Зображення користувача Олена Каганець.
Олена Каганець
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

В Тернополі зібрали підписи проти християнської етики в школі

Світ:

Причин і приводів довго шукати не треба — це порушення конституції, каже юрист Тетяна Семусь. Це продовжується ще з 1993 року і, рано чи пізно, подібна петиція мала з’явитись. Просто нас перших це дістало. Західна Україна є вельми побожною, християнський культ на кожному кроці.

Вже на території шкіл почали будувати церкви, влаштовувати каплички. Дітей в школах на уроках християнської етики готують до першого причастя, розповідає Тетяна Семусь в інтерв'ю Громадському радіо.

Як юрист я розумію, що петиція нічого не дає, окрім інформаційного приводу. До цього було подане аналогічне петиції письмове звернення до міського і обласного управлінь освіти, закріплене 77-ма підписами, які ми зібрали за 4 дні.

Відповідь була дуже цікава — «Україна — історично християнська держава. Норма конституції про відокремлення держави і релігії є більш філософською, ніж юридичною».

У школі християнська етика є обов’язковим предметом чи батьки можуть написати заяву, щоб дитина не відвідувала ці уроки?

З відповіді, яку я отримала від міського управління освіти, я зрозуміла, що як предмет християнська етика викладається лише у певних класах. Можна написати цю заяву, але фактично це виглядає так — урок ставиться не останнім як факультатив, а другим-третім, щоб учні не тікали.

І якщо батьки дитини написали цю заяву, то куди їй дітися — сидіти в коридорі? Ніякого альтернативного уроку не пропонується. Тобто діти фізично протиставляються своїм однокласникам.

Чи ставляться оцінки за цей предмет?

В старших класах оцінки ставляться.

Чи можливо запропонувати альтернативу християнській етиці?

В петиції практично і стоїть така вимога — замінити уроки християнської етики уроками релігієзнавства, де діти будуть отримувати повну інформацію про всі релігії, мати загальний розвиток.

Рішення школи проводити християнську етику поза законом, поза функціями керівництва школи?

Це не ініціатива школи. Це надходить по вертикалі від міністерства освіти до регіонального управління і спускається на школу. Тобто закріплено якимись піднормативними актами, незрозуміло яким чином прийнятими міністерством і управлінням.

Якого результату ви хочете добитися?

Я хочу добитися дотримання конституції. Петиція підняла хвилю, я маю реакцію з інших областей — люди задоволені, що питання підіймається. Я розумію, що поки не буде судових позовів і офіційних звернень, ми нікуди не просунемось.

Наші інтереси: 

Не потрібні дітям ані так звана християнська етика, ані релігієзнавство. Ці "предмети" потрібно вивчати у більш зрілому віці. Я, наприклад, вчила релігіознавство у вигляді предмету "атеїзм" на 3-му курсі інституту. І нічого не навчилася! По-друге, хто проводить ті заняття з дітьми? Вчителі, яким потрібні години для ставки, чи попи? І що таке "християнська етика"? Чому дітей вчать:  підставити праву щоку після того, як їх вдарили по лівій, чи принципу "око за око" зі Старого заповіту? Якщо хтось читав підручник з християнської етики, будь ласка, дайте коментар!

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Передчуття Великого джигаду

Фільм і роман «Дюна» як війна людей і психопатів – три вибухові ідеї таємного послання Френка Герберта

Моад’Діб став рукою Господньою – і пророцтво вільних справдилося. Моад’Діб приносив мир туди, де була війна. Моад’Діб приносив любов туди, де панувала ненависть. Він повів свій народ до справжньої...

Останні записи

Кращий коментар

Зображення користувача Михайло Харачко.
0
Ще не підтримано

Може це ще когось дивує, але наша конституція спрямована на забезпечення наших інтересів, а думку, що її приймали олігархи для себе нам активно нав’язують ЗМД (засоби масової дезінформації).

Читайте:
Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. - !Це точно писали не олігархи.

Стаття 35. Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання. Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно відправляти одноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність.
Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа - від церкви. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова.

Питання не в якості конституції, а в забезпеченні її дотримання

Володимир Федько каже:"Конституція - не догма! Цю Конституцію приймали вороги, і її треба змінювати!"

Сидить Мамай, в кобзу грає, що замислить - то все має.

Коментарі

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

"У всі часи та епохи звичайно знаходилися безсовісні суб'єкти, які не зупинялися перед тим, щоб і релігію зробити знаряддям своїх політичних гешефтів (бо для таких панів справа йде виключно про гешефти). Абсолютно неправильним проте є покладати відповідальність за цих негідників на релігію. Ці суб'єкти завжди примудрилися зловживати в своїх ницих інтересах якщо не релігією, то чимось іншим.

Було б абсолютно несправедливо робити відповідальною релігію або навіть тільки церкву за недоліки окремих людей. Давайте порівняємо велич всієї церковної організації з недоліками середнього служителя церкви, і ми повинні будемо прийти до висновку, що пропорція між хорошим і поганим тут набагато більш сприятлива, ніж в якій би то не було іншій сфері. Зрозуміло і серед священиків знайдуться такі, для яких їх священна посаду є лише засобом до задоволення власного політичного самолюбства. Знайдуться серед них і такі, які в політичній боротьбі на жаль забувають, що вони повинні бути охоронцями вищої істини, а зовсім не захисниками брехні і наклепу. Однак треба визнати, що на одного такого недостойного священика припадають тисячі і тисячі чесних пастирів, які усвідомлюють всю велич своєї місії. В нашу брехливу розбещену епоху люди ці є часто квітучими оазисами в пустелі".
[Адольф Гітлер, "Моя боротьба".]

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Миро Продум.
0
Ще не підтримано

Треба звертати увагу на те, що окрім офіційного іудохристиянства, нав'язаного Україні московською МП-ФСБ, ще є традиційне козацьке аріохрестиянство - релігія шляхетних людей.

Тож батькам треба дати вибір, ким вони хочуть бачити своїх дітей - "рабами божими" чи козацькою нацією.

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Зображення користувача Михайло Харачко.
0
Ще не підтримано

Ці уроки - грубе порушення Конституції України, яка проголошує свободу віросповідань. Тому юридично їх легко зупинити, потрібно лише набрати процесу трохи обертів.

Навіть сам обряд юдохрістиянського хрИщення(зараз його так звуть) є порушенням всіх свобод людини, адже немовля, всупереч його волі з пелюшок записують в цю релігію.

Сидить Мамай, в кобзу грає, що замислить - то все має.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Конституція - не догма! Цю Конституцію приймали вороги, і її треба змінювати! А без Віри в Бога люди і скочуються до такого стану, в якому ми живемо зараз!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Миро Продум.
0
Ще не підтримано

Ісус казав: "Ви - боги!", "Майте віру бога" (а не в Бога), "Щасливі миротворці, бо вони синами Божими стануть", "Матимете віру хоч як зерно гірчичне - гори пересуватимете".

Віра - це не довіра до чиєїсь думки, а сила, що рухає горами. Джерело цієї сили не десь назовні, а всередині людини, бо в кожному з нас живе частинка Творця Всесвіту - іскра Божа.

Арій шукає силу в собі, іудохристиянин - назовні.
Арій покладається на власну волю, іудохристиянин - на чужу.

Все, що робиться з власної волі, - добро!
Все, що робиться з чужої волі, - зло!
Необхідно знати це коротке визначення добра і зла.

Володимир Федько каже:
Конституція - не догма! Цю Конституцію приймали вороги, і її треба змінювати! А без Віри в Бога люди і скочуються до такого стану, в якому ми живемо зараз!

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Зображення користувача Михайло Харачко.
0
Ще не підтримано

Може це ще когось дивує, але наша конституція спрямована на забезпечення наших інтересів, а думку, що її приймали олігархи для себе нам активно нав’язують ЗМД (засоби масової дезінформації).

Читайте:
Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. - !Це точно писали не олігархи.

Стаття 35. Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання. Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно відправляти одноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність.
Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа - від церкви. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова.

Питання не в якості конституції, а в забезпеченні її дотримання

Володимир Федько каже:"Конституція - не догма! Цю Конституцію приймали вороги, і її треба змінювати!"

Сидить Мамай, в кобзу грає, що замислить - то все має.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Конституція - це демагогія для плебсу!
Якщо взяти Конституцію СРСР 1936 року - вона чудова! І в ній нічого не говориться про масові репресії, ГУЛАГ, Голодомор, депортації народів, внутрішню агентуру НКВС... і про багато інших жорстоких речей, які існували в реальному житті!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

Я коли побачила петицію, одразу її підписала. Християнська етика не повинна бути предметом у школі. На цих уроках викладається іюдохристиянська релігія, діти пишуть якісь контрольні, твори. Вивчають як бог карає, одним словом готують рабів божих. Мене можуть не зрозуміти, але Хресну дорогу проводити я б взагалі ніколи не стала, а тут церковні служителі щей усіх дітей на неї водили. Це схоже на божевілля. Цього року я відмовилась у гімназії від цього уроку, але донечка все-рівно мусила бути присутня на заняттях. В кінці їй щей хотіли поставити неатестована, так як предмет є в табелі. На щастя директор гімназії нам пообіцяля, що предмет не оцінюватиметься, буде лише зараховано. Маю велику надію, що цього предмету не буде взагалі.

Зображення користувача Павло Свищ.
0
Ще не підтримано

теж би підписав петицію.
уроки називаються християнська етика, але вчать не етику.
одного разу дочка прийшла зі школи засмучена мало не до сліз, бо вчителька на уроці розпитувалася, хто носить хрестик, а потім вичитувала тих, хто його не носить.

Суть в тому, щоб робити світ кращим, а близьких людей - щасливішими )

Зображення користувача Миро Продум.
0
Ще не підтримано

Купи дитині гуцульський хрестик (зґард) - іншим дітям також захочеться!
200x

Павло Свищ каже:
теж би підписав петицію.
уроки називаються християнська етика, але вчать не етику.
одного разу дочка прийшла зі школи засмучена мало не до сліз, бо вчителька на уроці розпитувалася, хто носить хрестик, а потім вичитувала тих, хто його не носить.

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Зображення користувача Павло Свищ.
0
Ще не підтримано

саме такий хрестик купував товаришеві, який шукав його, та дружині до коралів.
рішення гарне) але компромісне))
зараз сам не ношу нічого на шиї та й дитині не хочу нав'язувати.

Суть в тому, щоб робити світ кращим, а близьких людей - щасливішими )

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

...ще зовсім недавно було навпаки...

Це Маятник, чи то пак "Своя гойдалка", яку не слід "опускати на дно збиткової Каруселі". ;-)

Чим більше відхлилити маятник в один бік, тим більше він відхилиться в зворотній...

«Не опускай Свою гойдалку
На дно збиткової Каруселі.
Там бруд і морок, безутішність.
4) Очищайся!
3) Променистий
2) Чистий
1) Завжди будь!"

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

"Широкие слои народа состоят не из философов: для массы людей вера зачастую является единственной основой морально-нравственного мировозрения".
(Адольф Гитлер, «Моя борьба», кн. 1. гл. 10)

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Михайло Харачко.
0
Ще не підтримано

Володимире, я із задоволенням прочитав би твій коментар УКРАЇНСЬКОЮ.

Сидить Мамай, в кобзу грає, що замислить - то все має.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Святославе, немає проблем... :-)

"Широкі верстви народу складаються не з філософів: для маси людей віра часто є єдиною основою морально-етичного світогляду".
(Адольф Гітлер, «Моя боротьба», кн. 1. гл. 10)

P.S.
Мабуть треба взятися за переклад всієї книги українською... :-)

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача cBіт Розумний.
0
Ще не підтримано

Поки одні борються з уроками релігії, нші поволеньки потрапляють в тенета свідків Єгови, мормонів та інших "організацій" та "церков".

"Народ не повинен боятися влади. Влада повинна боятися народу"
"V означає ВЕНДЕТТА"

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Слушна заувага! На мою думку, подібні петиції ведуть тільки до атеїзму та звільняють поле діяльності для різних сект!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Миро Продум.
0
Ще не підтримано

Якраз після такої "етики" людина стає сприйнятливою для агітації Свідків Єгових.

cBіт Розумний каже:
Поки одні борються з уроками релігії, нші поволеньки потрапляють в тенета свідків Єгови, мормонів та інших "організацій" та "церков".

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

"...Коли б я не читав Євангеліє і одкровення різних пророків, я незмінно дивувався тому, що зробили з вченням цих богонатхненних людей, особливо з вченням Ісуса Христа, яке було гранично ясно.
Але громади, які іменували себе християнськими церквами, не розуміли його! А якщо і розуміли, то відкидали Христа і зраджували йому, бо вони перекручували святу ідею християнського соціалізму!
Вони вбили її в точності так само, як свого часу євреї прибили Христа до хреста, вони поховали її в точності так само, як поховали тіло Христа ...
У цьому полягає страшний злочин ворогів християнського соціалізму. Вони претендують на те, що проповідують вчення Христа. Але їх життя і справи наносять постійний збиток цьому вченню і Творцеві. Ці люди зводять наклепи на БОГА!
Ми - перші, хто ексгумує справжнє вчення Христа! Тільки через нас воно відсвяткує своє відродження. Марія і Магдалина стояли у порожньої гробниці, бо вони шукали мертву людину. Але ми маємо намір розкопати скарби живого Христа!
В цьому полягає суттєвий елемент нашої місії: ми повинні привести німецький народ до визнання істинного Бога!
До чого привела фальсифікація початкової концепції християнської любові і соціалізму? По їхніх плодах ви пізнаєте їх! Придушення свободи думок, переслідування істинних християн, масові вбивства Інквізиції і спалювання відьом ... і багато, багато іншого. Ось справжні діяння церков, які поставили себе між Богом і людиною.
Рухомі крайнім егоїзмом і особистої жадібністю, вони перекрутили глибоке розуміння Христом необхідності соціалістичної громади людей і народів. Ми повинні по-новому інтерпретувати заповіді: любіть один одного, пам'ятайте, що ви брати!
Молодь з прокляттям і зневажливо відвернеться від лицемірів, що мають Христа на устах, але Диявола в серці ...
Наша місія має не лише економічний характер. Дати народу відроджену віру - понад усе. З такою вірою наша молодь завоює справжнє царство небесне для свого народу і для всього людства".
(Адольф Гітлер, осінь 1929 (і до літа 1933).

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Що пішло "не так" після 1929 і 1933 років???

Чому те, що було сказано "для відродження віри", втілилося у ті ж масові вбивства - концентраційні табори і досліди на людях? Невже й справді "Благими намірами вистелена дорога в пекло"?
Невже первинна мета "визнання істинного Бога" переінакшилася у визнання "Бога караючого і мстивого", його методів; власне, визнання Бога іудейського, носіїв віри в якого часто відправляли на перезавантаження? Іронія долі?... Що "пішло не так" у світогляді А.Гітлера?

Цитата:
...масові вбивства Інквізиції і спалювання відьом ... і багато, багато іншого. Ось справжні діяння церков, які поставили себе між Богом і людиною.
Рухомі крайнім егоїзмом і особистої жадібністю, вони перекрутили глибоке розуміння Христом необхідності соціалістичної громади людей і народів. Ми повинні по-новому інтерпретувати заповіді: любіть один одного, пам'ятайте, що ви брати!
Молодь з прокляттям і зневажливо відвернеться від лицемірів, що мають Христа на устах, але Диявола в серці ...
Наша місія має не лише економічний характер. Дати народу відроджену віру - понад усе. З такою вірою наша молодь завоює справжнє царство небесне для свого народу і для всього людства".
(Адольф Гітлер, осінь 1929 (і до літа 1933).

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Нав'язана Німеччині війна змінила всі плани...

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Володимир Майборода.
0
Ще не підтримано

Знову відсутність брахмана біля кшатрія?

Хто шукає - той знаходить, бо: 1. Завжди стається те, чого ми хочемо. 2. Ми ніколи не знаємо шляхів реалізації наших задумів.

Зображення користувача Явсе Світ.
0
Ще не підтримано

Цих бириг у рясах взагалі подальше від дітей потрібно тримати.Навіщо нашій малечі казочки про Ісаків та Аврамів.Чого вони вчать окрім страху перед богом за свою людську природу.Що за маразм.Люди які спалювали "відьм" тисячами живцем на вогні будуть дітей вчити етики.Соціум і так калічить наших малих,а тут ще ці "люди в чорному" із своїми уроками.Добре,що батьки починають протидію.

Вірю в те, що розумію.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Шановні, треба відходити від радянського способу мислення: ЗАБОРОНИТИ і КРАПКА ! Треба мислити творчо і конструктивно, виходячи не з вузьких власних чи корпоративних інтересів, а з державотворчих позицій і інтересів!!
Якщо тобі щось не подобається і ти хочеш це змінити, то обгрунтуй свою позицію і пропонуй альтернативу!
В даному випадку я не хочу публічно аналізувати чиї інтереси можуть стояти за даною петицією. АДЖЕ... Крім намагання заборонити "християнську етику" в школі нічого більше не запропоновано. Також невідомо, на яких позиціях стоять ті 77 підписантів петиції: атеїсти, свідки Єгови, кришнаїти , сектанти-п*ятидесятники і т.д.?

Коротше, повторюся: Якщо тобі щось не подобається і ти хочеш це змінити, то обгрунтуй свою позицію і пропонуй альтернативу!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

В даному випадку якраз просто "заборона і крапка" - це найкращий варіант для руху далі і розвитку в цілому. Релігії в школі не повинно бути взагалі! (принаймні поки людство не почне розуміти що є "чорне", а що "біле" і буде вміти чітко розрізняти правду від брехні). Ніякої альтернативи, ніяких обмежень в виборі. Людина повинна мати право вибору. Чого Ви боїтесь, що хтось стане атеїстом, свідком Єгови і т.д.? Це їхній вибір, їхні помилки, їхня відповідальність і зрештою кожен отримає "своє". Люди не можуть забороняти, чи дозволяти чи нав'язувати іншим людям свої погляди, поведінку, релігію.
Не повинно бути жодних рамок, жодних страхів. Процес навчання, вдосконалення і розвитку особистості непростий. Він включає як хороший досвід, так і помилки які потрібно аналізувати і більше не повторювати. А діти найбільш вразливі, тому що вони формують свій погляд на життя, а під таким впливом, з майбутньої людини дуже легко зробити раба.
P.s Все суспільство забруднене в страхітливих маштабах, тільки тому що людей позбавили права вибору, змусили робити "як належить", помістили в штучно створені рамки. Зробили толерантним до бруду і нечитсі. Саме християнська релігія вчить жаліти і фінансувати бідного і немічного; пасивно чекати якоїсь милостині від бога, по-суті привчає паразитувати. Замість того, щоб показати людині, що вона може побудувати власне життя без посередників.
Зрештою, мабуть альтернатива в даному випадку - це відновлення свободи вибору.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Якщо виходити з Вашої логіки, то:
- частина населення може вибирати негідників до органів влади - це їхнє право вибору;
(ЩО ми і маємо в дійсності)
- частина населення може бути сатаністами - це їхнє право вибору;
(ЩО ми і маємо в дійсності)
- частина населення може бути сексуальними збоченцями - це їхнє право вибору;
(ЩО ми і маємо в дійсності)
- журналісти мають право брехати в засобах ЗМІ - це їхнє право вибору;
(ЩО ми і маємо в дійсності)
- частина населення має право ходити в УПЦ МП - церкву країни-агресора - це їхнє право вибору;
(ЩО ми і маємо в дійсності)

і сюди можна додати ще багато чого...

Наприклад, сумнозвісне ГЕТЬ СОРОМ, право на проведення гей-парадів, дозвіл на проституцію - хто має право обмежувати індивіда в його свободі :-)

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

Так звичайно список можна продовжити. І це все є наслідком заборон і диктатури. І водночас таким розвитком людства, хоча краще сказати деградації. Не можна забороняти людям обирати, нехай навіть щось відверто погане і темне, бо це досвід кожного з них оремо і в цілому.
Всі ми живемо в суспільстві де є багато негативної інформації, люди беззахисні наповнюються нею і під таким впливом формують свої думки, діють, щось намагаються аналізувати, чогось шукають, щось досліджують. Будучи забрудненими генерують бруд. Така людська природа.
Якщо ми хочемо заснувати і розвинути світле суспільство, то треба самим стати світлими, так ми зможемо генерувати світло, розчиняти бруд на енергетичному рівні. І тільки так, наповнивши простір світлом, під впливом світла люди будуть думати по іншому, діяти по новому, обирати "правельних" керівників, зрештою генерувати світло і т.д. І головне це буде їхній вибір. Саме такий шлях є природнім. Немає сенсу у бруді шукати правди, немає сенсу займатись "насильством" (нехай навіть духовним), бо це буде порушення Закону Творця, що зрештою приведе до небажаних наслідків.
Для себе я вивела теорію (з власного досвіду і спостережень), що кожна людина повинна досягнути "свого особистого дна", для того щоб зрозуміти, що треба рухатись в інший бік... І якщо таке усвідомлення приходить до особистості, то це є найціннішим в процесі розвитку і росту (я маю на увазі лише в світлу сторону).
Такий процес є тривалим, але зупинятись не можна і результат буде. Світлі люди будуть народжувати світлих і тільки так, з власної волі кожного окремо і всіх разом, можна сформувати суспільство про яке ми мріємо. А ті хто не захочуть перетворюватись "зникнуть" з планети.
Зміни вже почались, генеруймо світло, хоча б хто скільки може:-).
І ніяких заборон у виборі:-).

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Цитата:
Так звичайно список можна продовжити. І це все є наслідком заборон і диктатури.

НІ, все це є результатом вседозволеності і розбещеності. А толерантність до поганого, вмотивована "правом вибору", є співучасть у Злі.

Єдине, що я можу відповісти і порадити Вам: прочитайте біографію Махатма Ганді. В кінці життя він визнав, що його теорія "непротивлення злу" була помилковою.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

Ви читаєте мій коментар вибірково.
"Боротьба світла з темрявою" - це боротьба без боротьби, без агресії, без заборон.
У мене немає толерантності до бруду і ніколи не було. Я його розчиняю (де розпізнаю), а не генерую.
І саме "заборона" або краще виключення уроку християнської етики - це є відновлення справедливості в праві вибору (приклад нетерпимості до темряви і бруду).
P.s. Ви мене зовсім не зрозуміли.
Я не читала і ніколи не буду читати ніяких біографій. Це минулі покоління людей, які отримали свій досвід і можливо вже хтось зараз продовжує жити в нашому часі - в часі великих і різких змін.
Мені просто не подобається "коперсатись" в чужих думках, поведінці і їх аналізувати.
Мене цікавить виключно пізнання істини і правди. Я стараюсь концентрувати свої сили на творенні хорошого, а не на детальному аналізі поганого. Це ніби підхід з "іншої сторони".

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Безумовно, що треба займатися творенням хорошого. Але при цьому не треба забувати, що дозволяючи іншим творити погане автоматично стаєш співучасником злочину проти Нації.
Ось, наприклад, українці Естонії виступили проти продажу антиукраїнських книжок в країні. Якщо ж виходити з Вашою точки зору, то це "насильство" і всі громадяни мають право вибору: читати чи не читати.

Ось Ви пишете:

Цитата:
"Боротьба світла з темрявою" - це боротьба без боротьби, без агресії, без заборон.

Поясніть мені, яким способом можна зупинити інформаційну агресію ворога?

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

Складається враження, що Ви прагнете боротьби...
Я думаю, що зупинка інформаційної війни полягає в поширені світлої інформації. Що це дає?
1. В просторі наповненому світлом людина думає по іншому.
2. Маючи світло людина генерує світло.
3. Будучи чистою людина як мінімум розпізнає бруд і брехню 'з пів слова' і відкидає їх, як сміття. З власної волі.
4. Далі, світло захищає від бруду. Подібне притягує подібне.
Зараз, на жаль, цілі міста 'сірі'... Мені боляче бачити дітей, які перебувають в 'сірій енергетиці' (одна з причин бруду, споживання м'яса), але я можу лише висловити свою думку їхнім батька про шкідливість м'яса, а не проводити політику заборони, бо це матиме зворотній ефект. І показати на власному прикладі , спосіб життя без м'яса. І саме вчинки, поведінка більше запам'ятаються ніж слова. Це лише один маленький приклад...
Треба створити умови, в яких буде легко жити і творити це завдання кожного і всіх разом ( світлі люди створюють світлий енергетичний фон). Концентрувати увагу і думки з позиції добра і світла.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Я просто виконую обов'язок Воїна...
Місія людини в цьому світі – не сліпо і пасивно пристосовуватися до нього, мотивуючи свою бездіяльність і терпіння об'єктивною необхідністю, а активно діяти і боротися зі Злом.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Явсе Світ.
0
Ще не підтримано

Навіщо об'єднувати народ навколо брехливого і рабського світогляду.Яка різниця Київський чи Московський сатанат.Різниця лише в тому куди в кінцевому результаті їде каса (шерсть із отари).Від того що вона залишиться у Києві трохи більше користі,бо то наша шерсть,але на брехні далеко не заїдеш.Людей можна об'єднати і навколо канібалізму чи ще чогось.І навколо цієї ідеї створити монолітну державу.А як же еволюція Духу.Все має йти відповідно часу.Час тушок у рясах пройшов.Та вони із цим не можуть змиритися.Знімають фільми,мультфільми та малюють комікси на тему свого збоченого бачення Бога.Це маразм.Навіщо це дітям.

Успішними країнами є ті,котрі продавців раю і істини загнали у належне місце.Я не знаю жодної успішної країни де офіційною релігією є Православ'я. Жодної...одні невдахи,що Сербія,що Греція,що Росія чи Україна.Тоді навіщо нашим дітям ці невдахи кожен день будуть щось розказувати.

Вірю в те, що розумію.

Зображення користувача Сергій Остапенко.
0
Ще не підтримано

Кілька разів у своєму житті намагався уважно прочитати біблію (з початку до кінця). Вдалося це зробити тільки після прочитання Пшениці без куколю. З'ясував для себе, що парафіяни, в своїй більшості, біблію просто не читали. На сьогодні просто не бачу будь-якої різниці між усіма існуючими конфесіями.

Хай Буде!

Зображення користувача Доктор Смалець.
0
Ще не підтримано

Перепрошую, але по-моєму, це повний гаплик або просто оф-топ, як і більшість інших коментарів.

Ірина Світла каже:
І саме "заборона" або краще виключення уроку християнської етики - це є відновлення справедливості в праві вибору (приклад нетерпимості до темряви і бруду)

Закидайте мене камінням, але я не второпаю, яким чином заборона на якусь інформацію може сприяти реалізації права вибору?

Хочете відлучити народ від юдохристиянства? То розкажіть дітям про це юдохристиянство: яка це кака і чому її не можна їсти! Уроки християнської етики - найкраще місце для такого обговорення. Просто приходьте на урок разом зі своєю дитиною і задавайте запитання викладачу предмета, або самі вилазьте на кафедру і розповідайте. Не один одному (бо тут всі з вами згідні), а дітям - і своїм, і іншим.

А якщо раптом вам вдасться державно заборонити цю єресь, то ви навіть не уявляєте, якою вона стане солоденькою поживою для допитливих молодих умів.

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

"... але я не второпаю, яким чином заборона на якусь інформацію може сприяти реалізації права вибору?"
В даному випадку заборона не якоїсь інформації, а відверто спотвореної і збоченої.
Наведу декілька прикладів.
Моя мама старша жінка, була вихована в дусі іюдохристиянства. Результат: коли треба було залишити в курятнику одного когутика, Вона залишала жити слабшого і кволішого. Чому так? Бо шкода "бідного", треба пожаліти, замість того, щоб залишити сильного, для кращого потомства. Результат - наступні покоління слабка птиця.
І така логіка, поведінка, мислення присутні в усіх сферах життя "християн" (тільки в людському суспільстві все складніше). І така збоченість прищеплюється з дитинства....
На рахунок моєї донечки. У моєї дитини є розуміння різниці (що не зрозуміло я їй пояснюю) між тим, що їй кажуть в школі і що кажу їй я. Неодноразово доводилось її виводити з стресів після таких "повчальних" уроків.
На рахунок "приходьте на уроки" - Ви серйозно? Мене приймуть за "пропагандиста" іншої релігії (яку до речі багато бояться). Крім того, у мене немає бажання вступати в конфлікти з системою, "вилазити на кафедру" і т.д. Хай це роблять ті кому така діяльність цікава:-). (Правило : Даруйте світло достойним - є власний досвід порушення правила). Я говорю з тими хто мене запитує і кому цікаво почути мою думку.
Кожен повинен сам обирати, нав'язування не має бути, а обов'язковий урок, хочеш чи не хочеш вчити треба... Зрештою, якщо бути в приміщенні під час потоку брудної інформації, навіть якщо вуха закрити і не слухати, станеш брудним. І наслідки будуть не за горами...
Взагалі релігійне виховання це сімейна справа.
У Вас є якісь видумані страхи, на рахунок молодих умів. Я коли вчилась в школі, ніякої християнської етики не було і якось вижила без неї. Молоді уми можуть навіть не помітити, що такий урок "зник":-)...
До речі, може не тільки Ви читаєте коментарі, НО відкритий сайт..:-)

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

А на якій підставі Ви, Ірино, вважаєте, що невелика група людей, якій не подобаються уроки християнської етики, має право вимагати заборони таких уроків і диктувати свою волю переважній більшості населення, яка відноситься до православних, греко-католиків і римо-католиків?

Суспільство розвивається і війна, наприклад, викликала необхідність у військових священниках і капеланах. Причому, підкреслю, ініціатива була від військових підрозділів і добробатів! Я це знаю не з чуток і ЗМІ, а від добровольців батальйонів Нацгвардії, що формувалися в 2014-2015 роках.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

Я хрестиянка, мені не подобається християнство і я відверто про це кажу. Бо така моя воля.
Доречі, греко-католицький священник, порадившись з 'старшими' 'пустив' по селі, де я зараз проживаю, що я в секті. Чим доречі налякав людей... Тепер мене бояться.. А він править в церкві, бо я за нього заступилась, змішавши всі плани на його звільнення, безпосередньо його 'старшим'. І я на нього не гніваюсь, просто не спілкуюсь.
P.s. Я хочу бути тихим світлом і буду ним... Зрозумійте, головний ворог 'живе' у Вас всередині. Позбудтесь його і світ навколо стане іншим.

Зображення користувача Павло Свищ.
0
Ще не підтримано

пропоную розпочати з початку)))
урок називається християнська ЕТИКА,
насправді , реально це введення до юдохристиянського ергрегора
делікатним терміном "етика" підмінюється та викривляється зміст.
це як війну називати АТО

Суть в тому, щоб робити світ кращим, а близьких людей - щасливішими )

Зображення користувача Доктор Смалець.
0
Ще не підтримано

Боюсь, що "почати спочатку" ніяк не вийде, бо реально ми до цього егрегора вже давно підключені (принаймні, через батьків і т.п.). Вступаючи з ним у відкрите протистояння, ми також будемо його підсилювати (у якості антитези). Як на мене, то найефективнішим способом подолання наслідків юдохристиянства є його ігнорування в поєднанні з поблажливою об'єктивною критикою. Це доктрина, що себе вичерпала і вже вмирає, тому пора готувати підсумковий некролог для майбутнього небіжчика. Чудовими джерелами для його написання є "Пшениця без куколю" та "Арійський стандарт" Ігора Каганця - треба тільки зробити стислий популяризований варіант. Так би мовити, для дітей і тих, хто не має сили прочитати повну версію.

Зображення користувача Явсе Світ.
0
Ще не підтримано

Чудово Павле.
Отже уроки "християнської етики" стають уроками "казки єврейського народу".

Павло Свищ каже:
пропоную розпочати з початку)))
урок називається християнська ЕТИКА,
насправді , реально це введення до юдохристиянського ергрегора
делікатним терміном "етика" підмінюється та викривляється зміст.
це як війну називати АТО

Вірю в те, що розумію.

Зображення користувача Доктор Смалець.
0
Ще не підтримано

Я зовсім не проти того, пані Ірино, щоб ми всі рухались до світла. Але, якщо, наприклад, сьогодні заборонити м'ясо, то це не означає, що завтра всі стануть вегетаріанцями. Втім, я погоджуюсь з тим, що цей урок має бути факультативним для наших дітей... але обов'язковим для емігрантів, що тут поселились:-))

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Взагалі виникає цікаве запитання: Чому саме зараз, під час війни, виникла потреба писати петиції і намагатися заборонити уроки християнської етики в школах?

Чому у авторів петиції і підписантів не виникла потреба створити петицію на заборону певних СМІ, які ведуть проросійську пропаганду? На заборону російських українофобник книжок? На заборону російських низькопробних серіалів?

Чому немає петиції про боротьбу з порнографією, і, особливо, з дитячою порнографією?

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Доктор Смалець.
0
Ще не підтримано

Слушно. Краще християнська етика, ніж ніякої.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Ось, до речі, новина з Тернополя,
яка, на мій погляд, дуже доречна до даного блогу!

Фильм ужасов: Тернопольские выпускники «взорвали» сеть. Фото. Видео
hillary, Июнь 02, 2016

http://news-for.me/2016/06/02/film-uzhasov-ternopolskie-vypuskniki-vzorvali-set-foto-video/

"Выпускники из одной тернопольской школы довольно творчески и необычно подошли к созданию своего школьного выпускного альбома, пишет местное издание Ternograd.

Дети из одиннадцатого класса школы №16 сделали такой выпускной альбом, благодаря которому о них заговорили во всей Украине. Они снялись в таких необычных образах, как Дракула, Леон-киллер, призрак смерти.

5-минутное видео стало хитом в сети, так как эпатажная фотосессия учеников далека от классической съемки для выпускного альбома. Видео уже просмотрело почти 50 тысяч пользователей интернета".

Який кліп буде наступним !?
Більш світлим і духовним !?

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Явсе Світ.
0
Ще не підтримано

Тернопіль файне місто.Молодь творча.А життя Гра.
Я колись грав роль Смерті у Вертепі.Носився у маминому білому халаті (вона працювала на хлібопекарні) і у кожній хаті,в яку ми приходили,у Ірода косою зрізав голову.Тож зараз я не працюю на гільйотині.

Вірю в те, що розумію.

Зображення користувача Ірина Чорна.
0
Ще не підтримано

Можна додам, у мене в третьому класі на шкільній виставі, була роль 'біди'. Мама пошила мені біле широке плаття з латочками... Ще й зі всіх 'акторів' мою гру визнали кращою! Як кумедно виходить!:)))...
P.s. Згадала, і так захотілось написати.

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Павло Свищ пише:

Цитата:
пропоную розпочати з початку)))
урок називається християнська ЕТИКА,
насправді , реально це введення до юдохристиянського ергрегора

А я пропоную закрити обговорення цього блогу, оскільки до взаємопорозуміння ми не дійдемо, а тільки зіпсуємо настрій один одному.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Богдан ДуБ.
0
Ще не підтримано

Цитата:
християнська етика

етика як предмет - вона одна, і не може бути християнською чи ще якою.. те що зветься "християнська етика" - це історично утворений догмат, який можна вивчати в рамках науки. якщо ввели "християнську етику", пора вводити "крейдову хімію" і "експресійне мистецтвознавство". відокремлення розділу (об"єкту вивчення) у предмет - саме по собі вже є самість, гординя. А оскільки створюють ілюзію вищості і підміняють поняття - то це брехня (ще один гріх). Добровільно-примусове студіювання - це примус, насильство - ще один гріх, до того-ж, це злочин/дискримінація проти етики. Опирання церкви на держ.постанови і вик-ня її сили - догматичний блуд. Іншими словами - неетично якось в них навчання етиці побудоване.. )

Цитата:
Ці "предмети" потрібно вивчати у більш зрілому віці.

Віди кажуть, що етика - це перше, що треба вчити дитину. По суті, раніше ніж вона навчиться говорити. "курс" людяності в відичній системі проходили ще до гуру-кули, до спеціалізації, скажем так. це аргументована і успішна модель..

Цитата:
вчила релігіознавство у вигляді предмету "атеїзм"

Згадався анегдот. Перша пара наук.атеїзму, викладач:
- я знаю, що у всіх вас зараз крутиться питання, існує Бог чи ні. І я вам відповім - Так! Ви праві! Бога не існує! ))

Цитата:
Якщо хтось читав підручник з християнської етики, будь ласка, дайте коментар!

Читав підручники по "хр.етиці". Один з них (не пам"ятаю авторів, в підвалі лежить) краще назвати "християнська йога", так як там матеріал по харчуванню, фізичних вправах, диханню, режиму дня і тижня тощо... Є й бездарні "методички", але в руках чистих (як на массу) священників - були придатні до вишколу у молодіжних організаціях. Але найкращий (за зрізом усіх аспектів) курс по хр.етиці - це католицька катехизація.)

Цитата:
Тернопіль файне місто.Молодь творча.

Окрім того, досить духовна. Бо з кількох молодих людей, з якими по життю стикався - усі духовні люди. Не релігійні, а духовні, хоча 1 з них була і затятою грекокатоличкою) І це МОЛОДІ люди, студенти...

Цитата:
уроки "християнської етики" стають уроками "казки єврейського народу"

думаю, це найбільша хуцпа/свиня у цих "уроках". Мабудь, найбільше це й обурює ініціативну групу. І тільки другим пунктом - власне етичні викривлення, що даються прямим текстом. Прямий текст пожна аргументовано дитині заперечити, викрити його дибілізм і хворість. А от "казочки" так легко не вичистиш...

Цитата:
Краще християнська етика, ніж ніякої.

Тут не питання "приймати чи не приймати". Пустоти нема й не буде. Етика у дітей уже є при народжені. Питання яка) Певні моменти дають батьки (поза своїм бажанням навіть). Просто частині батьків не хочеться смітити голову дітям ще й через уроки..

"фішка" в тому, що хто-б не читав етику/релігієзнавство - він, навіть свідомо стараючись цього не робити, буде впливати на дітей "у свою сторону". Це непереборно. навіть якщо це буде ліберальненьке "релігієзнавство" - ну не вийде це абсолютно "відсторонено, неупереджено". І якщо не вдаватись в логічне обгрунтування (довго, багато писати прийдеться), візьміть практично - хто і на якій підставі його буде викладати? навіть якщо такі знайдуться - якщо людина це вивчала тривалий час, значить і певна особиста позиція в неї на ті релігії і питання вже є.

Якщо шукати РЕАЛЬНИЙ вихід, то треба треба робити це факультативом за бажанням батьків. І хоча в теорії такий (етика, не хр.ет.)факультатив - добро, на практиці - це зло, так як не етика взагалі. Тому "в пічку" такі факультативи.. )

На справді, етичним розвитком/дегенерацією дитини займаються усі старші люди, що контактують з нею, навіть поза свого бажання. Вчителі у школі самі по собі уже чогось вчать дітей (поза предметом, своєю персоною). І тут вчитель трудового може дати по етиці більше дитині ніж священник чи вчитель літератури.. Коли я вчився, деякі вчителі свідомо старались дати нам ази етики. Хтось більш яро), хтось більш мудро. І це була етика - вчитель це робив з етичниго обов"язку, і учні могли це опановувати тільки з цікавості, і це ніяк не торкалось навчального курсу/оцінок.

"Революція без еволюції - це ідейна спекуляція"

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Друже Богдане, Твій коментар достойний окремого блогового запису!!!
Гарно!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Сторінки

  • Сторінка
  • of 2
  • >