Зображення користувача Альберт Саїн.
Альберт Саїн
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Соціонічне інтерв'ювання Арсена Дубовика

Соціонічний тип гравця Арсена Дубовика, було точно визначено Тетяною Педан, так як я особисто у типуванні помилився був на дві дихотимії=(

Та не дивлячись на це за особистою згодою Арсена Дубовика який погодився на відкрите його соцоінічне інтерв'ювання, ми у даній темі зуміємо на практичному прикладі дізнатися про ефектинвість чи помилковість у визначенні соціотипа шляхом проведення соціонічного інтерв'ювання. Також завдяки чому у вас буде гарна нагода за власним бажанням зрозуміти чим же саме відрізняється цей вид типування людини від решту способів типування соціотипа людини.

Соціонічне інтерв'ювання пропонується проводити виключно на будь який ваш спосіб шляхом задавання будь яких запитань, відповідей, розповідей які на вашу думку вам дозволять визначити чи напрочуд відстояти ту чи іншу позицію по відношенню соціотипа гравця Арсенія Дубовика

Я ж в свою чергу залишаю за собою право пасивного спостерігнання за перебігом соціонічного інтерв'ювання, до будь якого моменту в хід втручання в інтерв'ювання, по тій простій причині, що я ратше буду коригувати нашого гравця Арсенія на вихід його справжнього соціотипу який мені вже завідомо відомий, та проте ще на даний момент покищо що точно на всі 100% мною особисто не є точно визначеним, так я вище вже повідомляв у цьому причину, аніж проводитиму йому соціонічне інтерв'ювання. Та проте якщо раптом у нас на сайті таких бажаючих які б захотіли включитися в соціонічне інтерв'ювання не виявиться, то я все ж таки вже буду змушеним через певний проміжок часу (скажем так 7 днів) самому спілкуватися з Арсеном у цій темі.


В тему:

Інтерв'ювання

Технологія визначення соціонічного типу

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Френк Герберт: Ну як вам друге дно Вулика Геллстрома?

«Вулик Геллстрома», «Дюна» і 10 принципів Джигаду – політичний проект Френка Герберта

«Життя у вулику передбачає не регламентовану монотонність, а МЕТАМОРФОЗУ. Коли комаха досягає межі своїх можливостей, вона чудесним чином перетворюється на абсолютно нову істоту. У цій метаморфозі я...

Останні записи

Кращий коментар

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, скільки читачів поставить вам запитання?

Коментарі

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Говорячи за себе, то я б такого не сказав...

Цитата:
Адже ви і пан Арсен вважаєте мене популяризатором Соціон Центру

чи я десь так таки сказав?...:(

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Говорячи за себе, то я б такого не сказав...Цитата:<blockquote class="bb-quote-body">Адже ви і пан Арсен вважаєте мене популяризатором Соціон Центру</blockquote>

чи я десь так таки сказав?...:(

Ну у всякому разі я це сприйняв десь так..(

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Пані Олено, те, що я прикріпив нижче, також слід віднести до "матчастини"?
1.Клуб знайомств “Перехід-IV”: для тих, хто прагне більшого (29.08.2003 - 8:49);
2.1. Створи свою корпорацію! (29.08.2003 - 10:53);
3.2. Очі та руки вашої організації (03.09.2003 - 11:38);
4.3. Підводна частина корпоративного айсбергу (04.09.2003 - 9:44).
...Шкода, що продовження не знаходжу... :-( ?Чи це через відсутність цікавості до теми на сайті на той час? То, може, буде продовження? ;)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
...Шкода, що продовження не знаходжу... :-( ?Чи це через відсутність цікавості до теми на сайті на той час? То, може, буде продовження? ;)

Ну хоч питання не до мене, та проте я відповів, продовження є!
4 - Психологія корпоративної розвідки
http://sd.org.ua/news.php?id=1789

5 — Синхронізація: комісари і снайпери
http://sd.org.ua/news.php?id=1852

6 - Фактор експансії. Генії кінцевого результату.
http://sd.org.ua/news.php?id=1873

7 - Навігація в часі
http://sd.org.ua/news.php?id=1951

Приємного вам читання!

Зображення користувача Олена Каганець.
0
Ще не підтримано

"Матчасть" - це з анекдота, який закінчується фразою: "Вчить матчасть".

Щодо темпераментів, то вважаю, що плутати соціоніку /соціонічні типи і типи темпераментів не можна. Або типуйте соціотипи, або визначайте темпераменти. Люди одного соціотипу можуть мати різні темпераменти.

Я працювала на Аратті в 2005-2006 роках, на початку його творення разом із його засновником Валерієм Колосюком. Він зробив велику роботу,що відцифрував книжку і виклав її на цьому сайті. Те, що зараз він розміщує, включно із соціонікою, я не знаю. А статті, розміщені в 2005-2006 році про історію, символи, постаті, народний календар і т.д. написані мною і належать Аратті.

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Олена Каганець каже:
Я працювала на Аратті в 2005-2006 роках, на початку його творення разом із його засновником Валерієм Колосюком. Він зробив велику роботу,що відцифрував книжку і виклав її на цьому сайті. Те, що зараз він розміщує, включно із соціонікою, я не знаю. А статті, розміщені в 2005-2006 році про історію, символи, постаті, народний календар і т.д. написані мною і належать Аратті.

Якщо ви безпосередньо самі є автором тих статей, то що саме вам забороняє їх переопублікувати на наш сайт, для того щоб вже у даному випадку саме наш сайт рекламувати в інет просторі і тим самим долучати до нього все нових і нових граців?
І ще таке питання, раз ви вже там працювали, і якщо у вас раптом обмаль часу для переобулікацій тих статтей, то чи не могли б ви у власника сайта запитати про дозвіл переобулікації тих статей на наш сайт із відповідними посиланням на авторський сайт??? У чому я далі вже сам все зроблю для цього.
Для мене це дуже важливо. Адже я хоч так, а хоч так з часом буду сам вирішувати це питання, просто на мій погляд якщо ви там працювали то вам легше буде із ними домовитися про те, це якщо не згадувати про те що автором інформації по великому рахунку є п. Ігор Каганець довзолу якого мені буде цілком вдосталь аби переобулікувати його книгу на нашому сайті з відповідним посиланням на електронну книгу, якщо у нього також наразі обмаль часу для цієї діяльності.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Альберт Саїн каже:
То був жарт скомпрементований на те, щоб задати вам наступне запитання, яке полягає в у тому чи ми з вами сусіди по квадрі, раз нерозуміємо, але віримо одне в одного, чи все ж таки сусіди через квадру, так як вас віднесли до 4 квадри, а мене до 1 квадри, які по суті діл можна вважати як сусідніми квадрами=)

Гарний жарт! :) "Ловитва на живця"? ;)
"У кожному жарті є доля..." правди. Бо, справді... таке твердження стосується сусідства типів у квадрі, чи сусідства самих квадр?... Сусідні квадри - 1 і 2, 2 і 3, 3 і 4, 4 і 1... Сусіди через квадру - 1 і 3, 2 і 4... А таке сусідство: 3 і 1, 4 і 2? :) Ух! Це вже цікаво! (м/ф "Петрик П'яточкін").

Альберт Саїн каже:
... це відноситься до людей які є мало знайомими, або уж точно ті, які НЕ збираються РАЗОМ ТВОРИТИ ДОБРО!!!

Я маю сприймати це як натяк?... :-( Та ні! ТВОРІМО Ж!

Альберт Саїн каже:
...Розумію вам. за великий об"єм інформації вже не кажучи, що для розуміння темпераментів потрібно ще також розуміти що таке ЦНС, і як у ній реагують нейрони в різних темпераментах...((

Але я впораюсь! :)

Альберт Саїн каже:
...Та тим не менш, шкода, що та людина, яка вас визначила як ЕІІ, і досі ще не написала яким темпераментом ви як ЕІІ є в дійсності, а варіантів у неї для вас буде явно тільки 2, а саме це меланхолік або флегматик=) адже це типова помилка тих хто не знає як працює ЦНС у темпераментах=) + банальне плутання з психологією..XDD

Я також про це сумую... :-(

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Якось буде! Як виявилося час 7 днів вже пройшов)
Тож буду вже готуватися до корекції))

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Інформаційний вал наростає й Альберт цьому суттєво допомагає. А нових запитань до Арсена нема. Невже і вам, п. Олено, нецікавий цей колоритний чоловік? Арсене, дякую за розповідь про вашу земельну ділянку. Скільки соток? Що там росте? Пора зробити хоч невеличкий сарайчик-курінь. Почніть з куреня. Кілька А-подібних крокв. А вкрити можна травою, а встелити підлогу запашним сіном. Ви самі побачите, як зміниться усе на вашій ДАЧІ! Я в селі спеціально зробив для онуків курінь, хоч є чимала хата.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Дача 0,12 га + 0,12 га орендованої землі. Так, з куренем буде цікавіше :).
Пане Анатолію, (?)як Вам здається, я меланхолік чи сангвінік?

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Отож поїхали, пане Арсене, то ви точно себе вважаєте саме інтровертом??
Ви це відчуваєте так би мовити природно, чи все ж таки через вимушеність яка вас змушує шукати те що вас пов"язує конкретно саме з інтровертом замість екстраверта який вам може бути цілком настільки природнім що ви навіть і не потребуєте у тому якихось зусиль аби роздумувати над тим що ви є саме екстравертом.....

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Як то кажуть "сам напросився" ;). Просто інтроверність гарно відтінює мої нахили, хоча якщо розібратися, то й екстравертних якостей трохи... той... таки є.
Тут треба було б ще раз перечитати Ваше закликання до відвертості й заради самопізнання ще раз перечитати інтраверсійні і екстраверсійні ознаки... але де часу набрати?!... Чогось коли читаю ті ознаки, то важко їх чітко розділити на ті чи інші - обрав би інтровертність, так по кількох пунктах ектравертність підходить... і навпаки... :(.
То ж, вітаю(!) мною зараз легко маніпулювати, переконуючи в тому чи іншому ;), особливо з таким красномовством і обізнаністю шанованих мною компанійців :).

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Як то кажуть "сам напросився" ;). Просто інтроверність гарно відтінює мої нахили, хоча якщо розібратися, то й екстравертних якостей трохи... той... таки є.

Відтінок або тон кольору — відносна темність або світлість кольору, незалежно від його локального кольору.

Тон кольору визначається характером розподілу випромінення в спектрі видимого світла, причому, в першу чергу, положенням піку випромінення, а не його інтенсивністю і характером розподілу випромінення в інших областях спектру.

Саме тон визначає назви кольорів: червоний, синій, зелений.

Локальний колір в живописі, основний і незмінний колір змальовуваних об'єктів, умовний, позбавлений відтінків, які виникають в природі під впливом освітлення, повітряного середовища, рефлексів від навколишніх предметів і так далі Як поняття Л. ц. вперше виділений Леонардо да Вінчі в його «Книзі про живопис». Вживання Л. ц. характерний для живопису середньовіччя, Раннього Відродження і класицизму. Л. ц. був знехтуваний імпресіоністами, але знов використовується багатьма напрямами мистецтва 20 ст (наприклад, експресіонізмом).

Арсен Дубовик каже:
То ж, вітаю(!) мною зараз легко маніпулювати, переконуючи в тому чи іншому ;), особливо з таким красномовством і обізнаністю шанованих мною компанійців :).

;) =Р

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Тим не менш ви погоджуєтеся із тим що ваш відтінок інтровертованості походить від орнаменту екстравертності??
Це якщо говорити мовою абстракцій звісно що..

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

А хіба орнамент не з відтінків складається?...
Мабуть, мені ще "не відкрилося" розуміння основних (локальних, як Ви пишете) кольорів. Але, якщо тінь від чогось падає, то є щось, що дає таку тінь - відтінює. Тінь - це щось примарне?... то ж треба шукати, що дає тінь... Між тінню і світлом стоїть перепона і щоб її здолати світло має падати згори або, ще краще звідусюди! То ж слід наповнювати свій простір світлом знань! Ура! Це співпадає з моїми намаганнями :) Є моєю метою, врешті решт!
Ось з чим я погоджуюсь, пане Альберте.
А те, що я сказав вище... можливо, я не так висловився... можливо, там мало б бути "ілюструє мої нахили".

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Дякую!=)
Я нічого не зрозумів=Р

Зображення користувача Олена Каганець.
0
Ще не підтримано

Альберте, Ви маєте на увазі домовитися з Колосюком про розміщення книжки "Психологічні основи в менеджементі" на НО?

Те, що я писала для Аратти 8 років тому, для НО не підходить. Аратта спочатку задумувалася як сайт просування української історії, археології, зокрема, Трипільської культури, а головне - для промоушена музею "Аратта-Україна", який відкрив Олександр Поліщук в лютому 2006 р. На жаль, музею вже нема (власники не поділили).

А те, що підходило НО, я давала під власним іменем на НО. Тепер давати матеріали 8-річної давності немає смислу. Багато нових матеріалів з'явилося.

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Олена Каганець каже:
А те, що підходило НО, я давала під власним іменем на НО. Тепер давати матеріали 8-річної давності немає смислу. Багато нових матеріалів з'явилося.

Немає 8-річної давності у соціоніці. Є засновниця соціоніки Аушра Аугустіванічюте, та все решта інормаційного бруду з комерційною метою..
Тому перепрошую вас шановне панство, але хочете ви того чи ні, а я з часом і ту інформацію з цифрової книги також переопублікую на НО, так як моя мета просування соціоніки українською мовою на нашому сайті. Що і буде для нас корисним по підняттю загального рейтингу нашого сайту НО.
Все! Я все зрозумів..
Будьмо! Хай кожен виконує свою роботу, ви насичуйте сайт новинами, а я у свою чергу соціонікою. Адже річ втім що україномовної інформації по соціоніки в мережі інтернет є лишень якщо я НЕ помиляюся 3 сайта. і все, все решта то вже продугується ворожою мовою..

Зображення користувача Олена Каганець.
0
Ще не підтримано

Ше про історико-археологічний музей “Прадавня Аратта – Україна” http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=8

Зображення користувача Миро Продум.
0
Ще не підтримано

Повний текст книги "Психологічні аспекти в менеджменті: типологія Юнга, соціоніка, психоінформатика" (1997) в різних форматах завантажуйте на нашому сайті (це наша оцифровка).

Освячуйся! Озброюйся! Плодися!

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, відповідаю: судячи з вашої активності на сайті, у вас є задатки сангвініка. У чистому варіанті сангівінік схильний до рішучих дій. А те, що ви з синами роками їздите на велосипедах на дачу, де й досі нема навіть простого куреня від дощу, свідчить, що у вашому характері все таки переважає меланхолія.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

О! Дякую! Придивлюся до себе з боку сангвініка і меланхоліка та й скажу свою думку. :)
А меланхолія щодо шалашу на дачі... це більше матеріальна сторона проблеми ніж нестача активності ... та й із сестрою дача по сусідству, а в неї хата ;)
...
Добре, пане Анатолію, зроблю шалаш! :D На будинок не поширюється специфіка використання землі - будувати щось фундаментальне не можна... А може спробувати?... Хм-м-м ;)

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

То в цьому обговоренні, бачу, утворилася група КОМПАНІЙЦІВ: Арсен, Альберт, Олена та Анатолій. І долучатися до нас більше ніхто не збирається. Арсене, повторюю запитання: що там у вас росте на ваших 24 сотках?

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Гарна група! Точно! "Прошу до нашого шалашу!" й інших :)
На дачі є три яблуні, абрикоса, вишня, горіх волоський, фундук, алича, кизил, порічки, смородина, суниця садова, вишня повстяна, маленька грушка, місце під малинник (треба відновити, бо старий довелося розкорчувати). З овочевих - морква, бурячок, пастернак, кріп. петрушка, щавель, селера, помидори, картопля, баклажани, топінамбур, горох, цибуля, часник, огірки, перець солодкий, кабачки, гарбузи, кавуни, дині ... Звичайно ж і квіти є... та всього потроху є! :D (це смайлик сміху, пане Анатолію ;) )

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Анатолій Висота каже:
То в цьому обговоренні, бачу, утворилася група КОМПАНІЙЦІВ: Арсен, Альберт, Олена та Анатолій. І долучатися до нас більше ніхто не збирається.

Пане Анатолію на все свій час!
В задумає у планах є свторення платформу для взаємодії та спілкування між гравцями, так як ця тема є суто призначена для соціончного типування Арсена шляхом проведення інтерв"ювання=)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Пане Арсене, не бійтеся будувати на землі с/г призначення. Всі колишні будки і хатинки, збудовані на ділянках 20 років тому, тепер узаконені разом з погребами, колодязями й іншим. Найперше на ділянці треба мати свій нужник. Потім треба мати курінь, як захист від негоди. Треба мати сарайчик з лежаками для відпочинку. Я розумію, що все впирається в кошти. Десь може продається хата під знос за невеликі гроші - от вам і будматеріали. Будуючи разом з вами, ваші діти стануть більш загартованими. Крім цього родина вся буде об"єднана спільною метою.

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Ось вам ще одне запитання. Яка частка в продовольчому забезпеченні вашої родини припадає на вашу дачу? У нашій родині це близько до 40%.

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Дещо і на всі 100%... в сприятливі роки. А так... ну відсотків на 40-50, мабуть, також. Домашніх тварин не тримаємо, хіба лише собачка є.

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

А може й більше від половини.

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Сьогодні 8 липня 2014 р. о 8=45 я бажаю пану Арсену та всім компанійцям ДОБРОГО РАНКУ!

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Анатолій Висота каже:
Сьогодні 8 липня 2014 р. о 8=45 я бажаю пану Арсену та всім компанійцям ДОБРОГО РАНКУ!

Взаємно пане Анатолію!

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Щоб зрозуміти когось, треба спочатку зрозуміти самого себе!

Пане Арсене, це ваша цитата?)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Так. Це я написав... те, що спало на думку... та й підтримую цю тезу.
Навіть можу підписатися:

Щоб зрозуміти когось, треба спочатку зрозуміти самого себе! Арсен Дубовик

А що, пане Альберте?

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Так. Це я написав... те, що спало на думку... та й підтримую цю тезу. А що, пане Альберте?

А те що файна цитата пане у вас пане Арсене!
Мені вона сподобалася!

І спробуйте будь ласка постаратися якось відповісти на моє запитання яке я вам тут задав 4 Липень, 2014 - 11:18. перед тим як прокоментував був ваш коментар 3 Липень, 2014 - 16:28

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Уже відповів там де Ви й задали запитання. Дякую...

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Ви знаєте, намагався максимально доступно надати повну інформацію гравцю Ульку Коломийському, а натомість в сотий раз перечитуючи одне й те саме, я замітив за вами по соціоніці настпне. а саме:
1. Програматор – ведучий, генерує ідеї, дає напрямки їх реалізації і завдання іншим членам квадри. Сангвінік – хто він?
Тому маю до вас наступне запитання) чи ототожнюєте ви себе все ж таки із саме прогроматоро який веде нашу соціоніку на НО, і навіть аж в притул того що ви реально даєте людям прямі вказіки? Зокрема ви навіть м"яко дали завдання пані Олені, і буквально пару хвилин тому взагалі зробили чуть що не заяву до того щоби люди вже бралися за роботу=))
Вйо до гри/стартапу/партії! і хай буде!

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

...Та то я підсвідомо... :)... Ха-ха-ха!
Але я себе таким не називав і не планував виконувати цю функцію... а тепер...оп-па!

Цитата:
...чи ототожнюєте ви себе все ж таки із саме програматором який веде нашу соціоніку на НО, і навіть аж в притул того що ви реально даєте людям прямі вказівки?...

Мушу визнати, що, якщо скласти докупи всі факти, то так воно і виходить. :)...
І вже бачу, що правий був пан Анатолій Висота, який перший назвав мене сангвініком. :)...
"Це вже цікаво!...", як казав Петрик П'яточкін :D

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Олег Подорожній.
0
Ще не підтримано

Чи існують спрощені тести для визначення соціотипу, для людей, що ніколи не стикались з соціонікою?

Братайтеся, єднайтеся зі світлими - це сила!

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Скажу так. Я тестував себе і рідних. Результат у кожному методі різний, тому "люди, що ніколи не стикались з соціонікою" мусять мати поводиря(ів).

А ще... прочитайте мій коментар Вам ось ТУТ.

Будуть інші думки - використайте і їх, але...

...читайте, порівнюйте, аналізуйте не зациклюйтесь на чомусь одному - бо як говориться в Енергосоті Воль:
Вищий Вібраційний Потік
Стійкість до спокус
Впроваджує!
Правило Золотої Середини
Виконуємо!

...і "буде все так, як ми захочемо, хоча й не так як ми думаємо".

Бо Пізнання
Сили Творця
Вдосконалюємо!
(із Енергосоти Аоль)

Банзай!

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
...читайте, порівнюйте, аналізуйте не зациклюйтесь на чомусь одному - бо як говориться в Енергосоті Воль...

Шановний учень Арсен Дубовик, ваше сьогоднішнє домашня завдання полягає в наступному, приходите до дому берете лінійку в одну руку і починаєте нею бити по кисті іншої руки, і при цьому в по думках чи в голос як вам зручно буде промовляєте наступне, геть паразита з думок), потім коли завершите першу частину д/з. берете і кладете лінійку в сторону і тією рукою якою ви били, починаєте погладжувати свою іншу руку промовляючи при цьому у по думках чи в голос як для вас буде зручніше наступне хай буде мій розум і свідомість чистою.
Потім після того прийдете сюди і покажете мені результати своєї домашньої роботи у письмовому вигляді.
Будьте уважними, якщо я знову побачу помилку у вашому д/з "читайте, порівнюйте, аналізуйте не зациклюйтесь на чомусь одному"
То підете до дому з ще більш суворішим домашнім завданням!!

Також прошу пана по можливості відписати на моє запитання 12 Липень, 2014 - 01:59

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Я більше не буду... :)

Цитата:
...геть паразита з думок)...

Цікаво, що і знаю про підступність частки НЕ, і все одно вона виринає то тут, то там у спілкуванні.

Цитата:
...покажете мені результати своєї домашньої роботи у письмовому вигляді...

Ось воно!:
"...читайте, порівнюйте, аналізуйте, без зациклювання на одному методі, розглядайте різні варіанти, зважуйте висловлювання авторитетів на розумність - "Вгору просування без краплі вагання!"

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Ось воно!:"...читайте, порівнюйте, аналізуйте, без зациклювання на одному методі, розглядайте різні варіанти, зважуйте висловлювання авторитетів на розумність - "Вгору просування без краплі вагання!"

Оце вже інша річ, домашнє завдання виконано бездоганно)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Альберте, скільки було задано питань? Чи достатньо відповідей, щоб мати СОЦІОНІЧНИЙ ПОРТРЕТ Арсена?

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Анатолій Висота каже:
Альберте, скільки було задано питань? Чи достатньо відповідей, щоб мати СОЦІОНІЧНИЙ ПОРТРЕТ Арсена?

Дякую, цілком слушне запитання.
Кількість питань не рахую так як знаю, що їх може бути безкінечна кілкість))
Стосовно відповідей для соціонічного портрета. то у а даному випадку ми навіть 1 дихотимію так і не зуміли визначити, а ви вже запитуєте про увесь портрет соціотипа.
Саме через що цей спосіб визначення соціотипа шляхом соціонічного інтерв"ювання я сподіваюся ви вже всі тому стали свідками, є абсолютно не дієвим, довготривалим, виснажливим та напружений...
Більш детальніше читайте ось тут: Технологія визначення соціонічного типу

Але все це мені не заважає знати про його точний соціотип.
Тому як вас тут на сайті научають Дерзайте!=)

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Згоден з думкою про безглуздість соціонічного інтерв'ювання в якості інструменту для типування особистості спостерігачем.
Однак, мушу визнати, що для зрозуміння інтерв'юйованого самого себе воно було корисним... хоча ... не лише інтерв'ювання ;).
Переходимо до наступного кроку - усвідомлення себе через стосунки з іншими ;).

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Альберт Саїн.
0
Ще не підтримано

Арсен Дубовик каже:
Однак, мушу визнати, що для зрозуміння інтерв'юйованого самого себе воно було корисним... хоча ... не лише інтерв'ювання ;).

Дякую, мені приємно про таке дізнатися, я наприклад не очікував що результат завершиться позитивним=)

Арсен Дубовик каже:
Переходимо до наступного кроку - усвідомлення себе через стосунки з іншими ;).

Пане Арсене, перепрошую, а яким це саме чином ви збираєтеся переходити до наступного етапу все ще і досі не пізнавши свого ТІМа?? О_О

Ану гайда далі проводити вам інтрев"ювання, аж допоки не визначимо ваш соціотип навіть не дивлячись на те що він для мене і так є відомим про що ви і самі вже знаєте..XD

Ех, без вашого відчуття до приналежності до того чи іншого соціотипа та гарантованої з вашого ж боку ідентифікації із ним, подальший крок усвідомлення себе через стосунки з іншими призведе малоймовірно до позитивних результатів=((

Зображення користувача Арсен Дубовик.
0
Ще не підтримано

Цитата: "не пізнавши свого ТІМа"
Відповідь: наступний крок планую реалізовувати паралельно з "пізнанням свого ТІМа". У мене просто кроки широкі :D.
Але слухаю уважно, пане Альберте, як підкажете його пізнавати/пізнати?

"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)

Зображення користувача Анатолій Висота.
0
Ще не підтримано

Гадаю, що нам тут на сайті бракує не знання соціонічних портретів один одного, а елементарного спілкування поміж собою. Мені приємно було дізнатися, що Арсен живе на Черкащині, має п"ятеро дітей і з синами їздить велосипедами на дачу. А про Альберта я тільки знаю, що він живе в Чернівцях на татові гроші. Що він дуже активний в інтернеті і, на жаль, ще НЕ ЗНАЙШОВ СЕБЕ. А що ви знаєте про мене? Хоч запитайте мене про щось!

Зображення користувача Олег Подорожній.
0
Ще не підтримано

Так дійсно потрібна більша взаємодія між громадою, на мою думку інтернет цьому допомагає, але я наприклад використовую його для набуття нових знань, спілкування ж для мене не має особливої важливості, проте як на мене, більш важливе "живе" спілкування оскільки природа це біоенергетика, рух і врешті решт життя. Світогляд запропонований І.Каганцем мене свого часу дуже зацікавив, потім Живе Слово та і я також маю мрію долучитись до розбудови світлішої держави, ну принести хоча б якусь користь для цього.
Мій ідеал держави: забезпечує людям найкращі можливості для самореалізації, самовдосконалення, об'єднує людей, є доброю для громадян але і справедливою, не має корупції, є ультасильною, піклується про флору, фауну, береже планету.
Живу в Києві, маю дачу в Глевасі. Розлучений, маю сина. Подобається настільний теніс, шахи, змішані единоборства, природа. Не завжди маю можливість зависати в інтернеті, та і останнім часом мене це не особливо приваблює.
Ідеал людини: той хто пізнає себе і світ, рухається до мрії, має серце, відважний.

Тепер Ваша черга пане Анатолію:=)
Розкажіть про себе.

Братайтеся, єднайтеся зі світлими - це сила!

Зображення користувача ДЗен ДЗелень.
0
Ще не підтримано

Чи можете ви спроектувати побутовий очищувач води?

Хай буде Ща з Тя! І з Мя :)

 

Сторінки

  • <
  • Сторінка
  • of 3
  • >