "Клітина - цар Людини" (якщо керуватися принципом фрактальності). Хай буде "Людина - дитя Природи" І буде це схожим на Ісусове "Син Божий".
Опубліковано Майя 26 February, 2015 - 23:34
Ніби то уважно читала... Підтримую В. Майбороду, пункт 5 і 6 тоді не суперечать[quote=Володимир Майборода] От тільки я проти тези "Людина – цар природи". Хай буде "Людина - дитя Природи"
Опубліковано Володимир Майборода 26 February, 2015 - 23:41
Хай буде навіть так: "Людина - улюблене дитя Природи", бо
п.6 - Інтереси людини як біологічного виду в природі вище за інтереси інших біологічних видів.
Та й до Святого Духа ми звертаємось - "Царю Небесний". Цар один - Бог. А всі інші... хіба так... царята! "...Чи буде суд! Чи буде кара! Царям, царятам на землі? Чи буде правда меж людьми? Повинна буть, бо сонце стане І осквернену землю спалить."
Опубліковано Ігор Каганець 27 February, 2015 - 11:22
Дописав: "Людина – цар природи, її відповідальний господар". Будучи втіленою божественною сутністю і частинкою Творця, людина брала участь у творенні світу. Тому ми всі є сотворцями природи. Раніше ми її творили із-зовні (як програмісти творять віртуальні світи), а тепер, будучи втіленими на Землі, творимо із-середини. Ми перетворюємо, окультурюємо природу, а також творимо штучну природу - техносферу і віртуальні світи.

!Підтримую кожен із 12 пунктів (хай ненабудуть вони статусу Закону ;) ).
От тільки в п.6 я проти тези "Людина – цар природи". Це ніби сказати "Клітина - цар Людини" (якщо керуватися принципом фрактальності).
Хай буде "Людина - дитя Природи" І буде це схожим на Ісусове "Син Божий".

Опубліковано Арсен Дубовик 27 February, 2015 - 13:25
Згоден, друже Ігоре )). Але, як на мене, титул "цар" не завжди додає відчуття відповідальності. У нації немає царя. Хто це сказав про наших предків "вони не мають над собою царя"? Натомість, пригадаймо, хто вимагав у Мойсея (чи кого?) призначити царя над собою? ;) Напиши краще "Вінець природи", бо ми з Природою повінчані і екологічно співпрацюємо. Щоб відповідало "еконаціоналізму".
Опубліковано Ігор Каганець 27 February, 2015 - 13:32
Гаразд, замінив царя на вінець. Кацапи спаплюжили уявлення про сакральні речі, тож тепер доводиться під це підлаштовуватися.

Згоден, друже Ігоре )).
Але, як на мене, титул "цар" не завжди додає відчуття відповідальності.

У нації немає царя. Хто це сказав про наших предків "вони не мають над собою царя"?
Натомість, пригадаймо, хто вимагав у Мойсея (чи кого?) призначити царя над собою? ;)

Напиши краще "Вінець природи", бо ми з Природою повінчані і екологічно співпрацюємо. Щоб відповідало "еконаціоналізму".

Опубліковано Mykola 27 February, 2015 - 10:17
Підтримую. Бажано, щоб презентація настанови для практичної реалізації кожного принципу не перевищувала 10 секунд. А в ідеалі, презентація всіх 12 принципів має вкладатись у 10 секунд.
Опубліковано vshlod 27 February, 2015 - 13:46
Відносно голосування. Наскільки я пам"ятаю була ідея один акціонер -один голос. Величина внеску буде враховуватися при отриманні прибутку. Може статися, що акціонер з великим внеском буде повністю домінувати при голосуванні. Треба знайти "золоту середину".
Опубліковано Maglay 27 February, 2015 - 21:01
Оскільки, суттю грошей є необхідність їх накопичення із застосуванням насилля то очевидно чим може закінчитись це голосування. Монетарний підхід вирішення проблем давно домінує у країні, всі ми є свідками відсутності прогресу при застосуванні цого методу. Підхід - один учасник один голос з практики, також обмежує реалізацію особистості, так результат голосування виходить найчастіше ручним (напряму повязаним із позицією авторитета чи оточуючих). Як на мене, потрібний метод голосування повинен передбачати: гарантію можливості впливу кожного учасника на предмет в майбутньому залежно від зміни предмету та середовища; спосіб голосування необхідно повязати із відповідальними діями та їх наслідками усіх голосуючих учасників та окремо провідників - я роблю так і несу за це відповідальність, це щось на зразок голосування шляхом вступу у певну варну по інтересах із своїми принципами та потребою діяти відповідним способом; звичайно повинні бути і інші ознаки. Я, в цю варну не вступаю, але поділяю деякі її принципи))
Опубліковано Арій 27 February, 2015 - 21:27
Суть грошей - це виконання ролі еквіваленту цінностей.
Опубліковано Доброслав Велесовий 27 February, 2015 - 21:50
суттю грошей є необхідність їх накопичення із застосуванням насилля
Саме так вчать керівники іудохристиянства своїх "рабів божих". Щоб ті побільше своїх грошей (володіння якими є гріхом) віддавали на "церкву". А там вже знайдуть як їх "використати" для "бога". Гроші - це еквівалент енергії. Наприклад, той хто хоче допомогти проекту НО, може або сам щось зробити корисне для нього, затративши свою енергію і час, або проінвестувати певну суму, для заробітку якої прийшлось потратити теж силу і час на іншій роботі. За ці гроші інші люди зроблять щось для проекту. Гроші не є чимось поганим чи хорошим. Гроші - це інструмент, який робить зручнішою взаємодію між людьми і розподіл енергії та часу.
Опубліковано Арій 28 February, 2015 - 07:29
Так. Гроші - це інструмент. А ще учитель казав: "добре, коли учень володіє грошима; погано, коли гроші володіють учнем.
Опубліковано Доброслав Велесовий 28 February, 2015 - 09:12

А ще учитель казав: "добре, коли учень володіє грошима; погано, коли гроші володіють учнем.

Точніше і не скажеш! :)
Опубліковано Миро 28 February, 2015 - 11:32
Ми поки що діємо як ділова корпорація, тому голосуємо інвестиціями. Після формування груп перейдемо до політичної форми голосування. Тоді голосуватимуть лідери груп, а вага голосу визначатиметься кількістю людей у групі.

Оскільки, суттю грошей є необхідність їх накопичення із застосуванням насилля то очевидно чим може закінчитись це голосування. Монетарний підхід вирішення проблем давно домінує у країні, всі ми є свідками відсутності прогресу при застосуванні цого методу. Підхід - один учасник один голос з практики, також обмежує реалізацію особистості, так результат голосування виходить найчастіше ручним (напряму повязаним із позицією авторитета чи оточуючих). Як на мене, потрібний метод голосування повинен передбачати: гарантію можливості впливу кожного учасника на предмет в майбутньому залежно від зміни предмету та середовища; спосіб голосування необхідно повязати із відповідальними діями та їх наслідками усіх голосуючих учасників та окремо провідників - я роблю так і несу за це відповідальність, це щось на зразок голосування шляхом вступу у певну варну по інтересах із своїми принципами та потребою діяти відповідним способом; звичайно повинні бути і інші ознаки. Я, в цю варну не вступаю, але поділяю деякі її принципи))

Опубліковано Миро 27 February, 2015 - 21:32
Розвиток проекту залежить він інвестицій. Не буде інвестицій - проект закриється. Тому з погляду виживання і розвитку нас найбільше цікавить думка тих, хто нас реально підтримує. Краще десяток людей, які активно допомагають, чим мільйон, які тільки пасивно співчувають.

Відносно голосування. Наскільки я пам"ятаю була ідея один акціонер -один голос. Величина внеску буде враховуватися при отриманні прибутку. Може статися, що акціонер з великим внеском буде повністю домінувати при голосуванні. Треба знайти "золоту середину".

Опубліковано Ігор Каганець 1 March, 2015 - 12:46
Пояснення у статті Як захистити наш стартап від узурпації влади?

Відносно голосування. Наскільки я пам"ятаю була ідея один акціонер -один голос. Величина внеску буде враховуватися при отриманні прибутку. Може статися, що акціонер з великим внеском буде повністю домінувати при голосуванні. Треба знайти "золоту середину".

Опубліковано Олег Подорожній 27 February, 2015 - 14:59
Підтримую при умові збереження свободи віросповідання.
Опубліковано Явсе Світ 27 February, 2015 - 16:24
Підтримую..Також поділяю зауваження Володимира Майбороди про "царя" Природи...
Опубліковано Гор Дуліб 27 February, 2015 - 16:43
Підтримую.Наявність сформульованих принципів спонукає до дотримування їх в житті,наближує нас до мети.
Опубліковано Анатолій Висота 28 February, 2015 - 10:03
Сьогодні 28 лютого 2015 р. і я вітаю все ТОВАРИСТВО із закінченням зими-15 і з приходом завтра весни-15! Оскільки виставлені нові правила голосування, а саме врахування івестиційної частки голосуючого, то таке голосування вже не є КОНСЕНСУСНИМ. Прошу опублікувати список інвесторів із вказанням їхньої частки в загальній інвестиції Третього Гетьманату станом на 1 березня 2015 р.
Опубліковано Миро 28 February, 2015 - 22:04
Ось тут повний список https://www.ar25.org/halia/investment/rating/all Це з блоку "Галія | Інвестори" (Інвестори, Загалом). Консенсус 95% означає, що люди, які вклали у проект 95% загального внеску грошима або роботою, досягли між собою згоди. Решта 5% до них або приєднуються, або починають власний проект. Якщо під консенсусом розуміти 100% згоду, то це означає, що будь-який найменший інвестор може заблокувати будь-яке рішення. До такого ідіотизму ми не опустимось.

Сьогодні 28 лютого 2015 р. і я вітаю все ТОВАРИСТВО із закінченням зими-15 і з приходом завтра весни-15! Оскільки виставлені нові правила голосування, а саме врахування івестиційної частки голосуючого, то таке голосування вже не є КОНСЕНСУСНИМ. Прошу опублікувати список інвесторів із вказанням їхньої частки в загальній інвестиції Третього Гетьманату станом на 1 березня 2015 р.

Опубліковано Арсен Дубовик 1 March, 2015 - 12:54
Саме так! Це нагадувало б теперішні засідання ООН, де Росія блокує всі рішення всесвітньої організації стосовно російської агресії в Україні! ;)
Якщо під консенсусом розуміти 100% згоду, то це означає, що будь-який найменший інвестор може заблокувати будь-яке рішення. До такого ідіотизму ми не опустимось.
Опубліковано Миро 28 February, 2015 - 22:14
Після формування груп ми перейдемо до політичного голосування - це коли голосують лідери груп, а вага їхнього голосу визначається кількістю людей у групі.
Опубліковано Геннадій6218 1 March, 2015 - 15:27
Згоден з пунктом 10: "Нація, що перебуває в гармонійній єдності зі своїм рідним природним середовищем, є геосоціальним організмом – еконацією. Еконація – це ідеальне місце для ігрового розвитку, тобто Рай. Рух, що має за мету перетворення народу в еконацію, а країну – в Рай, називається еконаціоналізм." З пунктом 1 не згоден. Вишукуючи досягнення вчених у вивченні будови Всесвіті і законів природи з науковопопулярних книжок, переконався в тому, що Бог як Надрозум створює різні духовні тіла (від електрона до людини), які обростають фізичним тілом і "душею" (взаємодія складових частин тіла через різні енергетичні поляЇ. Духовні тіла випромінюють і сприймають духовні "інформативні" хвилі. Як фізичні тіла електромагнітні хвилі. Чим більш досконале духовне тіло, тим більшу частоту духовної хвилі воно здатне випромінити чи сприйняти. і чим більш досконале духовне тіло, тим більш досконале фізичне тіло, а також душевне тіло.
Опубліковано Доброслав Велесовий 1 March, 2015 - 16:02
Ти маєш на увазі, що тобі не подобається, що божественною сутністю яка має дух, пан Ігор називає тільки людину? Якщо так, то ми обговорювали це питання тут
З пунктом 1 не згоден. Вишукуючи досягнення вчених у вивченні будови Всесвіті і законів природи з науковопопулярних книжок, переконався в тому, що Бог як Надрозум створює різні духовні тіла (від електрона до людини), які обростають фізичним тілом і "душею" (взаємодія складових частин тіла через різні енергетичні поляЇ. Духовні тіла випромінюють і сприймають духовні "інформативні" хвилі. Як фізичні тіла електромагнітні хвилі. Чим більш досконале духовне тіло, тим більшу частоту духовної хвилі воно здатне випромінити чи сприйняти. і чим більш досконале духовне тіло, тим більш досконале фізичне тіло, а також душевне тіло.

Опубліковано Миро 2 March, 2015 - 15:11
Це питання термінології. У нашому контексті духом ми називаємо саме людську духовну сутність - ту, яка втілюється в людині. Для інших "духів" треба домовитися про інші терміни, наприклад, "дух електрона".

Згоден з пунктом 10:
"Нація, що перебуває в гармонійній єдності зі своїм рідним природним середовищем, є геосоціальним організмом – еконацією. Еконація – це ідеальне місце для ігрового розвитку, тобто Рай. Рух, що має за мету перетворення народу в еконацію, а країну – в Рай, називається еконаціоналізм."
З пунктом 1 не згоден. Вишукуючи досягнення вчених у вивченні будови Всесвіті і законів природи з науковопопулярних книжок, переконався в тому, що Бог як Надрозум створює різні духовні тіла (від електрона до людини), які обростають фізичним тілом і "душею" (взаємодія складових частин тіла через різні енергетичні поляЇ. Духовні тіла випромінюють і сприймають духовні "інформативні" хвилі. Як фізичні тіла електромагнітні хвилі. Чим більш досконале духовне тіло, тим більшу частоту духовної хвилі воно здатне випромінити чи сприйняти. і чим більш досконале духовне тіло, тим більш досконале фізичне тіло, а також душевне тіло.

Опубліковано Володимир_Самотий 1 March, 2015 - 18:17
Підтримую з незначним доповненням Чого бракує в цих принципах так це елементу пізнання. Навчання і пізнання найблагородніші заняття людини, тому у другому пункті слід долучити ці елементи. Наприклад, Метою людини є навчання і пізнання себе і навколишнього світу, розвиток її до боголюдини – людини, яка усвідомлює свою божественну сутність.
Опубліковано Геннадій6218 1 March, 2015 - 22:07
Я не встиг прочитати нові обговорення. Та саме це я мав на увазі.
Опубліковано Зоріна Небокрай 1 March, 2015 - 23:57
З книги астронома П. Сарачено " Випадок Землі" , 2007р, стр. 341, переклад з італійської. “Те, що око сприймає як колір являється різними частотами магнітного випромінювання. Око, насправді є інструментом, яке вимірює частоти світла і перетворює їх в нервові сигнали, які надалі відправляє в мозок інтерпретувати їх. У видимому діапазоні, високим частотам відповідає синій колір, нижчим частотам - червоний. Аналогічним методом фунціонує і вухо, що відрізняє різні звуки від кількості вібрацій в секунду (вухо є мембраною, що коливається в цих частотах). Гострі звуки (ВЧ) є тими, що мають найбільшу кількість вібрацій в секунду, гіршими є ті, що мають їх менше. Хороша музика і гарно розмальована картина є не іншим, як аккордами між різними частотами, які мозок сприймає як удачні. Звуки утворюються від коливання щільності середовища, через яке поширюються акустичні хвилі, і вони не поширюються у вакуумі. Світло ж утворюється через коливання електричного і магнітного поля, тому поширюються у вакуумі. Колір світла, який є його частотою, поєднаний з важливою величиною в астрономії: температурою. Наприклад, коваль розуміє температуру кольору металу, так само як і видувальник скла; світло жовто-синє показує вищу температуру вогню, ніж жовте лампочки. Більшість енергії є невидимою і недоступною для ока людини, яку видно в інфрачервоному кольорі. Шкала температури веселки: предмети більш гарячі показують сині кольори ( частоти хвилі більш короткі), повільно температура знижується до червоного і довжина хвилі збільшується.”
Опубліковано діана галицька 14 June, 2015 - 09:01
дякую, Зоріно, дуже цікаво. знання приносить розуміння.
Опубліковано Зоріна Небокрай 2 March, 2015 - 00:34
Я підтримую проект і проголосувала за, а попередній коментар написала для ознайомлення з впливом кольорів. Якщо п. Анатолій вважає зелений кольором життя, то хай надасть аргументи. Дякую. Я вважаю рожево-малиновий колір життям і аргументів в мене нема, я чомусь так думаю. Людина незалежна від рослинного чи тваринного світу, це показала О. Подоровська. Магній чи магнезія, рослинна база, не є основою людини.
Опубліковано Дуб 2 March, 2015 - 08:05
п.1 - 3 складові краще сприймаються. п.2 - не обов"язково рух тільки "до боголюдини". є багато інших достойних шляхів. на мою думку, не варто "заганяти в рамку" цілу націю )
Опубліковано Арсен Дубовик 2 March, 2015 - 11:33
О_о! Згодне, що "не варто "заганяти в рамку" цілу націю"....... Але, з іншого боку, які ці "інші достойні шляхи", друже Богдане?
Опубліковано Maglay 3 March, 2015 - 18:01
Є козацькі карби, механізм застосування котрих увібрав в себе віковий досвід народу, відшлфвований практикою і відповідає новітнім дослідженням по закономірностях взаємодії в системах (синергетиці). Їх реалізація на даний момент є інновацією і набагато ближча та прогресивніша від запропонованих принципів еконаціоналізму.
Опубліковано Миро 3 March, 2015 - 18:35
Чекаємо карбів! Можна писати або в коментарях, або у власному блозі.

Є козацькі карби, механізм застосування котрих увібрав в себе віковий досвід народу, відшлфвований практикою і відповідає новітнім дослідженням по закономірностях взаємодії в системах (синергетиці). Їх реалізація на даний момент є інновацією і набагато ближча та прогресивніша від запропонованих принципів еконаціоналізму.

Опубліковано Maglay 4 March, 2015 - 09:58
До карбів, як і стосовно інших правил, потрібен виважений (живий) підхід, до новітнього часу їх не писали, а передавали лише усно (наскільки розумію в конкретному контексті), вважаючи, що написане - мертве. Ми живемо у постійно змінюваному світі і разом із зміною оточуючого середовища постійно змінюємо уявлення про нього і змінюємось самі, крім того, стосовно написаного зявляються особи котрі зосереджують в собі право трактувати написане (інвестори іт.д.), проте в кожного своя совість і зміст принципів повинен відповідати інтересам та совісті абсолютно різних осіб. Така вироблена віками методика знайшла своє підтвердження у новітній методології наукових досліджень синергетиці https://ru.wikipedia.org/wiki/Синергетика де існує одне правило - нема ніяких правил, при цьому предмет характеризується відносно природних принципів котрі ідентифікують ознаки характерні відкритій чи закритій системам. Обговорювані принципи в т.ч. голосування не відповідають принципам нелінійної системи і відповідно не можуть забезпечити прогресу.
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_ya_tobi_brehala.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/iran_zbagachuye_uran_-_sasha_boole.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_ne_doviryay_smertnym.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_sonce_zhara.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/klavdia_petrivna_-_znaydy_mene.mp3
Audio file
/sites/default/files/tayina_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_choven.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ruslana-ostannya_poema.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/bozhichi-ja_ptychka-nevelychka-kant.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/2.slipa_dytyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zlata_ognevich_-_yangol.mp3
Audio file
/sites/default/files/sergius_iii_-_maty_govoryla_ukrayinskoyu_my_mother_told_me_ukrainian_version_ac_valhalla_song.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oy_yak_zhe_bulo_izprezhdy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/02_kolir_nochi_-_dva_shlyahy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/05_kolir_nochi_-_slava_ukrayini.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_na_boloti.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oc_feat._bangi_hep_-_ziyde_sonce.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/torban_-_oy_yak_zhe_bulo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/zwyntar_-_dzhonni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/harcyzy_-_lebedi_2020.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/oleksa_mikolajchuk_ta_viktor_pashnik_-_sonce-zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/zwyntar_-_gospel.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/angy_kreyda_-_vrazhe.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_-_ivo_bobul_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/hrystyna-solovij-buty-lyudmy.mp3
Audio file
/sites/default/files/karta_svitu_-_kryla.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kalush_feat.skofka-dodomu_kaver_victoria_niro.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kolir_nochi_-_korabli_demo_2013.mp3
Audio file
/sites/default/files/vopli_vidoplyasova_-_yura.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/de_tvoya_liniya.mp3
Audio file
/sites/default/files/trans-former-kalina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozak_system_-_poday_zbroyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/02_-_party_na_prikarpatti.mp3
Audio file
/sites/default/files/folkteatr_ostapa_stahiva._pisni_upa._marshyruyut_vzhe_povstanci.mp3
Audio file
/sites/default/files/tavro_-_fashist_2.mp3
Audio file
/sites/default/files/karchata_folknery.mp3
Audio file
/sites/default/files/karna-gucul-metal_2017.mp3
Audio file
/sites/default/files/kazka_-_plakala.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_u_rayu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/maxima_-_zolota_y_nebesna_zhinka.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_zyma_vesna_lito_osin.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_gopaka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_pid_borom.mp3
Audio file
/sites/default/files/diana_bigun-moya_zemlya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/4_koly_vona.mp3
Audio file
/sites/default/files/meri_-_ya_z_ukrayiny.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vidverto_-_borotba.mp3
Audio file
/sites/default/files/14_sosonochka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/drevo_tak_kosyv_batko.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_rusalochky.mp3
Audio file
/sites/default/files/the_doox_-_ne_vidpuskay.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/the_doox_-_viter_z_polya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/13_folknery_-_vyplyvalo_utenia.mp3
Audio file
/sites/default/files/taruta_zberemosya_rode.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/090-znak-vodi-mamo.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/119-vv-harmonija.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/115-vv-vesna.mp3
Audio file
/sites/default/files/117-vv-haleluja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/118-vv-halu_pryhod.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/120_-_gorila_sosna.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/054-oj_po_sinomu_mori.mp3
Audio file
/sites/default/files/055-oj_tam_u_lvovi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/002-kvitka-osinnie_kokhannia.mp3
Audio file
/sites/default/files/022-haydamaky_gnyva.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/021-haydamaky_bohuslav.mp3
Audio file
/sites/default/files/017-ohorontsi_lisu.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ta_scho_tancjuye_z_vitrom.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vita-brevis-doroga-v-nebesa.mp3
Audio file
/sites/default/files/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/vitalij-kozlovskij-znayesh.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01._enej_-_radio_hello.mp3
Audio file
/sites/default/files/05_vitre_hnatyi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/igor-balan-oj-tam-za-morjami.mp3
Audio file
/sites/default/files/korali_project_-_korali_-_01._potsuhy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/batkivcke_gyto.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_hodyt_son.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/burmaka_melanka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/liotchyk.mp3
Audio file
/sites/default/files/lama_meni_tak_treba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/04._mertvi_troyandy.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/08._z_togo_berega.mp3
Audio file
/sites/default/files/09._ya_bez_tebe_ne_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/maxima_-_kolyskova.mp3
Audio file
/sites/default/files/chuhajster-ukr.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/kozaky.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_banzay.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_vidryvaysya.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tnmk_ta_ty_shcho.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/mandarinovij-raj-zorepadi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nedilja-prosto-neba.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/ty_v_mene_ye.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/nebo_ukrayiny-drach_eduard.mp3
Audio file
/sites/default/files/euterpa_marysunia.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/sonce-hmary_na_chuzhyni.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/01.persha_versiya.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/03.vesna_.mp3
Audio file
/sites/default/files/07.chaka_1.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/020-haydamaky_30-lit.mp3
Audio file
/sites/default/files/026-dyki_gusy.mp3
Audio file
/sites/default/files/027-pisnya_pro_pisnyu.mp3
Audio file
/sites/default/files/031-ukraina.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/033-ishla_divcha_luchkamy.mp3
Audio file
/sites/default/files/035-vv_kompanichenko_taras.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka-dva_koliory.mp3
Audio file
/sites/default/files/036-kvitka_cisyk_-_cheremshyna.mp3
Audio file
/sites/default/files/039._dva_kolory.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/040._chornobryvtsi.mp3
Audio file
/sites/default/files/042._nich_jaka_misiachna.mp3
Audio file
/sites/default/files/043._de_ty_teper.mp3
Audio file
/sites/default/files/045-oj_na_gori_ta_zenci_znut.mp3
Audio file
/sites/default/files/046-ridna_maty_moja.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/048-lira.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/049-pryvyd.mp3
Audio file
/sites/default/files/051-neba_zori.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/052-ptakha.mp3
Audio file
/sites/default/files/056-tam_na_stavi.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/059-i_zijde.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/061-hen_dolynoju.mp3
Audio file
/sites/default/files/062-mykyta_shvachka.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/064-bili_demony.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/065-maga_vira.mp3
Audio file
/sites/default/files/067-zapovit.mp3
Audio file
/sites/default/files/069-vechir.mp3
Audio file
/sites/default/files/072-olster.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/073-shiva.mp3
Audio file
/sites/default/files/076-transformer-zmusila.mp3
Audio file
/sites/default/files/098-drymbadadzyga-shidi-ridi.mp3
Audio file
/sites/default/files/101-u-muza-7.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/103-u-muza-16.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukranski_koljadki_-_dobrij_vechir_tobi_pane_gospodarju.mp3
Audio file
/sites/default/files/radio/105-vasya-club-04-chorna_gora.mp3
Audio file
/sites/default/files/108-bozhichi-sho-z-kuiva-ta-j-do-rusalima.mp3
Audio file
/sites/default/files/111-bozhichi-u_poli_vijsko_stojalo-koljadka.mp3
Audio file
/sites/default/files/114-muzyka_dyka.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_-_cyklony.mp3
Audio file
/sites/default/files/ukrayinski_dity_i_ruslana_-_ye_u_kozhnogo_z_nas_v_serci_mriya.mp3
Audio file
/sites/default/files/116_-_velyka_syla.mp3
Audio file
/sites/default/files/tik_vesela_pisnya_2010_-_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti_bude_shchastya_gulyay_veselys_sodnya_vitka_pry_vlasti.mp3
Audio file
/sites/default/files/6_sheva_ital.mp3
Audio file
/sites/default/files/chornyj_luge.mp3
Audio file
/sites/default/files/16_siv_sus_hrestos_da_vecheryaty_-_shchedrivka.mp3