Зображення користувача Альберт Саїн.
Альберт Саїн
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Соціонічне інтерв'ювання Арсена Дубовика

Соціонічний тип гравця Арсена Дубовика, було точно визначено Тетяною Педан, так як я особисто у типуванні помилився був на дві дихотимії=(

Та не дивлячись на це за особистою згодою Арсена Дубовика який погодився на відкрите його соцоінічне інтерв'ювання, ми у даній темі зуміємо на практичному прикладі дізнатися про ефектинвість чи помилковість у визначенні соціотипа шляхом проведення соціонічного інтерв'ювання. Також завдяки чому у вас буде гарна нагода за власним бажанням зрозуміти чим же саме відрізняється цей вид типування людини від решту способів типування соціотипа людини.

Соціонічне інтерв'ювання пропонується проводити виключно на будь який ваш спосіб шляхом задавання будь яких запитань, відповідей, розповідей які на вашу думку вам дозволять визначити чи напрочуд відстояти ту чи іншу позицію по відношенню соціотипа гравця Арсенія Дубовика

Я ж в свою чергу залишаю за собою право пасивного спостерігнання за перебігом соціонічного інтерв'ювання, до будь якого моменту в хід втручання в інтерв'ювання, по тій простій причині, що я ратше буду коригувати нашого гравця Арсенія на вихід його справжнього соціотипу який мені вже завідомо відомий, та проте ще на даний момент покищо що точно на всі 100% мною особисто не є точно визначеним, так я вище вже повідомляв у цьому причину, аніж проводитиму йому соціонічне інтерв'ювання. Та проте якщо раптом у нас на сайті таких бажаючих які б захотіли включитися в соціонічне інтерв'ювання не виявиться, то я все ж таки вже буду змушеним через певний проміжок часу (скажем так 7 днів) самому спілкуватися з Арсеном у цій темі.


В тему:

Інтерв'ювання

Технологія визначення соціонічного типу

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Передчуття Великого джигаду

Фільм і роман «Дюна» як війна людей і психопатів – три вибухові ідеї таємного послання Френка Герберта

Моад’Діб став рукою Господньою – і пророцтво вільних справдилося. Моад’Діб приносив мир туди, де була війна. Моад’Діб приносив любов туди, де панувала ненависть. Він повів свій народ до справжньої...

Останні записи

Кращий коментар

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

?І чому Ви не читаєте відповіді на свої ж запитання?.... :-(

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Коментарі

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Поспілкувавшись із Арсеном ми дійшли до такого висновку, що мені все ж таки буде варто самому першим задати йому запитання для прикладу решти охочих взяти у цьому участь.

1. Пане Арсене в одійн із публікацій ви сказали

Арсен Дубовик каже:
То Гендальф (мій улюблений герой) інтроверт?! То друїд Панорамікс (мій аватар ;) ) інтроверт?! То я інтроверт?! Бо в цій статті ніби мій портрет ;)

То чи не здається вам той факт, що мати симпатію до інтровертів і ним же бути є різними речами?

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Гіпотетично Ви праві, пане Альберта. Симпатія може означати бажання бути схожим на той зразок, крок до створення кумиру, так би мовити :). Сприймати бажане за дійсне.
Але одне діло симпатія, а інше коли вказані в статті ознаки відмічаю в собі.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Шановні, не бійтеся задавати запитання... ;) Пограймося ще в таку гру. Будемо мати досвід.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Миро Продум.
0
Ще не підтримано

Незрозуміла термінологія. Що таке "соцоінічне" і що таке "інтервіювання"? Хто куди завіявся?

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Ахах! Моя безграмотність моя ж і неповноцінність!
Дякую. зараз переправлю те слово, так щоб воно було усім зрозумілим.

Про всяк випадок:
Інтерв'ювання, спосіб проведення соціологічних опитів як цілеспрямованої бесіди інтерв'юєра і опитуваного. Інтерв'ю діляться на два класи — вільні (глибокі, клінічні, такі, що фокусують) і стандартизовані (формалізовані). Вільне інтерв'ю носить характер тривалої невимушеної бесіди, в якій питання інтерв'юєра обумовлені кінцевою метою дослідження. Вільне інтерв'ю часто є початковим етапом розробки стандартизованого інтерв'ю або анкети (див. Анкетування ), перевіркою прийнятності питань, інформаційній ємкості відповідей, а інтерв'юєр виступає як дослідник.

Зображення користувача Миро Продум.
0
Ще не підтримано

Це вже значно краще!

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, скільки читачів поставить вам запитання?

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Не заморочуйтесь із таким запитанням, пане Анатолію... Краще задавайте самі! :) А я відповім.
Кількість запитань підрахуємо, як годиться - "курчат восени рахують" ;)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, хто ще крім нас із вами помічає хронічну помилку в "шапц"і? (Портал святолядних новин SD.ORG.UA
Сонячна етномережа AR25.ORG
27 Червень 2014 р., П'ятниця, Київський час 06:30)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

?І чому Ви не читаєте відповіді на свої ж запитання?.... :-(

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Бачу запитаннями для мого інтерв'ювання ніхто не заморочується...
А я так надіявся, що дізнаюся про свій соціотип... :-(
Почитав "Міфи про інтровертів" у статті Миро Продума і вирішив, що я належу до інтровертного складу мислення/поведінки.
Ось дивіться. 1)Я дійсно не говіркий, бо не люблю порожню балаканину. 2)Дуже хочу, щоб всі були природні і чесні. Хоча, ви можете помітити, в інтернет спілкуванні не обходжу церемоній та обміну люб'язностями. 3)Друзів у мене не так щоб багато чи мало, але вважаю, що я вірний союзник. Метушня дратує. 4)Перезарядка спокоєм мені завжди допомагає, але щоб бути «в темі» за той час, що випадає внаслідок "перезарядки спокоєм", мені треба доводиться порівняно довгенько "в'їзджати", щоб зрозуміти наскільки я відстав від плину інформації. Хоча нову інформацію сприймаю обережно, але цікавість до нового є постійно. 5)Не "йду за натовпом", "часто кидаю виклик тому, що вважається нормою". Часто мої поступки дивують інших - поступаю "не так як всі".
Отак от...
А як Вам здається? Я "виробляю свою енергію", "забираю її в інших" чи "віддаю її при соціальному контакті"?

П.С. Але, виходить, що я перший веду/спонукаю до розмови
"екстраверт першим почне розмову" (Святослав Сонячний 26 Червень, 2014 - 23:17), тому, чи такий я вже й інтроверт?... Хм-м-м!...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
П.С. Але, виходить, що я перший веду/спонукаю до розмови, тому, чи такий я вже й інтроверт?... Хм-м-м!...

На мою думку це пов"язано із ти що ви по справжньому прагнете пізнати самого себе через що і намагаєтеся привернути до себе увагу, аби вам наші друзі допомогли у цьому. Адже не даремно ісунє така поговірка, що з боку краще видно.
Тому я у вас вірю!))
Хай буде!))

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Альберт Саїн каже:
... я у вас вірю!))

Хіба можна так про мене? Я думав, так говорять про Бога?... Кажуть же "вірити в Бога"...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Хіба можна так про мене? Я думав, так говорять про Бога?... Кажуть же "вірити в Бога"...

Деякі люди є втіленими божественними сутністями, тому в боголюдей вірити можна;)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Пані Олено, пане Альберте, пане Ігорю... (?)до якого соціотипу можна віднести Гендальфа (мого улюбленого героя) і Панорамікса (мого аватару)?
І чому вони мені імпонують?
Буду дуже вдячний за відповідь!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Пані Олено, пане Альберте, пане Ігорю... (?)до якого соціотипу можна віднести <a href="http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C%... class="bb-url" rel="nofollow">Гендальфа </a>(мого улюбленого героя) і <a href="http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BC%... class="bb-url" rel="nofollow">Панорамікса </a>(мого аватару)?
І чому вони мені імпонують?
Буду дуже вдячний за відповідь!

1. а вам їхні соціотипи як героїв фільму чи як акторів?=)
2. ну можна припустити, що ви вбачаєте у них якусь спорідненість із собою.
мені наприклад завжди подобався Арнольд Шварчнегер як людина)
моя переша віртуальна закоханість була до Сінді Кроуфорд, я навіть тоді в 16 років ладен був би із нею одружитися якби вона погодилася на таке=))
симпатія річ цікава;)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Звичайно ж як героїв фільму, пане Альберте. Акторами не цікавлюся. Визначте їх, будь ласка, то буде можливість додати їх до Ваших характеристик соціотипів (як приклади). Наприклад. мені це цікаво без жартів.
Дякую...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Звичайно ж як героїв фільму, пане Альберте. Акторами не цікавлюся. Визначте їх, будь ласка, то буде можливість додати їх до Ваших характеристик соціотипів (як приклади). Наприклад. мені це цікаво без жартів.
Дякую...

Перепрошую але я такими речами не займаюся, тому даруйте я пас!

Зображення користувача Олена Каганець.
0
Ще не підтримано

Ви - етичний тип, пане Арсене. Давно це помітила. Але чи сенсорний чи інтуїтивний, чи раціональний чи ірраціональний - не знаю. Я - практик. Визначаю не за фото, і не заочно, але при зустрічі могла б...

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Про зустріч з Вами, пані Олено, треба ще у пана Ігора запитати ;) ))))))

Цитата:
Ви - етичний тип, пане Арсене. Давно це помітила. Але чи сенсорний чи інтуїтивний, чи раціональний чи ірраціональний - не знаю.

А як щодо якоїсь -вертності?
Пані Олено, а Ви б задавали мені запитання в цьому інтерв'юванні. Може і допомогли б мені розкрити свій соціотип... Прошу люб'язно ))

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Ось ще одне моє запитання до вас, пане Арсене. Скільки в середньому припадає місячного доходу на кожного із вашої родини?

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Хотілося б значно більше ;) )))

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Щодо помилки в "шапці" НО. Сьогодні звернувся до п. Індіани й повідомив, що ця ПОМИЛКА є й сьогодні:Портал святолядних новин SD.ORG.UA
Сонячна етномережа AR25.ORG
28 Червень 2014 р., Субота, Київський час 08:53
Статей за останні 24 години - 24

Зображення користувача Олена Каганець.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, Ви - етичний інтроверт. Залишилося вибрати чи Ви етико-інтуїтивний інтроверт (що, на мою думку, найвірогідніше), чи інтуїтивно-етичний інтроверт. Враховуючи характерні особливості і цінності кожної квадри, можу сказати, що Ви точно не з другої квадри (тобто не є інтуїтивно-етичним інтровнертом). Висновок: Ви - етико-інтуїтивний інтроверт! Гендальф - етико-інтуїтивний інтроверт. Є деякі фільми, по яким можна практикуватися визначати типи. Я так вчилася в 1992-1993 роках. Визначити тип не можна, типуючу кожну функцію (логіка чи етика, інтроверсія чи екстраверсія, сенсорика чи інтуїція, раціональність чи ірраціональність). Важливо враховувати особливості квадр. Живий приклад - Альберт Саїн. Я його визначила тільки тому, що побачила "дух першої квадри". А Ви демонструєте дух і цінності четвертої квадри, пане Арсене. Отак. Вибачте, що "багато букв".

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Добре, що "багато букв", пані Олено))) Мені це мило)) Особливо від друзів)) "Забагато слів" буває лише тоді коли тебе не бажають слухати. Це буває з кількох причин: або співрозмовник небажаний, або висловлювання незв'язні. Колись комусь я сказав "Краткость - це не завжди ввічливість" ... зі мною погодились.

Цитата:
Гендальф - етико-інтуїтивний інтроверт.

Ви думаєте ми з ним схожі?

Цитата:
Ви - етико-інтуїтивний інтроверт!

Ви це визначили за моїми відвертостями? (Арсен Дубовик 27 Червень, 2014 - 16:17)

Цитата:
Ви точно не з другої квадри
Цитата:
Ви демонструєте дух і цінності четвертої квадри, пане Арсене.

Що це за квадри?
Дякую...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Цитата:<blockquote class="bb-quote-body">Ви точно не з другої квадри</blockquote>

Цитата:<blockquote class="bb-quote-body">Ви демонструєте дух і цінності четвертої квадри, пане Арсене.</blockquote>

Що це за квадри?
Дякую...

Дозвольте своїх 5 копійок вставити.
Квадри - стиль діяльності, функції в суспільстві, цінності
Знаю, пані Олена не визнає ту інформацію, та проте у вас буде зате подвійна інформація з мого боку і з її..
Ех, треба буде якось прискоритися у висвітленні достатньої кількості інформації, а то більшіть людей тут навіть не знають що таке темпераменти, і вже не кажучи про ЦНС =(
І взагалі шкода що ІЛЕ, не підключається до нашої активності, ото він би втер мені носа таким чином що я би ще місяцями відходив би від його незрозумілих зауважень які по істину є вірними..

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Справді, гарне посилання, пане Альберте!

Цитата:
Ю.Симонов помітив таку тенденцію: якщо співрозмовник із сусідньої квадри, він перепитає: «Що Ви мали на увазі?», якщо через квадру, запитає те ж саме, але додасть: «Однак я Вам не вірю».

Бачу ми з Вами скоріше з різних квадр... Хоча, я б не сказав, що я Вам не вірю. ))

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Бачу ми з Вами скоріше з різних квадр... Хоча, я б не сказав, що я Вам не вірю. ))

Як то так?))
А мали би!))))

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

І ще... цікаво, пані Олено, як Ви це визначаєте (ну... яка технологія, чи що...)? Так би хотілося навчитися це робити... а найбільше себе правильно визначити... бо по тесту я ІЛІ. Але, коли тестувався, бачив, що деякі ознаки "випадали/залишалися поза моїми вподобаннями, тому в мене є сумніви щодо ІЛІ.. Тепер ще хочеться і переконатися що ЕІІ це також не помилка. Дякую...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Взагалі було б цікаво ще також дізнатися до якого темпераменту ви у неї відноситеся.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Пане Альберте, дуал мав би сказати "до якого темпераменту ви у пані Олени відноситеся".

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Пане Альберте, <a href="https://www.ar25.org/node/25925" class="bb-url" rel="nofollow">дуал мав би сказати</a> "до якого темпераменту ви у пані Олени відноситеся".

Ну а даному випадку, у нас тут все ж таки мова іде саме про ваш соціотип аніж мій, тому то мені у цій темі куди цікавіше буде дізнатися яким темпераментом вона вас бачить а не мене, ну і сомо собою, до якого конкретно саме ВИ пане Арсене тепераменту себе відносите;)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

1)І чому Ви не зрозуміли, що в цьому реченні я звертаю увагу на етичність форми згадування п.Олени....(виділено жирним) :-( Ви пишете "вона", а, на мою думку, мали би писати "пані Олена".
Знову це на заваді? -

Альберт Саїн каже:
...Я вас не розумію, певно це через те що ми по сусідству межуємо через квадру=(

Як я зрозумів, "нерозуміти" люблять сусідні квадри, а сусіди через одну квадру додають "«Однак я Вам не вірю»"...
2)То таки погоджуєтесь? ;)

Арсен Дубовик каже:
Справді, гарне посилання, пане Альберте!
Цитата:<blockquote class="bb-quote-body">Ю.Симонов помітив таку тенденцію: якщо співрозмовник із сусідньої квадри, він перепитає: «Що Ви мали на увазі?», якщо через квадру, запитає те ж саме, але додасть: «Однак я Вам не вірю». </blockquote>

Бачу ми з Вами скоріше з різних квадр... Хоча, я б не сказав, що я Вам не вірю. ))

3)А темпераменти ще тільки вивчаю... паралельно :) Дуже темп зашвидкий... я не встигаю... даруйте...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
1)І чому Ви не зрозуміли, що в цьому реченні я звертаю увагу на етичність форми згадування п.Олени....(виділено жирним) :-( Ви пишете "вона", а, на мою думку, мали би писати "пані Олена".

У кожного є своє думка, так само як і у кожного є свій стиль ведення чи то пак передачі інформації. Мені також роблять зауваження що моя дуалка не є моєю дуалкою, у даному випадку ці зауваження не стосуються п. Олени, а всіх решту дуалок. Ну такий у мене вже цей стиль розмови побудований на своїх і чужих. Була б вона для мене чужою, то писав би якимось іншим чином обов"зково з пафосом)

Арсен Дубовик каже:
Знову це на заваді? -Альберт Саїн сказав:<blockquote class="bb-quote-body">...Я вас не розумію, певно це через те що ми по сусідству межуємо через квадру=(</blockquote>

Як я зрозумів, "нерозуміти" люблять сусідні квадри, а сусіди через одну квадру додають "«Однак я Вам не вірю»"...

То був жарт скомпрементований на те щоб задати вам наступне запитання. яке полягає в у тому чи ми з вами сусіди по квадрі раз нерозуміємо але віримо одне в одного. чи все ж таки сусіди через квадру, так як вас віднесли до 4 квадри. а мене до 1 квадри які по суті діл можна вважати як сусідніми квадрами=)

Арсен Дубовик каже:
2)То таки погоджуєтесь? ;)
Бачу ми з Вами скоріше з різних квадр... Хоча, я б не сказав, що я Вам не вірю. ))

Як тут із вами не погодитися, коли це і так є очевидним?))) Просто на мій погляд стосовно віри не віри, певно все таки це відноситься до людей які є мало знайомими, або уж точно ті які НЕ збираються РАЗОМ ТВОРИТИ ДОБРО!!!

Арсен Дубовик каже:
3)А темпераменти ще тільки вивчаю... паралельно :) Дуже темп зашвидкий... я не встигаю... даруйте...

Розумію вам. за великий об"єм інформації вже не кажучи, що для розуміння темпераментів потрбіно ще також рлзуміти що таке ЦНС, і як у ній реагують нейрони в різних темпераментах..((
Та тим не менш, шкода що та людина яка вас визначила як ЕІІ, і досі ще не написала яким темпераментом ви як ЕІІ є в дійсності, а варіантів у неї для вас буде явно тільки 2, а саме це меланхолік або флегматик=) адже це типова помилка тих хто не знає як працює ЦНС у темпераментах=) + банальне плутання з психологією..XDD

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, відмічаю зміну кольору в підписі на зелений - це краще за червоний. Також помітно, що читачі НО не користуються можливістю хоч щось дізнатися за вас. Поки що лиш нас троє с в цьому обговоренні. Ось вам ще одне запитання: Де ваші діти проводять канікули? Наша київська внучка Настуня зараз у Красному.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Пане Анатолію, якщо такі питання входять до сценарію визначення мого соціотипу... відповідаю:
1) так, зелений кращий. Однак колір, змінився без мого втручання. Проте, якби в редакторі була можливість обирати кольори, скоріше всього, я б обрав зелений. як колір весни і буйного життя, що заспокоює, врівноважує емоції;
2) Поки що вдома - дитячі ігри, дача, спільні "вилазки" на природу тощо, море в цьому році, на жаль, "не світить";
3) Підтримую пана Альберта - питання про Ваш соціотип у моєму інтерв'юванні не доречні... Ну, погодьтеся :). Ви б погодилися на спеціальну сторінку з Вашим інтерв'юванням, а ми б допомогли Вам своїми запитаннями :);
4) Вкотре благаю, пане Анатолію, технічні питання вирішувати у Адміністраторів сайту. В обговореннях до статей вони їх не шукатимуть, а Ви вкотре будете "битися головою об стіну" створюючи інформаційний шум на тематичних сторінках.
А тепер ... будь ласка, :) посміхніться і дослухайтесь до свого розуму ;)
Дякую за запитання до мого інтев'ювання, пане Анатолію! Чекатиму наступних!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пані Олено, ви мене знаєте багато років вже. Ми з вами не раз спілкувалися. Який соціонічний портрет я маю? Друге: вже тривалий час я помічав помилку в "шапці" головної сторінки НО. Вчора я звернувся до Індіани і сьогодні вона нарешті вже виправлена: Портал світоглядних новин SD.ORG.UA
Сонячна етномережа AR25.ORG
29 Червень 2014 р., Неділя, Київський час 08:14

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Анатолій Висота каже:
Пані Олено, ви мене знаєте багато років вже. Ми з вами не раз спілкувалися. Який соціонічний портрет я маю?

Перепрошую друже Анатолію, але у нас тут тема присв"ячевна нашому гравцю Арсену)) Гадаю буде куди ціквіше і пазнавальніше для всіх нас, якщо ми відкриємо ще одну тему по інтерв"юваннб спеціально для вас, де у якій наші гравці НО зможуть вам завадавати різноманітні запитання. у тому числі і я;) А пані Олена у своєму випадку могла б якраз там саме в тему і написати своє типування вас в певни соціотип. Прошу подумайте над цим. і якщо що то відпишіть мені і я створю ще одну тему спеціально присв"ячену для вас;)

Анатолій Висота каже:
Друге: вже тривалий час я помічав помилку в "шапці" головної сторінки НО. Вчора я звернувся до Індіани і сьогодні вона нарешті вже виправлена: Портал світоглядних новин SD.ORG.UA
Сонячна етномережа AR25.ORG
29 Червень 2014 р., Неділя, Київський час 08:14

Прикро пане Анатолію, та проте ви самі того НЕ бачити що той напис святоляднхи і світоглядних наук. час від часу між собою змінюється з грамотно написаного тексту в опечатку, і навпаки. Ось побачите що на вечір, знову буде писати святолядних. Моє все ж таки вам проханя, дозвольте мені відкрити точно таку ж саму тему по соціонічному інтерв"юванні спеціально призначену для вас, у якій якщо ви того самі бажаєте ви та й вже і зокрема ми також зможемо вас пізнати.

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пані Олено, раніше було святолядних. Може це був своєрідний тест на уважність читачів?

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Перенесу сюди мою попередню цікаву пропозицію, яка допоможе Вам зрозуміти мене ;).

Як думаєте, шановні Читальники, чому я обрав саме такий підпис під моїми коментарями? ;)

Чекаю на Ваші версії. Найвірогіднішу - відзначу галами! Вперед! :)

Ось, версія пана Анатолія Висоти:

Анатолій Висота каже:
Пане Арсене, ... Ви хочете звернути увагу читачів на такі можливі відповіді: "далека земля" - це УКРАЇНА; "таке дерево" - це НО, який впроваджує НОВИЙ СВІТОГЛЯД та НОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ. А Творець увійде в прямий контакт із людством через Україну із НС і НСЖ. Чи так?

...і моя відповідь на допис п.Анатолія:

Арсен Дубовик каже:
Гарна версія, пане Анатолію!!! Фантастика!
Почекаю, обіцяної п.Миро, обіцянки про скору можливість галити відгуки і неодмінно подарую Вам гал!

Отже, умова залишається такою ж: ви відгадуєте - я галю, а власну версію свого підпису (чому саме така й з чим вона мені асоціюється) повідомлю пізніше, коли набереться кільканадцять версій. Граймо далі!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Отже, умова залишається такою ж: ви відгадуєте - я галю, а власну версію свого підпису (чому саме така й з чим вона мені асоціюється) повідомлю пізніше, коли набереться кільканадцять версій. Граймо далі!

Радіймо!
Гарна у вас пропозиція по грі, а особливо якщо вона буде відноситися до цієї теми, адже таким чином ми тут зуміємо не тільки ваші дихотимії повивчати і пізнати світ вашого соціотипу, але ще й самого вас пізнати як щедру особистість яка буде нас винагороджувати галами за активність у навчанні по асоціотивному мисленні і творчому роздумі=)
Вьо до гри!=)))

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Так, пане Альберте, пропозиція гарна! І вже реалізована можливість дякувати галами... і розкривши причину вибору такого підпису, мали б можливість пізнати мене ;), але ніхто в "таку цікаву гру" грати не хоче... навіть Ви ;)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Так, пане Альберте, пропозиція гарна! І вже <a href="https://www.ar25.org/node/26525" class="bb-url" rel="nofollow">реалізована можливість дякувати галами</a>... і розкривши причину вибору такого підпису, мали б можливість пізнати мене ;), але ніхто в "таку цікаву гру" грати не хоче... навіть Ви ;)

Це тимчасово.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

І чому ніхто не відгукується... :-(

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Як думаєте, шановні Читальники, чому я обрав саме такий підпис під моїми коментарями? ;)

Мій варіант: "далекій землі" можна припустити що це немов як звернення до українців всього світу які полишили нашу рідну землю про те що ця далека земля про яку вони вже і забули є Україною, у якому росте ".. дерево.." тобто рід Аріїв по якому з небес сходить сам "Бог" тобто Творець, а ось чого саме "вночі", а не в день то це вже інше питання, але можна припустити тому що для них тих наших земляків які проживають у далеких краях у той час коли у нас ранок (день), то у них вже ніч (або пізній вечір).

Все тепер чекаю від вас галів!;) =Р
А також відповідь на моє запитання по вашій інтроверсії.

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, я усміхнувся. Дякую! Хоч ось таке спілкування між нами трьома - і це добре. Це було б дивом на НО, якби вами, пане Арсене, таким колоритним і добросердечним чоловіком, зацікавилися хочби українки. Ставили б запитання. Читали б відповіді. Спілкуватися. Певно вони,як і більшість тут на сайті, не мають в цьому потреби. Ну от душа не бринить на ваш заклик - і цьому нема, на жаль, ніякої ради. От вам ще третє, здається, запитання від мене: а чи далеко від вашої квартири ваша дача? Розкажіть хоч щось про неї, будь ласка.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

До дачі ми з моїми синами їздимо на велосипеді. Година їзди туди, і година - назад. Садимо там всяку городину для сім'ї. Намагаємося добре доглянути, але відстань, звичайно, вносить свої корективи... Будиночка там не має... є стіл і дві лавки під деревами :). Якщо дощ, то біжимо до сестри :). Ну, поки що все :).

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Олена Каганець.
0
Ще не підтримано

Альберте, що означає Ваше твердження "пані Олена не визнає ту інформацію"? Чому Ви за мене розписуєтесь? Як раз стаття про квадри дуже добра. І якщо Ви даєте інформацію Соціона, то я дам посилання на більш авторитетне джерело.

Пане Арсене, починайте читати з самого початку. Там дуже добре викладено. Книжка писалася із 1995 року на основі довгих років досліджень, роздумів, коли ще центра Соціон і в ідеї не було. З тої книжки, як із попередніх книжечок-самодруків Каганця і Букалова потім всі наступні покоління соціоніків все й взяли :-)

Вам, Альберте, також раджу читати "матчасть".

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

:) А я вже читаю! Вдруге. Наразі дійшов до "2. Канонічні назви і псевдоніми соціотипів".
Цікаво порівнювати. Так, дивись, і запропоную свою версію наших соціотипів (до кого відносимось) ;)
Будуть питання, буде і мирне їх вирішення, (?)так пані та панове? ;;)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Олена Каганець каже:
Альберте, що означає Ваше твердження "пані Олена не визнає ту інформацію"? Чому Ви за мене розписуєтесь? Як раз стаття про квадри дуже добра. І якщо Ви даєте інформацію Соціона, то я дам посилання на <a href="http://www.aratta-ukraine.com/books_ua.php?id=2" class="bb-url" rel="nofollow">більш авторитетне джерело</a>.

Відповідаю, то мої улюблені прояви поманіпулювати людьми. Ну така я вже грішна людина у цьому плані. Адже ви і пан Арсен вважаєте мене популяризатором Соціон Центру, що далеко є мнимою думкою, по тій причині що я просто змушений робити посилання на першоджерело. Ну такі вони вже ці авторські права. Я не автор тих публікацій, відповідно і виходить з боку що я їм роблю Піар=((( Що є далеко не так, так як я потім згодом візьмуся і за решту інших сайтів. Просто фізично не можливо переобуплікувати ВСІ інет джерела=(
Також доведу все свою відповідь до кінця, так як я і казав що я люблю поманіпулювати людьми, то у даному випадку я це зробив з тією метою. аби самі написали те що ви вище і написали.. Тобто визнали що та інфа з їхного сайту НЕ така вже і фейкова.. Ось і все що мені було у цьому випадку показати тим хто буде також цікавитися соціонікою по тій простій банальній причині що дос вас більше будуть прислуховуватися аніж до мене..XDD
Я так звик зі шкільних і студенських років через відповідних людей створювати все чого бажав=)))

Олена Каганець каже:
Вам, Альберте, також раджу читати "матчасть".

Я не розумію що означає ось це слово "матчасть", а взагалі сайт Аратта по соціоніці я перечитав був повністю усі статті, які я також з часом планую переобулікувати сюди для загальної і повної картини по соціоніці.. Просто фізично я не в змозі зробити все в одночас=( Тому буду поступово з невеликими перепочинками все більше і більше наповнювати тему відповідною і достатньою інформацією.

Натомість також цікаво було б все ж таки дізнатися про те до якого темпераменту ваші знанні відносять соціотип ЕІІ до якого у даному випадку ви віднесли нашого шановного гравця Арсена=)
Ну і сомо собою вже нарешті дізнатися і про свій діагнох у відповідній для цього темі чи наприклад вже для зручності у цій темі

Також ще хотілося би зазначити. що деякі статті Аратта також переобулікувала від Грецинського якого у свою чергу половину опублікацій зробила Педан, тому не так вже то і далеко той сайт від них утік;)

Тезисно писати не умію. тому кажу одразу якщо ви мене у 1-ій квадрі визначити у логіки, то це буде реальною помилкою, тому мені от цікаво, чи я для ЕСЕ, чи все ж таки СЕІ=))))))) Ну але це вже розмова у іншій тему, бо тут ми все присвячуємо нашому гравцю Арсену Дубовику

Сторінки

  • Сторінка
  • of 3
  • >